Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Fructe si legume pentru hrana animalelor din colectia Gradinii Zoologice Timisoara


Anunt de participare numarul 145546/06.08.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Timisoara
Adresa postala: Bv. C.D.Loga nr.1, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300030, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel. +40 256408453, In atentia: Petricescu Calin-Bogdan, Email: [email protected], Fax: +40 256408477, Adresa internet (URL): www.primariatm.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Municipiul Timisoara
Adresa postala: B-dul C.D-Loga nr.1, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300030, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Relationare Directa cu Cetatenii- camera 12, parter, In atentia: ghiseul 10 sau 11
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Fructe si legume pentru hrana animalelor din colectia Gradinii Zoologice Timisoara
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Gradina Zoologica Timisoara
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: 1, 470, 060RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se va incheia cate un contract subsecvent o data la 3 luni. Valoarea celui mai mare contract subsecvent: 183.757, 50 RON fara TVA.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizarea de fructe si legume pentru hrana animalelor din colectia Gradinii Zoologice Timisoara.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
03220000-9 - Legume, fructe si fructe cu coaja (Rev.2)
03111000-2-Seminte (Rev.2)
15300000-1-Fructe, legume si produse conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Estimari ale cantitatilor minime si maxime pe intreaga durata a Acordului-cadru :
1.Struguri: min.800, max.4000;2.Smochine: min.200, max. 1800;3.Curmale: min.200, max.1800;4.Stafide: min.150, max.1000;5.Portocale: min.300, max.1800;6.Mere: min.8000, max.(kg): 40000;7.Morcovi: min.8000, max.40000;8.Kiwi: min.600, max.3000;9.Papaya: min.100, max.1000;10.Avocado: min.100, max.1000;11.Mango: min.100, max.1000;12.Pere: min.1000, max.8000;13.Caise: min.400, max.3000;14.Piersici: min.400, max.: 3000;15.Prune: min.300, max.3000;16.Banane: min.300, max.1800;17.Lamaie: min.20, max.100;18.Salata: min.(buc)5000, max.(buc)30000;19.Varza: min.5000, max.30000;20.Ceapa: min.80, max.500;21.Usturoi: min.40, max.250;22.Cocos in coaja: min.40, max.200;23.Brocoli: min.40, max.250;24.Conopida: min.40, max.200;25.Rosii: min.40, max.200;26.Ardei: min.40, max.200;27.Castraveti: min.40, max.200;28.Migdale: min.40, max.200;29.Alune de padure: min.40, max.200;30.Rodii: min.40, max.200;31.Gutui: min.40, max.200;32.Kiwano: min.40, max.200;33.Litchi: min.40, max.200;34.Physalis: min.40, max.200;35.Kaki: min.40, max.200;36.Pepene galben: min.40, max.200;37.Pepene verde: min.40, max.200;38.Grapefruit: min.40, max.200;39.Ananas: min.40, max.200;40.Swetie: min.40, max.200;41.Ridichie: min.300, max.1500;42.Champignon: min.50, max.200;43.Andive: min.200, max.1000;44.Dovleac: min.800, max.4000;45.Sfecla: min.1500, max.6000;46.Telina: min.200, max.1000;47.Nuci: min.50, max.400;48.Capsuni: min.40, max.200;49.Pastarnac: min.300, max.1500;50.Rucola: min.30, max.300;51.Ceapa rosie: min.400, max.2000;52.Ceapa alba: min.400, max.2000;53.Ceapa verde: min.50, max.400;54.Cartofi: min.2000, max.8000;55.Cartofi dulci: min.400, max.2000;56.Fructe de sezon: min.200, max.1500;57.Arahide in coaja: min.200, max.1500;58.Arahide: min.100, max.600;59.Seminte de dovl.: min.40, max.200;60.Seminte fl.soarel.: min.40, max.200;61.Seminte de in: min.30, max.100;62.Floarea soarelui: min.4000, max.20000;63.Marmelada, gem: min.40, max.200;64.Mazare verde conserva: min.4, max.20;65.Masline: min.30, max.200.
Estimari ale cantitatilor minime si maxime pe durata unui contract subsecvent :
1.Struguri: min.100, max.5002.Smochine: min.25, max.2253.Curmale: min.25, max.2254.Stafide: min.18.75, max.1255.Portocale: min.37.5, max.2256.Mere: min.1000, max.50007.Morcovi: min.1000, max.50008.Kiwi: min.75, max.3759.Papaya: min.12.5, max.12510.Avocado: min.12.5, max.12511.Mango: min.12.5, max.12512.Pere: min.125, max.100013.Caise: min.50, max.37514.Piersici: min.50, max.37515.Prune: min.37.5, max.37516.Banane: min.37.5, max.22517.Lamaie: min.2.5, max.12.518.Salata (buc.): min.625, max.375019.Varza: min.625, max.375020.Ceapa: min.10, max.62.521.Usturoi: min.5, max.31.2522.Cocos in coaja: min.5, max.2523.Brocoli: min.5, max.31.2524.Conopida: min.5, max.2525.Rosii: min.5, max.2526.Ardei: min.5, max.2527.Castraveti: min.5, max.2528.Migdale: min.5, max.2529.Alune de padure: min.5, max.2530.Rodii: min.5, max.2531.Gutui: min.5, max.2532.Kiwano: min.5, max.2533.Litchi: min.5, max.2534.Physalis: min.5, max.2535.Kaki: min.5, max.2536.Pepene galben: min.5, max.2537.Pepene verde: min.5, max.2538.Grapefruit: min.5, max.2539.Ananas: min.5, max.2540.Swetie: min.5, max.2541.Ridichie: min.37.5, max.187.542.Champignon: min.6.25, max.2543.Andive: min.25, max.12544.Dovleac: min.100, max.50045.Sfecla: min.187.5, max.75046.Telina: min.25, max.12547.Nuci: min.6.25, max.5048.Capsuni: min.5, max.2549.Pastarnac: min.37.5, max.187.550.Rucola: min.3.75, max.37.551.Ceapa rosie: min.50, max.25052.Ceapa alba: min.50, max.25053.Ceapa verde: min.6.25, max.5054.Cartofi: min.250, max.100055.Cartofi dulci: min.50, max.25056.Fructe de sezon: min.25, max.187.557.Arahide in coaja: min.25, max.187.558.Arahide: min.12.5, max.7559.Seminte de dovl.: min.5, max.2560.Seminte fl.soarel.: min.5, max.2561.Seminte de in: min.3.75, max.12.562.Floarea soarelui: min.500, max.250063.Marmelada, gem: min.5, max.2564.Mazare verde conserva: min.0.5, max.2.565.Masline: min.3.75, max.25
Unitatea de masura utilizata pentru cantitatile enumerate mai sus (cu exceptia art.18) este Kilogramul.
Valoarea maxima estimata a unui contract subsecvent: 183.757, 50 RON fara TVA.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 470, 060RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
In cuantum de 29400 RON, perioada de valabilitate - 120 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare: virament bancar in contul RO12TREZ6215006XXX000334 deschis la Trezoreria Municipiului Timisoara, Beneficiar: Municipiul Timisoara, cod fiscal RO14756536 - se prezinta O.P. confirmat de banca emitenta - copia documentului sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (Formularul 11 ? Instrument/Scrisoare de garantie de participare), care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta mai sus. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada dacaplata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat conform prevederilor art. 86 aliniat (3) din HG 925/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Garantia de participare poate fi depusa si in alta moneda, caz in care se va utiliza cursul de schimb stabilit de B.N.R. in data de 19.07.2013. In cazul in care ofertantul este IMM, acesta poate beneficia de prevederile Legii nr. 346/2004 referitoare la reducerea cu 50% a valorilor pentru criteriile legate de cifra de afaceri, garantia de participare si garantia de buna executie, situatie in care acesta va depune toate actele legale care sa ateste calitatea de IMM. In situatia asocierii unui IMM cu o societate comerciala care nu face parte din categoria IMM-urilor, asocierea respectiva nu are caracterul unui IMM si nu se pot aplica prevederile art.16, alin.(2), din Legea 346/2004. 5% din valoarea contractului fara TVA (2, 5%conform art.16 alin. (2) din Legea 346/2004 privind incadrarea in IMM).Modul de constituire a garantiei de buna executie conform art.90 din HG 925/2006 cu ultimele modificari si completari, este sub forma: unui instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat conform prevederilor cu art.86 aliniat (3) din HG 925/2006 cu toate completarile si modificarile ulterioare; Sau retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale - in acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreria Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct in conformitate cu prevederile art. 90 alin (3)din HG925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44, alin.(1) din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12A ? semnata si stampilata de ofertant. Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul;2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12B ? semnata si stampilata de ofertant. Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator (Formular 12BS - numai pt. sit. prevazute la art.181, lit.a), lit.c^1) si lit.d), daca este cazul);
3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010, completat in conformitate cu Formularul 20;
4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69ยน din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12D ? semnata si stampilata de ofertant. Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul.
Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: Primar?Nicolae Robu, Viceprimar: Stoia Traian-Constantin , Director economic - Smaranda Haracicu.
Consilieri locali: Birsasteanu Florica; Ciprian Bogdan; Dorel Boglut; George?Flavius Boncea; Vasile Caprea; Ovidiu Ciuhandu; Radu Dragos Dimeca; Geana Nistor Pavel; Bogdan Radu Herzog; Ciprian-Corneliu Jichici; Romanita?Adina?Delia Jumanca; Simion Mosiu; Ramona-Isabela Olteanu; Adrian Romita Orza; Andrei?Romulus Petrisor; Octavian Mircea Purceld; Vasile Ruset; Constantin?Stefan Sandu; Maria Saracan; Alfred?Robert Simonis; Lucian Dorel Taropa; Adelina-Larissa Tirziu; Radu-Daniel Toanca; Vasile-Teodor Vesa; Elena Wolf;Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Titulari: Presedinte al comisiei de evaluare: Diaconu Dan-Aurel; Membrii: Sorin Dragoi, Adrian Bere Semeredi, Petricescu Calin, Adina Balogh; Rezerve: Presedinte al comisiei de evaluare: Martin Staia; Membrii: Marius-Daniel Coras, Victor Birda, Alexandrescu Lavinia, Teodora-Olimpia Gentimir.5.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetul de stat si catre bugetul local: a)Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele?in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?- semnata si stampilata de ofertant;b)Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele?in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? - semnata si stampilata de ofertant;Nota: Cerinta se considera indeplinita daca operatorul prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la punctele a) si b), ofertantul va prezenta: - o declaratie pe propria raspundere sau o declaratie autentificata data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici, Situatia personala se va demonstra prin prezentarea documentelor solicitate de catre fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere, mai putin certificatul de participare cu oferta independenta - Formularul 20, care va fi completat doar de liderul asocierii ca reprezentant legal al acesteia. Toate documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducera autorizata in limba romana. 1.Persoane juridice/fizice romanea). Pentru persoane juridice se va prezenta: Certificatul constatator emis de ONRC, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic; Ofertantul isi asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document sunt valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.Livrarea/comercializarea produselor similare ce fac obiectul prezentei proceduri sa aiba corespondent in domeniile de activitate din certificatul constatator emis de ONRC?(document in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? - semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului;In cazul in care Certificatul constatator emis de ONRC este prezentat in copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, acesta poate fi solicitat ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii, in original/copie legalizata pentru
conformitate.b). Pentru persoane fizice (daca este cazul) se va prezenta: Autorizatie de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului. Ofertantul isi asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document sunt valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.2. Persoane juridice/fizice straine (daca este cazul)Se vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica, sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este resident. Livrarea/comercializarea produselor similare ce fac obiectul prezentei proceduri sa aiba corespondent in domeniile de activitate cuprinse in datele/informatiile precizate in aceste documente, care trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici-Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare)- se vor demonstra prin prezentarea documentelor solicitate de catre fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere, pentru partea de contract pe care o realizeaza.Toate documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Au dreptul sa participe la faza finala de licitatie electronica doar ofertantii inregistrati in Sistemul Electronic de Achizitii Publice (S.E.A.P.), (conform art.42 si 44 alin.(2) din Hotararea nr.1660/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare) si carora le-au fost transmise invitatii de participare la aceasta faza de catre autoritatea contractanta pe cale electronica, conform prevederilor art.165 alin. (2) din OUG 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare. In cadrul licitatiei electronice, procesul repetitiv de ofertare se refera doar la pretul total al ofertei. Sistemul informatic va pune la dispozitia participantilor la procesul repetitiv de ofertare, informatii referitoare la: cea mai buna oferta.In cadrul licitatiei electronice ofertantii participanti nu pot decat sa imbunatateasca ultima oferta depusa. Numarul de runde: 1. Durata runda: o zi.In cazul in care, in urma licitatiei electronice, doi sau mai multi operatori economici s-au clasat pe prima pozitie a clasamentului, preturile ofertate fiind egale, pentru departajare, comisia de evaluare va solicita acestora o noua propunere financiara, in plic inchis, acordul-cadru urmand sa fie atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.09.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.10.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.10.2013 11:00
Locul: Municipiul Timisoara, Bv. C.D.Loga nr. 1 - sala de licitatii, parter
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
1.Pentru vizualizarea documentelor atasate, operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic (program disponibil gratuit pe site-ul furnizorului de semnatura electronica ? programul ShellSAFE Verify ? adresa: http: //www.certsign.ro/certsign/produse/siguranta-documentelor/shellsafe-verify).2.Ofertantul isi asuma raspunderea exclusiva pentru legalitatea si autenticitatea tuturor documentelor prezentate in original si/sau copie in vederea participarii la procedura. Analizarea documentelor prezentate de ofertanti de catre comisia de evaluare nu angajeaza din partea acesteia nici o raspundere sau obligatie fata de acceptarea ca fiind autentice sau legale si nu inlatura raspunderea exclusiva a ofertantului sub acest aspect.3. In cazul in care doi sau mai multi operatori economici au aceeasi propunere financiara, situate pe pozitia cu cel mai mic pret ofertat in licitatia electronica, pentru departajare, se va solicita acestora o noua propunere financiara, in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute la art 256^2 din OUG 34/2006, cu toate completarile si modificarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice
Adresa postala: Bv. C.D. Loga nr.1, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300030, Romania, Tel. +40 256408453, Email: [email protected], Fax: +40 256408477
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.08.2013 13:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer