Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Formare continua in coordonarea si monitorizarea Fondurilor Structurale si de Coeziune, precum si in managementul activitatilor de instruire in acest domeniu


Anunt de participare numarul 70107/20.12.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Economiei si Finantelor
Adresa postala: Bd.MirceaVoda, nr. 44, Intrarea C, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Punct(e) de contact: neagu daniela, Tel.+40 21 302 52 34, Email: [email protected], Fax: +40 21 302 52 64, Adresa internet (URL): www.mefromania.ro, www.fonduri-ue.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Formare continua in coordonarea si monitorizarea Fondurilor Structurale si de Coeziune, precum si in managementul activitatilor de instruire in acest domeniu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
24 - Servicii de invatamant
Locul principal de prestare: Romania
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul urmareste organizarea unor sesiuni de formare profesionala pentru angajatii structurilor de gestionare si coordonare a instrumentelor structurale in domenii precum managementul si monitorizarea programelor. De asemenea, contractul are in vedere instruirea personalului Autoritatii pentru Coordonarea Instrumentelor Structurale pentru realizarea functiilor specifice ale acestei directii generale. Contractul are in vedere si asigurarea cunostintelor si abilitatilor adecvate pentru membrii grupului de lucru privind coordonarea formarii in domeniul instrumentelor structurale.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
80532000-2 - Servicii de formare in management (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Obiectiv GeneralAcest proiect urmareste intarirea capacitatii administrative a institutiilor responsabile cu managementul eficient al instrumentelor structurale.
Obiectivul specific al acestui proiect il reprezinta furnizarea cunostintelor adecvate pentru managementul si monitorizarea programelor, personalului din cadrul institutiilor romanesti implicate in managementul instrumentelor structurale, precum si instruirea personalului ACIS pentru realizarea functiilor specifice ale acestei directii generale. De asemenea, proiectul are in vedere asigurarea cunostintelor si abilitatilor adecvate pentru membrii grupului de lucru privind coordonarea formarii in domeniul instrumentelor structurale.
Rezultate ce se doresc a fi atinse de Operatorul economic
minim 250 persoane pregatite in domeniul sistemului de indicatori (definirea si utilizarea indicatorilor de monitorizare si evaluare, colectarea si interpretarea datelor);
minim 150 persoane pregatite in monitorizarea si managementul performantelor programelor operationale (monitorizarea regulii , ,n+2 si , ,n+3);
minim 10 zile/angajat din cadrul ACIS prin organizarea unor module de cate 2-3 zile pentru tot personalul incadrat in directia generala. Acest modul va cuprinde informati din urmatoarele domenii: politica de coeziune a Uniunii Europene, managementul si dezvoltarea proiectelor, achizitii publice, comunicare intra si inter institutionala, managementul performantelor si dezvoltarea lucrului in echipa;
modulul va fi completat de organizarea unor vizite de studiu/stagii in Statele Membre pentru minim 20 persoane din cadrul ACIS;
elaborarea unei analize de training pentru identificarea nevoilor de formare pentru membrii grupului de lucru;
minim 7 zile de training pentru membrii grupului de lucru pe formare prin organizarea unor module de cate 2-3 zile. Acest modul va cuprinde informatii din domeniul managementul resurselor umane, cu accent pe partea de formare a personalului (analiza necesitatilor de formare, elaborarea planurilor de formare, etc.);
Valoarea estimata fara TVA: 3, 339, 416RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 66.500 LEI echivalentul a 18.070 euro fara TVAGarantia de buna executie: 10% din valoarea contractului, in lei fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea contractului este asigurata din Bugetul de StatModalitati de plata conform clauzelor contractuale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat pentru oferta castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art. 180 si la art.181 din OUG 34/2006 cu modif. si compl. ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura.
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte nume complet, sediul, persoanele autorizate/administratori;2.Declaratie pe propria raspundere din care sa rezulte ca operatorul economic nu este in insolventa /faliment/aranjament cu creditorii, semnata de reprezentantul legal al acestuia;
3.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent. Certificatul trebuie sa fie valabil la data deschiderii ofertelor.
4.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, valabil la data deschiderii ofertelor.5.Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale colecteaza si CAS) valabil la data deschiderii ofertelor.
6.Cazier judiciar pentru administrator(i) asa cum sunt mentionati in Certificatul Constatator precum si pentru persoana imputernicita (unde este cazul) ce semneaza declartia referitoare la art.180 si art.181.
7.Cazier judiciar al companiei (pentru statele unde e aplicabil).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
2.2.1 Urmatoarele criterii de selectie vor fi aplicate candidatilor. In cazul ofertelor depuse de o Asociere (grup de operatori economici), aceste criterii de selectie vor fi aplicate Asocierii ca intreg:
2.2.1.1 Media profitului net al ofertantului (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna)trebuie sa fie pozitiva pe ultimii trei ani financiari incheiati (2005, 2006, 2007).
2.2.1.2 Media cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani financiari incheiati (2005, 2006, 2007).2.2.2 Neindeplinirea criteriilor de selectie prevazute la punctele 2.2.1.1 si 2.2.1.2 va duce la excluderea candidatului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
2.2.1.1 Sa fie pozitiva2.2.1.2 Sa fie cel putin 3.300.000 lei echivalentul a 896.739 euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
2.3.1 Urmatoarele criterii de selectie vor fi aplicate candidatilor. In cazul ofertelor depuse de o Asociere (grup de operatori economici), aceste criterii de selectie vor fi aplicate Asocierii ca intreg:
2.3.1.1 Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani (minim 3 contracte maxim 5 contracte)
2.3.1.2. Informatii privind calificarile si experienta profesionala a expertilor-cheie din cadrul echipei de proiect
2.3.2 Neindeplinirea criteriilor de selectie prevazute la punctele 2.3.1.1 va cauza excluderea candidatului.
2.3.3 Subcontractarea va fi permisa.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul (in cadrul unei asocieri este de ajuns unul dintre operatorii economici care alcatuiesc asocierea) a finalizat, in ultimii 3 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, cel putin 1 proiect de instruire la care participarea acestuia pentru proiect sa fie in valoare de cel putin 1 milion lei echivalentul a 271.739 euro, in domeniul managementului fondurilor europene nerambursabile.Expertii-cheie propusi in echipa de proiect detin: -studii universitare absolvite cu diploma de licenta pentru toti expertii cheie propusi, inclusiv pentru directorul de proiect;
-cunostinte in domeniul Instrumentelor Structurale;
-cunostinte bune de limba engleza sau franceza (nivel mediu);
-1 expert-cheie propus sa detina cunostinte bune de limba romana;
-experienta profesionala in 2 proiecte adresate sectorului administratie publica;
-experienta ca formator in 2 proiecte in domeniul managementului si monitorizarii fondurilor structurale si de coeziune;
-experienta in elaborarea materialelor de curs in 2 proiecte de training sau in orice alt tip de proiecte care au avut componenta de instruire din domeniul Instrumentelor Structurale;
-experienta profesionala in 2 proiecte in domeniul managementului resurselor umane si a activitatilor de instruire.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Propunere tehnica
49%
Descriere:
2.
Propunere financiara
51%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.02.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.02.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.02.2009 11:00
Locul: Bd. Mircea Voda, nr. 44, intrarea C, Sector 3, Bucuresti, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si persoanele imputernicite sa asiste la desfacerea ofertelor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Asistenta Tehnica
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, Nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro/
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021/319.51.76, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro/InstantaOrganizare
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art. 272 alin. 2 si art. 280 alin. 5 din O.U.G. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Economiei si Finantelor Autoritatea de Management pentru Programul Operational Asistenta Tehnica, Serviciul Implementare
Adresa postala: Bd. Mircea Voda, nr. 44, intrarea C, Sector 3, Bucuresti, Romania, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Tel.(+4) 021 302 53 18, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 302 52 64, Adresa internet (URL): www.mefromania.ro / www.fonduri-ue.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.12.2008 14:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer