Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Foraj si Lucrari Pregatitoare la sonda 18 Sabed


Anunt de participare (utilitati) numarul 123488/14.06.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Adresa postala:  P-ta C.I.MOTAS NR.4, Localitatea:  Medias, Cod postal:  551130, Romania, Punct(e) de contact:  Serv. Licitatii, Tel. 0269201941, In atentia:  Rares Tilicea, Email:  [email protected], Fax:  0269844184, Adresa internet (URL):  www.romgaz.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
agent economic
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Foraj si Lucrari Pregatitoare la sonda 18 Sabed
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: In extravilanul localitatii Lechincioara, jud. Mures
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Foraj si Lucrari Pregatitoare la sonda 18 Sabed
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45255500-4 - Lucrari de foraj si de explorare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Foraj si Lucrari Pregatitoare la sonda 18 Sabed
Valoarea estimata fara TVA: 6, 870, 957.66RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare ? 100.000 RON constituita conform documentatiei de atribuire. Garantia de buna executie - 5 % constituita conform documentatiei de atribuire
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare: surse proprii. Plata facturilor se efectueaza in termen de 30 de zile de la data primirii lor de catre achizitor, cu o perioada de gratie de inca 30 de zile.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia de eligibilitate. Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.69^1 din OUG34/2006. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr.314/12.10.2010. Ofertantul trebuie sa prezinte certificate fiscale care sa ateste indeplinirea tuturor obligatiilor de plata a taxelor si a impozitelor la bugetele de stat, la data deschiderii ofertelor. Ofertantul va prezenta Certificatul de inregistrare. Declaratie pe proprie raspundere in conformitate cu Legea 346/2004.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul va prezenta bilantul contabil la 31.12.2010. Ofertantul trebuie sa aiba o cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani de min. 10.000.000 RON.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Inf gen, luc din ultimii 5 ani contracte de foraj cu adancimi>2400m, Recomand, Decl.dot specif;a)certif de expertiz API eliber de o inst specializ si autoriz, valab cel putin 6 luni, dupa dep. of; b.Dot. suplim: b1)echip de masur si inreg a sarcinii la carlig, apas pe sapa, vit de rot, (min 6 param);b.2)pompe noroi-2buc;b.3)min 2 site vibrat cu dubla misc; mud cleaner;separat centrif de it si js vit;b.4)instal de foraj cu action independ;c)lista instal ofertate; se va prezenta lista cu echipamentele enumerate de la pct. b1) pana la b4)d)declaratie privind capacitatea of din care sa rezulte ca poate asigura, campusul aferent cu conditii de cazare, sanitare, servire masa, in conformitatecu prevederile PMSM, inclusiv baraca cu birouri si cazare pentru personalul operatorului (2 persoane), amplasata in curtea sondei;e)Of va prezenta contract cu firma agreata de autoritatile de mediu pentru evacuarea apelor reziduale si menajere;f)Of va prezenta contract cu firma agreata de autoritatile de mediu pentru evacuarea si eliminare detritus si fluide uzate;g)Ofertantul va prezenta autorizatii de furnizare din partea producatorilor sapelor si fluidelor de foraj utiliz si asig serv aferente care decurg.h)Of va prezenta un contr ptr serv de Lab atestat Gr. II, dotat cu ap si echip pentru monitorizare si determinareacaracteristicilor fluidului de foraj conformnormelor API si personal specializat aferent, pentru lucru in santier;Liste cu personalul de specialitate strict necesar pentru indeplinirea contractului de luc: 2 sefi de sonda atestati de institute abilitate in domeniul prevenirii eruptiei si controlului sondelor in conformitate cu IWFC;4sondori sefi; 4 ajutori sondori sefi;4podari;8sondori;4lacatusi pompe;4electricieni;1responsabil mecanic;pers abilitat, ptr: 1.acordare de prim ajutor (certificate de prim ajutor eliberate de institutii abilitate) sau dovada scrisa ca pers care asigura aceasta este certif;
2. rezolvarea prinderilor de garnitura a accidentelor si a complicatiilor in cel mai scurt timp pe durata derularii forajului.Doc. emise de organisme acreditate ISO 9001(echiv), ISO 14001(echiv), OH SAS 18.001 (echiv).atestat ANRM(echiv).Lista cu subcontrac.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.06.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.07.2011 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.07.2011 12:00
Locul: Medias, P-ta.. C-tin. I.Motas, nr. 4, Serv. Licitatii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare a ofertelor si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul Natioanal de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Tel. 0213104641, Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  [email protected]
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul limita pentru depunerea contestatiilor este de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SNGN Romgaz SA
Adresa postala:  P-ta C. I. Motas, nr. 4, Localitatea:  Medias, Cod postal:  551130, Romania, Tel. 0269201940, Fax:  0269844184, Adresa internet (URL):  www.romgaz.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.06.2011 12:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer