Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Formarea beneficiarilor ?domeniul implementarii proiectelor finantate din Instrumente Structurale


Anunt de participare numarul 99831/12.05.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Finantelor Publice
Adresa postala:  Bd. Mircea Voda nr. 44, Bloc M17, Intrarea C, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030669, Romania, Punct(e) de contact:  Autoritatea pentru Coordonarea Instrumentelor Structurale, Tel. +40 21 302 52 95, In atentia:  Mirela Cristiean, expert DAT, Email:  [email protected], Fax:  +40 21 302 52 64, Adresa internet (URL):  www.fonduri-ue.ro, www.poat.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Formarea beneficiarilor ?domeniul implementarii proiectelor finantate din Instrumente Structurale
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
24 - Servicii de invatamant
Locul principal de prestare: Rom?a
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul ? propune sa acopere ?r-o masura c?mai mare necesitatile de formare de baza ale potentialilor beneficiari ai Instrumentelor Structurale, ?domeniul pregatirii si managementului proiectelor si sa sprijine personalul autoritatilor publice centrale si/sau locale ?procesul de achizitii de servicii si bunuri aferente proiectelor finantate din instrumente structurale prin furnizarea cunostintelor si aptitudinilor necesare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
80532000-2 - Servicii de formare in management (Rev.2)
79951000-5-Servicii de organizare de seminarii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Obiectiv GeneralAcest proiect contribuie la asigurarea sprijinului ?vederea implementarii eficiente si eficace a instrumentelor structurale pentru perioada 2007-2013 prin furnizarea de formare de baza privind pregatirea, managementul si implementarea proiectelor pentru beneficiarii acestor programe.Obiectiv specific al acestui proiect ?reprezinta furnizarea cunostintelor si aptitudinilor adecvate pentru beneficiari ?managementul proiectelor si al contractelor de achizitii publice ?contextul instrumentelor structurale.Rezultate ce se doresc a fi atinse de Operatorul economicComponenta 1: Formarea potentialilor beneficiari ?managementul proiectelor ?contextul Instrumentelor Structurale: • Raport de analiza a necesitatilor de formare ?domeniul managementului proiectelor finantate din instrumente structurale elaborat.• aproximativ 450 persoane pregatite ?identificarea, elaborarea si implementarea proiectelor ?contextul Instrumentelor Structurale.Componenta 2: Instruire pentru beneficiari ?domeniul achizitiilor publice si managementului contractelor de achizitii publice aferente acestora: • aproximativ 150 persoane din cadrul autoritatilor publice centrale si locale pregatite ?domeniul achizitiilor publice de servicii si bunuri si managementului contractelor de achizitii publice aferente acestora.• aproximativ 350 persoane din cadrul beneficiarilor de Instrumente Structurale (care au calitatea de autoritate contractanta) pregatite ?domeniul achizitiilor publice de lucrari si managementului contractelor de achizitii publice aferente acestora.
Valoarea estimata fara TVA: 4, 424, 200RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 60.000 lei Garantia de buna executie: 10% din valoarea contractului de achizitie publica de servicii, ?lei fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea contractului este asigurata din POAT prin FEDR. Modalitati de plata: Plata se va face ?lei, ?cont deschis la Trezorerie.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat pentru oferta c?igatoare. Subcontractarea va fi permisa.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca ?eplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate ?documentatia de atribuire. Declaratia va fi ?otita de o anexa ?care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de ?eplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea.ATENTIE: ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma ?eplinirea cerintelor de calificare, atunci c? primeste din partea autoritatii contractante o solicitare ?acest sens, ?termenul prevazut ?respectiva solicitare.?cadrarea ?una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art. 180 si la art.181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Declaratie privind ne?adrarea ?prevederile art. 181 si 180 din OUG nr. 34/2006Declaratie privind calitatea de participant la procedura.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
2.2.1 Urmatoarele criterii de calificare vor fi aplicate ofertantilor. ? cazul ofertelor depuse de o Asociere (grup de operatori economici), aceste criterii de selectie vor fi aplicate Asocierii ca ?reg: 2.2.1.1 Media rezultatului net al exercitiilor financiare ale ofertantului (operator economic sau membrii grupului de operatori economici ?reuna)pe ultimii trei ani financiari ?heiati (2007, 2008, 2009).2.2.1.2 Media cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii grupului de operatori economici ?reuna) pe ultimii trei ani financiari ?heiati (2007, 2008, 2009).2.2.2 Ne?eplinirea criteriilor prevazute la punctele 2.2.1.1 si 2.2.1.2 va duce la excluderea ofertantului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
2.2.1.1 Sa fie pozitiva. 2.2.1.2 Sa fie cel putin echivalentul ?moneda nationala de ofertantului, a 1.000.000 euro. (la cursul mediu BCE http: //sdw.ecb.europa.eu/browse.do?node=2018794)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
2.3.1 Urmatoarele criterii de calificare vor fi aplicate ofertantilor. ? cazul ofertelor depuse de o Asociere (grup de operatori economici), aceste criterii vor fi aplicate Asocierii ca ?reg: 2.3.1.1 Lista principalelor prestari de servicii ?ultimii 3 ani2.3.1.2. Informatii privind calificarile si experienta profesionala a expertilor-cheie din cadrul echipei de proiect2.3.2 Ne?eplinirea criteriilor de calificare prevazute la punctele 2.3.1.1 si 2.3.1.2 va duce la excluderea ofertantului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
2.3.1.1. Ofertantul (?cadrul unei asocieri este de ajuns unul dintre op. ec. care alcatuiesc asocierea) a finalizat, ?ultimii 3 ani ?liniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, cel putin 1 pr. de instruire ?dom. formarii ?management si organizarii de seminarii la care participarea acestuia sa fie ?val. de cel putin echivalentul ?moneda nationala a ofertantului, a 300.000 euro (la cursul mediu BCE) 2.3.1.2. Ofertantul (op. ec. sau membrii asocierii ?reuna) sa dispuna de o echipa de experti cheie: 1.Liderul de proiect: dipl. de licenta;
- prof. ?ad. pub. min. 3 pr. sau min. 5 ani;
- de lider de proiect pt. min. 3 pr. de ?arire a cap. instit. fin din fd. neramb.;
- prof. ?formre prof. – min. 3 pr. sau min. 5 ani;
- manag. gestion. de program (?cadrul unui AM/OI) ?r-unul din SM al UE – min. 3 ani. 2.Expert formare coordonator pentru Comp. 1: dipl. de licenta;
- prof. ?pr. pt. ad. publ. min. 3 pr.;
- formator si ?elab. mat.de curs min. 3 pr. de instr ?manag. de proiect;
- formator ?manag. de proiect ?contextul FSC min. 2 pr.;
- prof. ?analize a necesit. de formare min. 2 pr.;
- manag. de pr. ?contextul FSC min. 3 pr. 3.Expert formare coordonator pentru Comp. 2: dipl. de licenta;
- prof. ?dom. ac.publ. min. 5 ani;
- ca formator ?ac. publ. min. 3 pr.;
- mat. de curs pt. min. 3 pr. cu comp. de instruire ?dom. achiz. publ.;
- documentatii pt. proced. de achiz. publ. de bunuri si servicii min. 2 pr.; - prof. ?pr. pt. sect. ad. publ. min. 3 pr.;
- prof. ?elab. de analize a necesit. de formare min. 2 pr.;
- ac. publ. ?contextul FSC min. 3 pr. 4.Expert formator ?domeniul contractelor de lucrari publice: dipl. de licenta;
- prof. ?ac. publ. min. 5 ani;
- formator ?ac. publ. min. 3 pr.;
- mat. de curs pentru min. 3 pr. cu comp. de instr ?achiz. publ.;
- doc. pt. proced. de ac. publ. de lucrari min. 2 pr.;
- manag. contr de lucrari, min. 2 pr.; - prof. ?sect. admin. publ. min. 3 pr.;
- prof. ?elab. de analize a necesit.de form min. 2 pr.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Alte publicari anterioare
Numarul anuntului in JO: 2009/S222-319647din18.11.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.06.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.06.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
80zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.06.2010 11:00
Locul: Bd. Mircea Voda nr. 44, Bloc M17, intrarea C, Sector 3, Bucuresti, Rom?a
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si persoanele ?uternicite sa asiste la desfacerea ofertelor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Asistenta Tehnica 2007-2013 finantat din Fondul European de Dezvoltare Regionala.
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, Nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +4 021 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  +4 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr. 5, sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. +4 021 319.51.76, Adresa internet (URL):  http: //portal.just.ro/InstantaOrganizare
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Finantelor Publice – Autoritatea de Management pentru Programul Operational Asistenta Tehnica, Serviciul de Implementare
Adresa postala:  Bd. Mircea Voda, nr. 44, intrarea C, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030669, Romania, Tel. +4 021 302 52 29, Email:  [email protected], Fax:  +4 021 302 52 64
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.05.2010 16:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer