Licitatie Publica - FORMULARE IMPRIMATE SI TIPIZATE - SUBUNITATI RTFC IASI
Anunt de participare (utilitati) numarul 19146/13.06.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SNTFC "CFR CALATORI" S.A.
Adresa postala: RTFC IASI, B-DUL NICOLAE IORGA NR. 2, Localitatea: IASI, Cod postal: 700239, Romania, Punct(e) de contact: BIROUL DE ACHIZITII, Tel.0232.230291, In atentia: MIHAI LUCHIAN, Email: [email protected], Fax: 0232.230291
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
FORMULARE IMPRIMATE SI TIPIZATE - SUBUNITATI RTFC IASI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Magazia Centrala - RTFC Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare formulare imprimate si tipizate in format: carnete, brosuri, foi de marime A4 (majoritatea) si A3.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
22820000-4 - Formulare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Carnete A4 (100 file) = 13500 buc. (diferite modele); brosuri A4 (4 la 10 file) = 8500 buc. (diferite modele); foi A4 = 23000 buc. (diferite modele); registre A4/A3 = 2600 buc. (diferite modele).
Valoarea estimata fara TVA: intre 50, 000 si 75, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.08.2007 pana la 31.12.2007
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare = 1300 ron.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Legalizarea asocierii in cazul in care oferta comuna este castigatoare; este posibila subcontractarea.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii pe propria raspundere privind participarea la procedura, certificate constatatoare privind plata impozitelor si taxelor catre stat si locate, certif. constat. emis ORC.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani, bilantul contabil la 31.12.2006, capacitatea financiara a ofertantului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor contracte similare (minim 5), certificat implementare management sistem calitate SREN ISO 9001/200 sau in curs de implementare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
34/2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.07.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: cash, CEC, Op
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.07.2007 09:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.07.2007 10:00
Locul: BRM - Terminalul Iasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite in scris in acest sens.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.3104641, Email: [email protected], Fax: 021.3104642, Adresa internet (URL): www.anrmap.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Iasi - Sectia Contencios Adm. si Fiscal
Adresa postala: str. Anastasie Panu 25bis, Localitatea: Iasi, Cod postal: 7000024, Romania, Tel.0232.260060, Email: [email protected], Fax: 0232255907
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data deschiderii ofertelor.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
RTFC IASI - BIROUL DE ACHIZITII
Adresa postala: B-dul Nicolae Iorga 2, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700239, Romania, Tel.0232.230291, Email: [email protected], Fax: 0232.230291
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.06.2007 15:30