Licitatie Publica - fructe si fructe cu coaja lignifiata transformate; legume transformate si ulei
Anunt de participare numarul 96100/19.03.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Constanta
Adresa postala: str. Decebal nr. 22, Jud. Constanta. Mun.Constanta, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900665, Romania, Punct(e) de contact: Ciprian Calut, Tel.0241480851, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0241694137, Adresa internet (URL): http: //www.dgaspc-ct.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
fructe si fructe cu coaja lignifiata transformate; legume transformate si ulei
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: catre centrele aferente D.G.A.S.P.C.CONSTANTA, situate in urmatoarele localitati:
- Constanta; Mangalia
Navodari;
Negru-Voda;
Techirghiol; Lazu;Agigea;Poarta-Alba;Cumpana
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
furnizare fructe si fructe cu coaja lignifiata transformate; legume transformate si ulei, conform cerintelor minime din documentatia de atribuire
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15332000-4 - Fructe si fructe cu coaja lignifiata transformate (Rev.2)
15331000-7-Legume transformate (Rev.2)
15421000-5-Uleiuri rafinate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform centralizatorului din caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 1, 250, 366.54RON
II.2.2) Optiuni
Da
prel.contr.conf.art 6 alin 3 din HG 925/2006
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
gar.de participare de 24.600 lei; gar. de buna executie de 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
in situatia in care oferta este depusa de un grup de operatori economici acestia au obligatia de a prezenta contractul de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind eligibilitatea;declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006; certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat(formulare tip)certificat constatator emis de ORc; certificat de inmatriculare emis de ORC; autorizatie de functionare/altele echivalente pt producator/distribuitor; autorizatie de distributie (comercializare) de la producator, daca este cazul.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
rezultatul exercitiului financiar la 30.06.2009
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
fisa de informatii generale; declar. privind lista principalelor de produse in ultimii 3 ani; certificari tip ISO 22 000 sau echivalent si certificari tip ISO 9001 sau echivalent; declaratie de conformitate; informatii privitoare la dotarea cu mijloace de transport si cu personal specializat conform cerintelor doc de atribuire
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
Ordin 51 din 13/03.2009 privind accelerarea procedurilor
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 6
ISO 22000 sau echiv; ISO 9001 sau echiv; contracte si recomandari privind experienta similara; cazier fiscal.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
conform prevederilor documentatiei de atribuire, de la cap III, pct 2, se va organiza o singura etapa de licitatie electronica
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.03.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.03.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.03.2010 10:00
Locul: sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
mebrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici participanti
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR STAVROPOLEOS NR 6 SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL CONSTANTA
Adresa postala: STR TRAIAN NR 23, Localitatea: CONSTANTA, Cod postal: 900743, Romania, Tel.0241 616003
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in cond OUG 34/2006 despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
serviciul juridic contencios
Adresa postala: str decebal nr 22, Localitatea: constanta, Cod postal: 900665, Romania, Tel.0241480851
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.03.2010 18:16