Licitatie Publica - Formare continua a personalului implicat in gestionarea Fondurilor Structurale si de Coeziune
Anunt de participare numarul 63285/09.09.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Economiei si Finantelor
Adresa postala: Bd.MirceaVoda, nr. 44, Intrarea C, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Punct(e) de contact: mirela felega, oana lefter, Tel.+40 21 302 52 34, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 21 302 52 64, Adresa internet (URL): www.mefromania.ro / www.fonduri-ue.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Formare continua a personalului implicat in gestionarea Fondurilor Structurale si de Coeziune
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
24 - Servicii de invatamant
Locul principal de prestare: Romania
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul urmareste organizarea unor activitati de formare pentru personalul institutiilor romanesti implicate in managementul Instrumentelor Structurale, in vederea furnizarii informatiilor, la nivel de baza si avansat, a cunostintelor necesare privind managementul performantelor programelor si proiectelor, elaborarea ghidurilor solicitantilor si managementul solicitarilor de finantare, monitorizarea, evaluarea si managementul Fondurilor Structurale si de Coeziune.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
80423000-5 - Servicii de formare profesionala (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Obiectiv general
Acest proiect urmareste asigurarea unui management eficient si eficace al instrumentelor Structurale prin intarirea capacitatii administrative a institutiilor responsabile: Autoritatea pentru Coordonarea Instrumentelor Structurale, Autoritatile de Management, Organismele Intermediare, Autoritatea de Certificare si Plata, Autoritatea de Audit.
Obiectiv specific
Obiectivul specific al acestui proiect il reprezinta furnizarea cunostintelor adecvate, la nivel de baza si avansat, referitor la programarea, implementarea si monitorizarea programelor/proiectelor, elaborarea ghidurilor solicitantilor si managementul solicitarilor de finantare, pentru personalul din cadrul institutiilor romanesti implicate in managementul instrumentelor structurale.
Rezultate ce se doresc atinse de contractor:
-Training, la nivel de baza pentru minim 300 persoane din cadrul Autoritatilor de Management si Organismelor Intermediare implicate in managementul Instrumentelor Structurale (principiile aplicabile Fondurilor Structurale si de Coeziune, managementul ciclului de proiect si noua legislatie din domeniul achizitiilor publice);
-Training, la nivel avansat pentru minim 150 persoane din cadrul Autoritatilor de Management si Organismelor Intermediare implicate in managementul Instrumentelor Structurale (controlul si managementul financiar al proiectelor finantate). Acest modul va fi completat cu schimb de experienta, in acest domeniu, in State Membre ale Uniunii Europene.
-Formare profesionala pentru minim 300 persoane din cadrul Autoritatilor de Management si Organismelor Intermediare, organizatiilor non-guvernamentale, precum si alte institutii ale administratiei publice (elaborarea ghidurilor solicitantilor si managementul solicitarilor de finantare);
-Formare in domeniul auditului Fondurilor Structurale si de Coeziune pentru persoanele din cadrul Autoritatilor de Management si Organismelor Intermediare, din cadrul Autoritatii de Audit si ai Unitatii de Control si Audit Public Intern din cadrul Ministerului Economiei si Finantelor pentru minim 100 persoane.
Valoarea estimata fara TVA: 5, 208, 729RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 100.000 LEI echivalentul a 27.322, 4 euro fara TVAGarantia de buna executie: - 10% din valoarea contractului de achizitie publica de servicii, in lei fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea contractului este asigurata din Bugetul de Stat pe anul 2008Modalitati de plata conform clauzelor contractuale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat pentru oferta castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG 34/2006 cu modif. si compl. ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura de achizitie publica.
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Certificat constatator eliberat de Ministerul JustitieiOficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte nume complet, sediul, persoanele autorizate/administratori
2.Adresa de la Curtea Districtuala/Instanta Competenta/Agentie Guvernamentala unde isi are sediul compania/sucursala sau echivalent din care sa rezule ca operatorul economic nu este in insolventa/faliment/aranjament cu creditorii
3.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent. Certificatul trebuie sa fie valabil la data deschiderii ofertelor
4.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, valabil la data deschiderii ofertelor
5.Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale colecteaza si CAS) valabil la data deschiderii ofertelor
6.Cazier judiciar pentru administrator(i) asa cum sunt mentionati in Certificatul Constatator precum si pentru persoana imputernicita (unde este cazul) ce semneaza declartia referitoare la art.180 si art.181
7.Cazier judiciar al companiei (pentru statele unde e aplicabil)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
2.2.1 Urmatoarele criterii de selectie vor fi aplicate candidatilor. In cazul ofertelor depuse de o Asociere (grup de operatori economici), aceste criterii de selectie vor fi aplicate Asocierii ca intreg:
2.2.1.1 Media profitului net al ofertantului (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna)trebuie sa fie pozitiva pe ultimii trei ani financiari incheiati (2005, 2006, 2007).
2.2.1.2 Media cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani financiari incheiati (2005, 2006, 2007).2.2.2 Neindeplinirea criteriilor de selectie prevazute la punctele 2.2.1.1 si 2.2.1.2 va duce la excluderea candidatului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
2.2.1.1 Sa fie pozitiva2.2.1.2 Sa fie cel putin 1, 5 milioane euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
2.3.1 Urmatoarele criterii de selectie vor fi aplicate candidatilor. In cazul ofertelor depuse de o Asociere (grup de operatori economici), aceste criterii de selectie vor fi aplicate Asocierii ca intreg:
2.3.1.1 Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani.
2.3.1.2. Informatii privind calificarile si experienta profesionala a expertilor-cheie din cadrul echipei de proiect.
2.3.2 Neindeplinirea criteriilor de selectie prevazute la punctele 2.3.1.1 va cauza excluderea candidatului.
2.3.3 Subcontractarea va fi permisa.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
2.3.1.1 Ofertantul (operatorul economic sau membrii asocierii impreuna) a finalizat, in ultimii 3 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, cel putin 1 proiect de instruire la care participarea acestuia pentru proiect sa fie in valoare de cel putin, echivalentul in lei a 500.000 euro, in domeniul managementului fondurilor europene nerambursabile.2.3.1.2 Expertii-cheie propusi in echipa de proiect detin: -studii universitare absolvite cudiploma de licenta in domeniul juridic, economic, tehnic, administratie publica, stiinte sociale sau orice combinatie a acestora pentru toti expertii cheie propusi, inclusiv pentru directorul de proiect;
-cunostinte in domeniul Instrumentelor Structurale;
-cunostinte bune de limba engleza sau franceza (nivel mediu);
-1 expert-cheie propus sa detina cunostinte bune de limba romana;
-experienta profesionala in 2 proiecte adresate sectorului administratie publica;
-experienta ca formator in 2 proiecte in domeniul managementului si controlului financiar, audit, elaborarea ghidurilor si solicitarilor de finantare din fonduri europene nerambursabile;
-experienta in elaborarea materialelor de curs in 2 proiecte de training sau in orice alt tip de proiecte care au avut componenta de instruire din domeniul Instrumentelor Structurale.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Propunere tehnica
49%
Descriere:
2.
Propunere financiara
51%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.10.2008 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.10.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.10.2008 11:00
Locul: Bd. Mircea Voda, nr. 44, intrarea C, Sector 3, Bucuresti, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si persoanele imputernicite sa asiste la desfacerea ofertelor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Asistenta Tehnica
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, Nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro/
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.(+4) 021 319 51 76, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro/InstantaOrganizare
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art. 272 alin. 2 si art. 280 alin. 5 din O.U.G. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Economiei si Finantelor Autoritatea de Management pentru Programul Operational Asistenta Tehnica, Serviciul Implementare
Adresa postala: Bd. Mircea Voda, nr. 44, intrarea C, Sector 3, Bucuresti, Romania, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Tel.(+4) 021 302 53 32, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 302 52 64, Adresa internet (URL): www.mefromania.ro / www.fonduri-ue.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.09.2008 16:45