Licitatie Publica - Formarea si perfectionarea personalului societatii in conf.cu strategia de dezv.a resurselor umane, bazata pe principiile imbunatatirii continue a activitatii in scopul cresterii capacitatii de adaptare a societatii la mediul economic in schimbare
Anunt de participare (utilitati) numarul 106987/30.08.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
HIDROELECTRICA SA
Adresa postala: Str. Constantin Nacu nr.3, Sector 2, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020995, Romania, Punct(e) de contact: Laurean Cetatean, Tel. 0213074669, Email: [email protected], Fax: 0213032545, Adresa internet (URL): www.hidroelectrica.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agent economic cu capital majoritar de stat
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Formarea si perfectionarea personalului societatii in conf.cu strategia de dezv.a resurselor umane, bazata pe principiile imbunatatirii continue a activitatii in scopul cresterii capacitatii de adaptare a societatii la mediul economic in schimbare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
24 - Servicii de invatamant
Locul principal de prestare: sediul consultantului
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Formarea si perfectionarea personalului societatii in conf.cu strategia de dezv.a resurselor umane, bazata pe principiile imbunatatirii continue a activitatii in scopul cresterii capacitatii de adaptare a societatii la mediul economic in schimbare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
80530000-8 - Servicii de formare profesionala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Formarea si perfectionarea personalului societatii in conf.cu strategia de dezv.a resurselor umane, bazata pe principiile imbunatatirii continue a activitatii in scopul cresterii capacitatii de adaptare a societatii la mediul economic in schimbare
Valoarea estimata fara TVA: 500, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
21 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se solicita garantie de participare in cuantum de 4280 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii: 40, 9%; Fonduri comunitare: 59, 1%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere si/sau subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind situatia personala a ofertantului;
-Confirmarea cu privire la plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, prin prezentarea Certificatului de atestare fiscala, valabil la data deschiderii ofertelor;
-Prezentarea Certificatului fiscal cu privire la impozitele si taxele locale valabil la data deschiderii ofertelor;
-Declaratia privind calitatea de participant la procedura;
-Certificat de inregistrare emis de oficiul registrului comertului;
-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Obligatii contractuale in desfasurare fata de alti beneficiari/clienti, daca exista;
-declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani care sa fie de minim 1.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii similare in ultimii 3 ani care sa fie de minim 500.000 lei;
-Declaratie privind echipamentele tehnice si specializate de care dispune operatorul economic;
-Declaratie privind asigurarea de specialisti in consultanta si traineri care sa formeze echipa;
-Recomandari din partea altor beneficiari/clienti, aplicabil numai pentru contractele similare finalizate;
-
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.09.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.09.2010 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 22.11.2010
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.09.2010 11:00
Locul: S.C.HIDROELECTRICA S.A., din Bucuresti, str. Constantin Nacu, nr. 3, sector 2.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii autorizati ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect"Formarea si perfectionarea personalului soc.in conf.cu strategia de dezv.a resurselor umane, bazata pe ......", program finantat prin schema de ajutor de stat pt formare profesionala generala si specifica, aferenta programului operational sectorial"dezv.resurselor umane, Axa prioritara3", contr.de finantare POSDRU/77/3.2/A/61491
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL PENTRU SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos, Nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030064, Romania, Tel. 021/310.4641, Email: [email protected], Fax: 021/310.4642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA de APEL Bucuresti
Adresa postala: str. Splaiul Independentei, nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel. 021.3195180, Email: [email protected], Fax: 021.3195181
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Eventualele contestatii se pot depune conform prevederilor art.256 si art.270, 271, 277 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic
Adresa postala: Str. Constantin Nacu, nr. 3, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020995, Romania, Tel. 021.3032565, Email: [email protected], Fax: 021.3032572
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.08.2010 16:38