Licitatie Publica - fluorimetru, incinte
Anunt de participare numarul 137337/11.07.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea "Alexandru Ioan Cuza" Iasi
Adresa postala: B-dul Carol I, nr 11, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700506, Romania, Punct(e) de contact: Gabriela Alexoaei, Tel. +40 232201039, In atentia: Ing. Gabriela Alexoaei, Email: [email protected], Fax: +40 232201144, Adresa internet (URL): www.uaic.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
fluorimetru, incinte
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Magazia centrala a Universitatii ? Alexandru Ioan Cuza? din Iasi, bd.Carol I nr.11-
Tel/fax 0232/201557
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lot 1 Fluorimetru 1
Lot 2 Sistem de clasificare a particulelor 1
Lot 3 Incinta pentru gaze si anexe de control 1Incinta pentru gaze si anexe de control 1Total lot 3Lot 4 4.1 Debitmetru 14.2 Debitmetru 14.3 Debitmetru 24.4 Debitmetru 24.5 Debitmetru 24.6 Debitmetru 24.7 Supape de protectie 24.8 Ventilatoare 3Total lot 4LOT 5 Higrometru si termometru 2Termohigrometru 1Total lot 5LOT 6 Actinometru-radiometru UV 1Actinometru-radiometru UV-VIS 1
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38432000-2 - Aparate de analiza (Rev.2)
38433000-9-Spectrometre (Rev.2)
39717100-2-Ventilatoare (Rev.2)
42942000-1-Cuptoare si accesorii (Rev.2)
51430000-5-Servicii de instalare de echipament de laborator (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1 Fluorimetru 1
Lot 2 Sistem de clasificare a particulelor 1
Lot 3 Incinta pentru gaze si anexe de control 1Incinta pentru gaze si anexe de control 1Total lot 3Lot 4 4.1 Debitmetru 14.2 Debitmetru 14.3 Debitmetru 24.4 Debitmetru 24.5 Debitmetru 24.6 Debitmetru 24.7 Supape de protectie 24.8 Ventilatoare 3Total lot 4LOT 5 Higrometru si termometru 2Termohigrometru 1Total lot 5LOT 6 Actinometru-radiometru UV 1Actinometru-radiometru UV-VIS 1
Valoarea estimata fara TVA: 833, 560RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
134 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri comunitare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Persoane juridice/ fizice straine:
Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1
Pentru loturile 1, 2, 3Ofertantii vor prezenta informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, calificarea persoanelor responsabile pentru derularea contractului.
Se va nominaliza:
-personalul de specialitate de care dispune pentruinstalarea, punerea in functiune si instruireapersonalului utilizator si asigurarea service-ului in perioada de garantieSe vor anexa:
-documente justificative din care sa rezulte raportul juridic dintre ofertant si personalul nominalizat(copiiacord/contract de colaborare, CIM)
-documente justificative din care sa rezulte instruirea de catre producatorpentru echipamentul ofertat (ex.: certificate de instruire)
Pentru celelalte loturi-nesolicitat
Pentru toate loturile:
Ofertantiivor prezenta documente/certificate emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii pentru furnizarea produselor similare, conform ISO 9001, valabil la data deschiderii ofertelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3441 /AP/21.06.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.08.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.09.2012 10:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.09.2012 11:00
Locul: Sala de conferinte a Rectoratului Universitatii?Alexandru IoanCuza? ? Iasi, Bd. Carol I, nr.1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii firmelor candidate se pot prezenta la data si ora deschiderii ofertelor si vor putea participa la sedinta de deschidere a ofertelor pe baza unei imputerniciri emise de ofertant.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Titlu : Centru integrat de studii stiinta mediului pentru Regiunea de dezvoltare Nord-Est, Contractnr. 257/28.09.2010, POS CCE Operatiunea2.2.1, , acronim CERNESIM.Proiectul nr. 901/cod SMIS ?CSNR 13984
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
VI.3) Alte informatii
In cazul in carevor exista preturi egale (oferte financiare identice), totodata fiind si cele mai scazute pentru aceasta procedura de achizitie, autoritatea contractanta va solicita doar acestor operatori economici o noua oferta financiara ce va fi transmisa in plic inchis la sediul autoritatii contractante, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua oferta financiara are pretul cel mai scazut.Se vor transmiteFormularul de oferta si Centralizatorul ofertei financiare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile pot fi depuse in cel mult 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator a actului considerat nelegal.Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 2562 din O.U.G. nr. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OficiulJuridic al Universitatii ?Alexandru Ioan Cuza?
Adresa postala: Bd.Carol I , nr. 11, ,Localitatea: iasi, Cod postal: 700506, Romania, Tel. +40 232/201131, Fax: +40 232/201131
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.07.2012 07:32