Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Foraj si instalatie de suprafata la sondele 626,627,629,630,633 si635 Sarmasel


Anunt de participare (utilitati) numarul 89534/27.10.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Adresa postala: SISGN Str. GHE.GR.CANTACUZINO Nr.184, Localitatea: PLOIESTI, Cod postal: 100492, Romania, Punct(e) de contact: Moise Madalina, Tel.0244503101, Email: [email protected], Fax: 0244545230, Adresa internet (URL): www.romgaz.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Prospectare i extragere a gazului i petrolului
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Foraj si instalatie de suprafata la sondele 626, 627, 629, 630, 633 si635 Sarmasel
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: SARMASEL - JUD. MURES
Codul NUTS: RO31 - Sud - Muntenia
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Foraj si instalatie de suprafata la sondele 626, 627, 629, 630, 633 si635 Sarmasel
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45255500-4 - Lucrari de foraj si de explorare (Rev.2)
45255121-3-Lucrari de constructii de instalatii de suprafata (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM DOCUMENTATIEI DE ATRIBUIRE
Valoarea estimata fara TVA: 20, 300, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare = 203000 LEI; conform documentatiei de atribuire GARANTIE DE BUNA EXECUTIE :5% DIN VALOAREA CONTRACTULUI FARA TVA,
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII, plata facturilor se va face la 30 zile de la primirea acestora de catre achizitor
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere in conformitate cu art.44 din O.U.G. 34/20006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificate constatatoare (in original) privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata la data de 30.09.2009
Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala;
-Certificatul de inregistrare la Oficiul Registrului Comertului; sauAutorizatie de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Bilantul contabil la data de 31.12.2008.Se solicita bilantul complet conform Normelor Metodologice ale Ministerului Finantelor vizat si inregistrat de organele competente ;
- Ofertantul trebuie sa aiba o cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani (2006, 2007 si 2008) de :40600000 LEIechivalentul a 6458798 euro (1 euro = 4, 2923 lei, curs BNR din data de 22.10.2009);
- Lichiditate generala - Ofertantul trebuie sa aiba o lichiditate generala de minim 100%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul va prezenta ca cerinta minima, privind experienta similara, incheierea si indeplinirea in ultimii 5 ani a unui contract pentru lucrari similare celor care fac obiectul prezentei licitatii care sa fi avut o valoare insumata de minim 20300000 lei, Ofertantul va prezenta in mod obligatoriu cel putin 2 recomandari din partea unor beneficiari ;Lista a principalelor lucrari similare executatein ultimii 5 ani - prezentarea dovezilor privind indeplinirea unor contracte care sa fiavut ca obiect indeplinirea unor lucrari similare celor supuse prezentei proceduri.Ofertantii vor prezenta, obligatoriu urmatoarele:
- o copie a certificatului de asigurare a calitatii ISO 9001:2000 sau alt certificat echivalent privind certificarea sistemului de management al calitatii pentru lucrari similare celor ce fac obiectul prezentei proceduri -foraj si instalatie tehnologica de suprafata;
- o copie certificatului de mediu conform ISO 14001:2004 sau alt certificat echivalent privind certificarea sistemului de management al mediului pentru lucrari similare celor ce fac obiectul prezentei proceduri- -foraj si instalatie tehnologica de suprafata;
- o copie certificatului de mediu conform OHSAS ISO 18001:1999 sau alt certificat echivalent privind certificarea sistemului de management al mediului pentru lucrari similare celor ce fac obiectul prezentei proceduri -foraj si instalatie tehnologica de suprafata.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.11.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.11.2009 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.11.2009 10:00
Locul: SISGN PLOIESTI , STR.GHE.GR. CANTACUZINO, NR.184 .
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii inputerniciti ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
1.Din motive tehnice legate exclusiv de capacitatea SEAP de a permite stocarea documentelor in format electronic autoritatea contractanta , va pune gratuit caietul de sarcini la dispozitia operatorului economic , interesat sa participe la prezenta procedura.2. Caietul de sarcini se va ridicade la sediulSNGN ROMGAZ SASISGN PLOIESTI STR. GHE.GR. CANTACUZINO, NR.184, in urma unei scrisori de intentie transmisa cu o zi inainte, intre orele 8.00-15.00
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: STR STAVROPOLEUS nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 0244/522445
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL PLOIESTI
Adresa postala: STR.EMIL ZOLA NR.4, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100043, Romania, Tel.0244/522445, Fax: 0244/522445
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SNGN ROMGAZ SA MEDIAS-SISGN PLOIESTI -SERVICIUL CONTRACTE
Adresa postala: STR.GHE.GR. CANTACUZINO NR. 184 , ,Localitatea: PLOIESTI, Cod postal: 100492, Romania, Tel.0244503101, Fax: 0244545230
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.10.2009 14:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer