Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Formare continua a personalului Autoritatii de Certificare si Pata in vederea gestionarii eficiente a Fondurilor Structurale si de Coeziune


Anunt de participare numarul 131610/22.11.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Finantelor Publice
Adresa postala: str. Apolodor nr. 17 sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Punct(e) de contact: Directia Generala de Investitii, Achizitii Publice si Servicii Interne, Tel. 319.97.59 int 2491, In atentia: Daniela Moise, Email: [email protected], Fax: 316.57.58, Adresa internet (URL): www.mfinante.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Formare continua a personalului Autoritatii de Certificare si Pata in vederea gestionarii eficiente a Fondurilor Structurale si de Coeziune
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
24 - Servicii de invatamant si de formare profesionala
Locul principal de prestare: serviciile se vor presta conform caietului de sarcini
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Formare continua a personalului Autoritatii de Certificare si Pata in vederea gestionarii eficiente a Fondurilor Structurale si de Coeziune - acest contract consta in instruirea personalului in vederea dobandirii unor cunostinte aprofundate in domeniul instrumentelor structurale pentru indeplinirea atributiilor ce decurg din punerea in aplicare a prevederilor regulamentelor comunitare si a legislatiei nationale.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
80530000-8 - Servicii de formare profesionala (Rev.2)
79951000-5-Servicii de organizare de seminarii (Rev.2)
80532000-2-Servicii de formare in management (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Serviciile vor fi prestate conform cerintelor minime solicitate prin caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 2, 292, 850RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 30.000 lei, Cuantumul garantiei de buna executie in lei: 10 % din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul Operational Asistenta Tehnica finantat din Fondul European de Dezvoltare Regionala -
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 si 180 din OUG nr. 34/2006Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului sau in cazul unui ONG / Persoane juridice non-profit, se vor depune urmatoarele documente care sa ateste ca persoana semnatara este autorizata: Statutul cu modificarile la zi (incluzand si incheierile de sedinta, Procese verbale relevante.
Persoane juridice/fizice straine - operatorul economic va prezenta documente care sa dovedeasca forma de inregistrare/atestare ca persoana fizica sau juridica ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatiaeconomico-financiara
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare 2008, 2009 si 2010, vizate si inregistrate de organele competente, in conditiile art. 185 din OUG nr. 34/2006 modificata si completata.Media Cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna) pe ultimii 3 ani financiari incheiati (2008, 2009, 2010) trebuie sa fie de cel putin 3.500.000 lei, echivalentul in moneda nationala a ofertantului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestari de servicii similare din ultimii 3 ani
Informatii privind calificarile si experienta profesionala a expertilor cheie din cadrul echipei de proiect
Lista expertilor cheie propusi pentru implementarea contractului
Curriculum vitae pentru fiecare expert cheie
Declaratie de disponibilitate, semnata in original de catre fiecare dintre expertii cheie propusi
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa prezinte dovada faptului ca a prestat servicii in domeniul formarii profesionale, la careparticiparea acestuia sa fie de cel putin 1.300.000 lei fara TVA (echivalentul in moneda contractelor), in cadrul a maxim doua proiecte.Ofertantul trebuie sa dispuna de o echipa deminim 3 experti cheie care sa fie in masura sa demonstreze ca poseda individual urmatoarele calificari si abilitati: -studii superioare universitare, absolvite cu diploma de licenta sau echivalent;
-experienta profesionala generala de minim 5 ani;
-cunoasterea buna a limbii engleze;
-experienta atat ca formator cat si in proiectarea si dezvoltarea cursurilor de formare ? maxim 3 contracte.Echipa propusa trebuie sa cuprinda minim 3 experti cheie (dintre care unul va avea calitatea de lider de proiect), care sa detina cumulat experienta profesionala dupa cum urmeaza: -experienta profesionala in administratia publica din Statele Membre, prin implementarea unor proiecte cu componenta de consolidare a capacitatii institutiilor publice ? maxim 3 contracte;
-experienta profesionala in management financiar, gestionarea riscurilor, control si audit, in gestionarea instrumentelor structurale ? maxim 5 contracte care acopera cele patru domenii enumerate anterior;
-experienta profesionala in domeniul managementului proiectelor in gestionarea instrumentelor structurale - maxim 2 contracte;
-experienta profesionala ca formator in domeniul achizitiilor publice (maxim 2 contracte);
-detine o calificareprofesionala internationalaemisa de un organism profesional de management financiar/finante/audit, ca de exemplu ACCA, ACA, CIPFA sau echivalent;
-experienta profesionala in domeniul managementului resurselor umane fie ca angajat pe o perioada de minim 3 ani, fie ca formator in maxim 5 contracte care sa aiba o componenta de formare in managementul resurselor umane.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.01.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.01.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
80zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.01.2012 12:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluareReprezentantii imputerniciti ai ofertantilorObservatori UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POAT - FSDR
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational de Asistenta Tehnica
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.11.2011 10:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer