Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - FOTOCOPIATOARE


Anunt de participare (utilitati) numarul 122312/30.05.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Adresa postala:  Soseaua Sibiului nr. 5, Localitatea:  Medias, Cod postal:  551129, Romania, Punct(e) de contact:  Cindea Claudia, Tel. 0269805135, In atentia:  Serviciul Contracte, Email:  [email protected], Fax:  0269830283, Adresa internet (URL):  www.romgaz.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Nationala
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
FOTOCOPIATOARE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Inchiriere
Locul principal de livrare: este la locatii ale sucursalei S.I.R.C.O.S.S. :
- Medias, Soseaua Sibiului nr. 5
- Medias, str. Aurel Vlaicu nr. 41
- Medias, str. Garii nr.7- Tg.Mures, str. Libertatii nr.110A
- Ploiesti, str. Tirgovistei nr.8A- Roman, str. Luncii nr.29, com Horea- Craiova, str. Teilor nr.116
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 1, 200, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele subsecvente se vor incheia anual si fiecare va avea o valoare estimata de 300.000 lei
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se inchiriaza echipamente de fotocopiere, scanare si imprimare, astfel incat sa se asigure anual, imprimarea unui volum de minim 720.000 copii/imprimari alb/negru ? maxim 960.000 copii/imprimari alb/negru si minim 36.000 copii/imprimari color ? maxim 60.000 copii/imprimari color;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30121100-4 - Fotocopiatoare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se inchiriaza echipamente de fotocopiere, scanare si imprimare, astfel incat sa se asigure anual, imprimarea unui volum de minim 720.000 copii/imprimari alb/negru ? maxim 960.000 copii/imprimari alb/negru si minim 36.000 copii/imprimari color ? maxim 60.000 copii/imprimari color;
Valoarea estimata fara TVA: 1, 200, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se solicita garantia de participare in cuantum de 24.000 lei; Se solicita garantia de buna executie in cuantum de 7% din val. contr. fara tva
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare: surse proprii. Plata facturilor se efectueaza in termen de 30 de zile de la data primirii lor de catre achizitor
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate;
Declaratii privind neincadrarea in art. 181 OUG 34/2006;
Certificat Ordin ANRMAP 314/2010;Decl. privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006;
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre statCertificat ORC;
Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului (sau echivalent),
Declaratie pe propria raspundere valabila la data deschideriipentru operatorii economici inregistrati ca IMM-uri
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Dovada a minim 5 ingineri de service specializati pentru toate tipurile de echipamente propuse achizitorului
Cel putin 1 recomandare avand ca si obiect acelasi tip de furnizare prin inchiriere si aceleasi servicii de instalare depanare si intretinere
certificat de asigurare a calitatii ISO 9001/2008 sau echivalent
certificat privind Sistemul de Management de Mediu ISO 14001/2005 sau echivalent
certificat privind Sistemul de Management Al Securitatii Informatiei ISO 27001/2006 sau echivalent
Declaratie referitoare la echipamentele tehnice
cel putin un contract avand obiect similar onorat in ultimii 3 (trei) ani, in valoare de minim 300.000 lei respectiv 69.767, 44 euro.
Informatii privind subcontractantiiFormularul VI.4 - respectarea normelor de protectiamediului
Angajament privind sustinerea tehnica - Form. 18, daca e cazul
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.06.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.06.2011 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.06.2011 10:00
Locul: SNGN ROMGAZ SA ? S.I.R.C.O.S.S. Medias, Soseaua Sibiului nr. 5
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare a ofertelor si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Buresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. (+4) 021 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, iar pt contestatiile cu privire la documentatia din SEAP in 5 zile de la publicarea documentatiei de atribuire.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.N.G.N. ROMGAZ S.A. - SIRCOSS
Adresa postala:  Soseaua Sibiului nr. 5, Localitatea:  Medias, Cod postal:  551129, Romania, Tel. 0269805135, Email:  [email protected], Fax:  0269830283
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.05.2011 10:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer