Licitatie Publica - Formulare de facturi si chitante pentru perceperea tarifelor de activitati curente
Anunt de participare (utilitati) numarul 10023/17.04.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Filiala de Distributie si Furnizare a Energiei Electrice - ELECTRICA Muntenia Sud S.A.
Adresa postala: Bd. Ion Mihalachenr. 41-43, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Punct(e) de contact: Bir. Achizitii, Tel.2065999, In atentia: Ciprian Stefan, Email: [email protected], Fax: 3178490, Adresa internet (URL): www.electrica.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Filiala de Distributie si Furnizare a Energiei Electrice - ELECTRICA Muntenia Sud S.A.
Adresa postala: Bd. Ion Mihalache nr. 41-43, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Punct(e) de contact: Bir. Achizitii, Tel.205308, In atentia: Ciprian Stefan, Fax: 3172400
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Filiala de Distributie si Furnizare a Energiei Electrice - ELECTRICA Muntenia Sud S.A.
Adresa postala: Bd. Ion Mihalache nr. 41-43, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Punct(e) de contact: Bir. Achizitii, Tel.2065308, In atentia: Ciprian Stefan, Fax: 3172400
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Filiala de Distributie si Furnizare a Energiei Electrice - ELECTRICA Muntenia Sud S.A.
Adresa postala: Bd. Ion Mihalache nr. 41-43, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Punct(e) de contact: Bir. Achizitii, Tel.2065308, In atentia: Ciprian Stefan, Fax: 3172400
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Formulare de facturi si chitante pentru perceperea tarifelor de activitati curente
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul SDFEE Bucuresti, SDFEE Ilfov (Mun. Bucuresti), SDFEE Giurgiu (Mun. Giurgiu) si sediul prestatorului serviciului de imprimare (Bucuresti)
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
procurare :
-Formulare pretiparite de facturi pentru agenti economici;
-Formulare pretiparite de facturi pentru consumatori casnici (factura+chitanta);
-Coli albe (pentru anexa la factura de regularizare si borderouri ce se emit la tiparirea facturilor).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
22820000-4 - Formulare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
-Form.pretip.facturi pt agenti ec 342.000 seturi, Form.pretip.facturi pt cons. casnici (factura+chitanta)7.440.000 seturi, -Coli albe (pt anexa la factura de regularizare) 5.200.000 file.
Valoarea estimata fara TVA: 850, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in valoare de 15.000 lei (7.500 lei -IMM-uri). Garantia de buna executie 5 % (2, 5 %)din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
acord de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea (art. 180, 181 - OUG 34/2006), Certificat constatator emis de Registrul Comertului, declaratie privind incadrarea in categoria IMM (dupa caz), fisa informatii generale.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil la 31.12.2006
Nivel specific minim necesar: Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani min. 2.000.000 lei (respectiv 1.000.000 lei pentru IMM-uri)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista contracte similare cuprinzand cel putin doua contracte incheiate in ultimii 3 ani, doua recomandari din partea benef., autorizatie ISTPM, certificarea sistemului calitatii.
Nivel specific minim necesar : cantitativ - 7.000.000 seturi de formulare pretiparite de facturi, cantitate minima ce se poate obtine prin insumarea a max. doua contracte incheiate si indeplinite de catre ofertant.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.05.2007 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.05.2007 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.05.2007 10:00
Locul: : Sediul SC FDFEE Electrica Muntenia Sud SA - Bir. Achizitii, et 7, cam 702.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Directorii societatilor participante sau imputernicitii legali ai acestora
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: BD. DINICU GOLESCU NR. 38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.3104641, Fax: 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. FDFEE "ELECTRICA Muntenia Sud" S.A.- Serviciul Dezvoltare - Biroul Achizitii
Adresa postala: Bd-ul I. Mihalache nr. 41-43, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Tel.2065308, Fax: 3172400
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.04.2007 13:53