Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - FLUIDE DEGIVRANTE PENTRU SUPRAFATA DE MISCARE SI PENTRU SUPRAFETELE PORTANTE ALE AERONAVELOR


Anunt de participare (utilitati) numarul 66864/21.10.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
S.N. AEROPORTUL INTERNATIONAL TIMISOARA TRAIAN VUIA S.A.
Adresa postala: com.Ghiroda str.Aeroport nr.2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300790, Romania, Punct(e) de contact: Georgeta Sterea, Tel.0256 386007, Email: [email protected], Fax: 0256 386007 ;0256 490705
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Activitti aeroportuare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
FLUIDE DEGIVRANTE PENTRU SUPRAFATA DE MISCARE SI PENTRU SUPRAFETELE PORTANTE ALE AERONAVELOR
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: la sediul SN AIT TV SA
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 225, 540 si 1, 522, 395RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
livrarea esalonata pe baza de comanda a produselor cu caracteristicile solicitate prin Caietul de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24950000-8 - Produse chimice speciale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
pentru degivrarea aeronavelor se solicita lichid de degivrare Tip I(minim 10.000 litri -maxim 270.000litri) siTip II(minim 100.000litri-maxim 270.000litri);pentru degivrarea suprafetelor de miscare se solicita minim 40.000 litri-maxim 140.000 litri;
Valoarea estimata fara TVA: intre 225, 540 si 1, 522, 395RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare :7500 ron sau in EURO la cursul din data de 17.11.2008;garantia de buna executie 5% din valoarea fiecarui contract subsecvent;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
se accepta asocierea cu respectarea prevederilor OUG34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe proprie raspundere completata in conformitate cu Formularele B si B1 din sectiunea III;CertificatfiscaleliberatdeCompartimentulImpozitesiTaxeLocalealunitatii administrativ-teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, in ORIGINAL sau COPIE LEGALIZATA, valabil la data deschiderii ofertelor 19.11.2008
Certificatdeatestarefiscalaeliberatdeorganuldeadministrarefiscalaalunitatii administrativteritorialedeperazacareiasocietateaaresediulsocialprivindplataobligatiilorla bugetul general consolidat, in ORIGINAL sauCOPIE LEGALIZATA, valabil la data deschiderii ofertelor 19.11.2008;Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului original, emis cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor;Certificat inregistrare emis de OficiulNational al Registrului Comertului copie legalizata;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa de informatii generale (Formularul B2 din sectiunea III)
2.Obligatii contractuale, in desfasurare fata de alti beneficiari/clienti-se va prezenta o lista cu contractele in desfasurare
3.Bilanturile contabile scurte la data de 31.12.2007 si 30.06.2008, vizate si inregistrate de organele competente si orice alte documente edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara4.a)Cifra medie anuala de afaceri, pe ultimii 3 ani(Formularul B2 din sectiunea III) Se solicita ca cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani sa fieminim 1127700 ron adica 300.000 Euro
b)Lichiditate generala (active circulante/datorii curente x 100) : minimum100% pentru anul 2007
solicitatc)Solvabilitate patrimoniala (capital propriu/total pasiv x 100) ): minimum 30% pentru anul 2007
solicitat5.Se va completa Anexa 9 cu informatii din bilanturile contabile din anii 2005, 2006 si 2007
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind lista principalelor livrari efectuate in ultimii 3 ani (Formularul C2 din sectiunea III).Livrarile de produse prezentate vor fi confirmate prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar.
2. Declaratie care contine informatii privind numarul mediu in ultimele 12 luni al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului + C.V.-uri ale acestor persoane (Formularul F din sectiunea III).
3. Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe pe care candidatul/ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului.
4. Fisa/fise de informatii privind experienta similara (Formularul B4 din sectiunea III).
cerinta minima: incheierea si indeplinirea, in ultimii 3 ani, a cel putinunui contract a carui obiectiv a fost executarea unui contract de furnizare similar . Orice fisa referitoare la un contract incheiat cu un beneficiar/client trebuie sa fie insotita de recomandarea din partea beneficiarului/clientului respectiv.
Se va prezenta indeplinirea a cel putin unui contract similar a carui valoare minima este de 112.770ron adica 30.000 Euro.
5.Recomandari din partea unor beneficiari(persoane juridice sau clienti privati)de produse similare-se solicita minim 3 recomandari4. Asigurarea calitatiia.autorizatie de la producator/furnizor pentru livrarea produselor;autorizatia va fi tradusa si legalizata
b. Se solicita ca produsele sa respecte standardele AMS1431 ;AMS1435(SMI) ;AMS 1424 si ISO 11075 ;AMS1428 si ISO11078 ;ARP 4737 si ISO 11076 se solicita prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere
c.Se solicita ca produsele sa nu prezinte riscuri ecologice si toxice-se solicita certificari ISO14001;ISO9001 sau echivalent in tara de origine a ofertantului sau prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.11.2008 11:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: prin OP in contul RO34RNCB024904929602000-1 BCR Timisoara sau la caseria SN AIT TV SA
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.11.2008 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.11.2008 10:00
Locul: la sediul SN AIT TV SA Biroul achizitii publice
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
semnatarii ofertelor sau persoane imputernicite
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Timisoara sectia Contencios Administrativ
Adresa postala: Piata Vlad Tepes Voda, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300055, Romania, Tel.0256498054
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul national de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str Stavropoleos nr 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform OUG34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic
Adresa postala: str Aeroport nr2, Localitatea: Ghiroda, Cod postal: 300790, Romania, Tel.0256386007
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.10.2008 13:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer