Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Formarea beneficiarilor in domeniul implementarii proiectelor finantate din Instrumente Structurale


Anunt de participare numarul 90833/17.11.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Finantelor Publice
Adresa postala: Bd.MirceaVoda nr. 44, Bloc M17, Intrarea C, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Punct(e) de contact: Autoritatea pentru Coordonarea Instrumentelor Structurale, Tel.+40 21 302 52 95, In atentia: Mirela Cristiean, expert DAT, Email: [email protected], Fax: +40 21 302 52 64, Adresa internet (URL): http: ///www.fonduri-ue.ro, www.poat.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Formarea beneficiarilor in domeniul implementarii proiectelor finantate din Instrumente Structurale
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
24 - Servicii de invatamant
Locul principal de prestare: Romania
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul isi propune sa acopere intr-o masura cat mai mare necesitatile de formare de baza ale potentialilor beneficiari ai instrumentelor structurale, in domeniul pregatirii si managementului proiectelor si sa sprijine personalul autoritatilor publice centrale si/sau locale in procesul de achizitii de servicii si bunuri aferente proiectelor finantate din instrumente structurale prin furnizarea cunostintelor si aptitudinilor necesare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
80532000-2 - Servicii de formare in management (Rev.2)
79951000-5-Servicii de organizare de seminarii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Obiectiv General
Acest proiect contribuie la asigurarea sprijinului in vederea implementarii eficiente si eficace a instrumentelor structurale pentru perioada 2007-2013 prin furnizarea de formare de baza privind pregatirea, managementul si implementarea proiectelor pentru beneficiarii acestor programe.Obiectiv specific al acestui proiect il reprezinta furnizarea cunostintelor si aptitudinilor adecvate pentru beneficiari in managementul proiectelor si al contractelor de achizitiipublice in contextul instrumentelorstructurale.
Rezultate ce se doresc a fi atinse de Operatorul economic
Componenta 1: Formare in managementul proiectelor in contextul Instrumentelor Structurale:
Raport de analiza a necesitatilor de formare in domeniul managementului proiectelor finantate din instrumente structurale elaborat;
aproximativ 450 persoane pregatite in identificarea, elaborarea si implementarea proiectelor in contextul Instrumentelor Structurale.
Componenta 2: Instruire pentru beneficiari in domeniul achizitiilor publice de servicii si bunuri si managementului contractelor de achizitii publice aferente acestora:
aproximativ 150 persoane din cadrulautoritatilor publice centrale si locale pregatite indomeniul achizitiilor publice de servicii si bunuri si managementului contractelor de achizitii publice aferente acestora
aproximativ 350 persoane din cadrulbeneficiarilor de Instrumente Structurale (care au calitatea de autoritate contractanta) pregatite in domeniul achizitiilor publice de lucrari si managementului contractelor de achizitii publice aferente acestora.
Valoarea estimata fara TVA: 4, 424, 200RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 60.000 leiGarantia de buna executie: 10% din valoarea contractului de achizitie publica de servicii, in lei fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea contractului este asigurata din Bugetul de StatModalitati de plata : Plata se va face in lei, in cont deschis la Trezoreria Mun. Bucuresti (ATCPMB).
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat pentru oferta castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea.
ATENTIE: ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare.
Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art. 180 si la art.181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate:
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 si 180 din OUG nr. 34/2006
Declaratie privind calitatea de participant la procedura.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
2.2.1 Urmatoarele criterii de selectie vor fi aplicate candidatilor. In cazul ofertelor depuse de o Asociere (grup de operatori economici), aceste criterii de selectie vor fi aplicate Asocierii ca intreg:
2.2.1.1 Media rezultatului net al exercitiilor financiare ale ofertantului (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani financiari incheiati (2006, 2007, 2008).
2.2.1.2 Media cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani financiari incheiati (2006, 2007, 2008).2.2.2 Neindeplinirea criteriilor de selectie prevazute la punctele 2.2.1.1 si 2.2.1.2 va duce la excluderea candidatului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
2.2.1.1 Sa fie pozitiva2.2.1.2 Sa fie cel putin echivalentul in moneda nationala, a 1.000.000 euro. (la cursul mediu BCE (http: //sdw.ecb.europa.eu/browse.donode=2018794)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
2.3.1 Urmatoarele criterii de selectie vor fi aplicate candidatilor. In cazul ofertelor depuse de o Asociere (grup de operatori economici), aceste criterii de selectie vor fi aplicate Asocierii ca intreg:
2.3.1.1 Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani (minim 3 contracte maxim 5 contracte)
2.3.1.2. Informatii privind calificarile si experienta profesionala a expertilor-cheie din cadrul echipei de proiect
2.3.2 Neindeplinirea criteriilor de selectie prevazute la punctele 2.3.1.1 si 2.3.1.2 va cauza excluderea candidatului.
2.3.3 Subcontractarea va fi permisa.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
2.3.1.1 Ofertantul (in cadrul unei asocieri este de ajuns unul dintre operatorii economici care alcatuiesc asocierea) a finalizat, in ultimii 3 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, cel putin 1 proiect de instruire la care participarea acestuia pentru proiect sa fie in valoare de cel putin echivalentul in moneda nationala, a 300.000 euro, in domeniul managementului fondurilor europene nerambursabile (la cursul mediu BCE (http: //sdw.ecb.europa.eu/browse.donode=2018794)2.3.1.2. Expertii-cheie propusi in echipa de proiect (maxim 5) detin cumulativ: -studii universitare absolvite cu diploma de licenta in domeniul socio-economic/administratie publica sau tehnic pentru toti expertii cheie propusi, inclusiv pentru directorul de proiect;
-experienta profesionala in 2 proiecte adresate sectorului administratie publica;
-experienta in domeniul managementului proiectelor in contextul Fondurilor Structurale si de Coeziune(cel putin 3 proiecte)-experienta in domeniul achizitiilor publice de servicii, bunuri si lucrari (minim 3 proiecte);
-experienta in managementul contractelor de lucrari si servicii (minim 1 proiect);
-experienta in instruire si in elaborarea materialelor de curs in cel putin 3 proiecte care au avut componenta de instruire din domeniul Instrumentelor Structurale;
-experienta profesionala in elaborarea de analize a necesitatilor de formare (minim 1 proiect);
-experienta in gestionarea programelor operationale in contextul Fondurilor Structurale si de Coeziune(cel putin 1 proiect).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Propunere financiara
40%
Descriere:
2.
Propunere tehnica
60%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.01.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.01.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
80zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.01.2010 11:00
Locul: ): Bd. Mircea Voda nr. 44, Bloc M17, intrarea C, Sector 3, Bucuresti, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si persoanele imputernicite sa asiste la desfacerea ofertelor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Asistenta Tehnica
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos Nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro/
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021/319.51.76, Fax: -, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro/InstantaOrganizare
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art. 256² alin. 1 si art. 281 alin. 1 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Finantelor Publice Autoritatea de Management pentru Programul Operational Asistenta Tehnica, Serviciul de Implementare
Adresa postala: Bd. Mircea Voda, nr. 44, intrarea C, Sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Tel.(+4) 021 302 52 96, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 302 52 64, Adresa internet (URL): www.fonduri-ue.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.11.2009 15:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer