Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Foraj 22 sonde


Anunt de participare (utilitati) numarul 82037/14.07.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Adresa postala: P-ta. C.I. Motas Nr.4, Localitatea: Medias, Cod postal: 551130, Romania, Punct(e) de contact: Serv. Licitatii, Tel.0269201940, In atentia: Bolchis Cecilia, Fax: 0269844184, Adresa internet (URL): www.romgaz.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Prospectare i extragere a gazului i petrolului
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Foraj 22 sonde
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Locatia fiecarei sonde.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Forajul a 22 de sonde
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45255500-4 - Lucrari de foraj si de explorare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Forajul a 22 de sonde
Valoarea estimata fara TVA: 151, 410, 928RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare nu se solicita in etapa de calificare si selectare a candidatiilor. Garantia de buna executie - 5 % din valoarea contractului fara TVA constituita conform doc. de atribuire.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare: surse proprii. Plata facturilor se efectueaza in termen de 30 de zile de la data primirii lor de catre achizitor, cu o perioada de gratie de inca 30 de zile.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere in conformitate cu art. 44 din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia de eligibilitate. Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006. Candidatul va prezenta Certificatul de inregistrare(copie legalizata). Declaratie pe proprie raspundere in conformitate cu Legea 346/2004.Candidatul va prezenta certificate fiscale care sa ateste indeplinirea tuturor obligatiilor de plata a taxelor la bugetele locale si a impozitelor la bugetele de stat, la data deschiderii primei etape ( de calificare si selectare a candidatilor) a licitatiei.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Candidatul va prezenta bilantul contabil la 31.12.2008. Candidatul trebuie sa aiba solvabilitatea patrimoniala de min. 30%.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Candidatii vor prezenta: Inform gen; Exper simil : cel putin 2 contr de foraj cu adancimi mai mari de 2000m;2 recomand; Declar priv dotari specif, util, echipam, mijl de transp, mijl fixe.Se va prez obligat : a)certif de expertizare a instal de foraj; b) 4 instal de for cu capac de ridic max de la 100 to la 320 to sau mai mari, cu urmat dotari suplim: b1) echipam de mas si inreg a sarc la carlig, apas pe sapa, vit de rot, etc. (min.6 param);b2) Top Drive pt min 2 instal de for cu capac de ridic = 200 to; b.3) pomp triplex de 700 CP; 1000 CP si 1300 CP; - cate 2 buc ptfiec instal de for. Se accepta puteri = 1300 CP; b.4) min 2 site vibrat cu dubla misc; MUD cleaner; Separat centrifug de inalta si joasa viteza b.5)instal de for cu action independ c) lista instal de for, tip instal, an fabric, forma de propr. Lista va contine inclusiv echipam de la pct. b.1) pana la pct. b.4), cu mention form de propr c.1) declar priv dispon a 4 instal de for simultan, echipate complet cfpct. b), pt sapar a 4 s-de simultan; d) capacit de a asig pt fiec instal campusuri care sa ofere cond de cazare, sanit, servire masa, cfcu preved PMSM, incl baraca birouri si cazare pt person operatin curtea s-dei; e) contr cu firma agr de aut de mediu pt evac ape rezid si menaj; f) contr cu firma agr de aut de mediu pentru evac si elim detritus si fluide uzate;g) autoriz de furniz de laproduc sapelor si fluid de for utiliz si asig serviciilor aferh) Lab atest Gr. II, dotat cu aparat si echipamcfnorme API si pers specializ aferent; Declar priv personalul; Pers de specialit /fiec instal in lucru :2 sefi de sonda ;4 sondori sefi; 4 ajutori sondori sefi; 4 podari;8 sondori; 4lacatusi pompe; 4 electric; un responsab mecanic;Person abilit pt acord prim ajutor si pt rezolv prinderilor de garnitura;CertifISO 9001 OH SAS 18001;ISO 14001 sau echivalentul acestora.; Atestat ANRM sau echivalent. Lista subcontractanti.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei/ Lot
80%
Descriere:
2.
Durata de executie
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.08.2009 15:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.08.2009 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.08.2009 12:00
Locul: Medias, P-ta. C-tin Motas, nr. 4, Serv. Licitatii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare a ofertelor si reprezentantii imputerniciti ai candidatilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Doc. de atrib. se obt. de la sediu Rgz., gratuit, prin transm. unei scris. de int. cu o zi avans la fax nr. 0269/844184
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cncs.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Alba Iulia
Adresa postala: str I. C. Bratianu, nr. 1, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510118, Romania, Tel.0258810289, Fax: 0258810286
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul limita pentru depunerea contestatiilor este de 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SNGN Romgaz SA
Adresa postala: P-ta C.I. Motas, nr.4, Localitatea: Medias, Cod postal: 551130, Romania, Tel.0269201940, Fax: 0269844184, Adresa internet (URL): www.romgaz.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.07.2009 10:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer