Licitatie Publica - Franghii de ridacare
Anunt de participare numarul 48130/28.03.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Apararii - UNITATEA MILITARA 02272 BUCURESTI
Adresa postala: B-DUL GHENCEA NR.35-37, SECTOR 5 BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 76805, Romania, Punct(e) de contact: GHEORGHE NAGIT, Tel.021.413.58.84, Email: [email protected], Fax: 021.413.58.84
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Franghii de ridacare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: La depozitul U.M. 02272 Bucuresti, Soseaua de Centura a Municipiului Bucuresti, vis-a-vis de Gara Bucuresti Vest (Ciorogarla).
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
1. Coarda de alpinism Fi 10, 5 - dinamica 17241220-1
2. Coarda de alpinism Fi 10, 5 - statica 17241220-1
3. Cordelina din relon Fi 8 mm 17241220-1
4. Cordelina din relon Fi 6 mm 17241220-1
5. Franghie de alpinism Fi 10 mm 17241220-1
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
17241220-1 - Franghii de ridicare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Nr. crt. Denumirea produselor Codul CPV U/M Cant.
1 Coarda de alpinism Fi 10, 5 - dinamica 17241220-1 ml 20.000
2 Coarda de alpinism Fi 10, 5 - statica 17241220-1 ml 20.000
3 Cordelina din relon Fi 8 mm 17241220-1 ml 10.000
4 Cordelina din relon Fi 6 mm 17241220-1 ml 10.000
5 Franghie de alpinism Fi 10 mm 17241220-1 ml 10.000
Valoarea estimata fara TVA: 378, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
a)garantie de participarecuantum: 7.560 lei prin scrisoare de garantie bancara;b)garantie de buna executie-cuantum de 5% din pretul contractului, fara TVA, prinscrisoare de garantie bancara.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Achizitia este finantata de la bugetul de stat, iar plata se va executa prin Trezoreria Statului, cu ordin de plata.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere persoane juridice.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanata de urgenta nr.34/2006;
- incadrarea intr-una din situatiile prevazute de art.181 din OUG 34/2006.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- fisa cu informatii generale conform O.U.G. 34/2006;
- Lista principalelor livrari (minim 3 contracte) in ultimii 3 ani;
- Lista cuprinzand subcontractantii, insotita de acordurile de subcontractare, din care sa rezulte datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi (solicitare valabila in cazul in care produsele sunt furnizate prin subcontractanti);
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Mostre din fiecare produs ofertat;
- Documente doveditoare privind implementarea Sistemului de Management al Calitatii emise de organisme recunoscute in Uniunea Europeana.
- Declaratie de conformitate si/sau a certificat de examinare EC de tip sau a certificat de conformitate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
4
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.04.2008 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.05.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.05.2008 09:00
Locul: U.M.02272 Bucuresti, B-dul Ghencea, nr. 35-37, Sector 5
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleus, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Fax: 021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic al U.M. 02490 Bucuresti (Statul Major al Fortelor Terestre)
Adresa postala: Str. Drumul Taberei, Nr.9-11, Sector6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 77301, Romania, Tel.021.318.53.65, Fax: 021.318.53.65
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.03.2008 12:24