Licitatie Publica - FUNII PENTRU CIRCUITE DE CALE
Anunt de participare (utilitati) numarul 109673/15.10.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala: str. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: Ion Preda, Tel. 021/3192433, Email: [email protected], Fax: 021/3192433, Adresa internet (URL): www.cfr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Compania Nationala de Cai Ferate ?CFR? - S.A. - prin Sucursala Regionala CF Iasi
Adresa postala: Piata Garii nr.1, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700090, Romania, Punct(e) de contact: Aghion Julieta, Tel. 0232 273507, Email: [email protected], Fax: 0232 273507, Adresa internet (URL): www.cfr.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Compania Nationala de Cai Ferate ?CFR? - S.A. - prin Sucursala Regionala CF Iasi
Adresa postala: Piata Garii nr.1, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700090, Romania, Punct(e) de contact: Aghion Julieta, Tel. 0232 273507, Email: [email protected]
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Compania Nationala de Cai Ferate ?CFR? - S.A. - prin Sucursala Regionala CF Iasi
Adresa postala: Piata Garii nr.1, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700090, Romania, Tel. 0232 273507, Email: [email protected]
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
FUNII PENTRU CIRCUITE DE CALE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Iasi, str. Garii nr. 1, Depozitul Regional
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
: Funii din otel pentru returul curentului de tractiune in circuitele de cale pe linii electrificate
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34942000-2 - Echipament de semnalizare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Funie mediana 650 mm-800 buc. ; Funie scurta 1335 mm-900 buc. ; Funie lunga 3270 mm-800 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 96, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
45 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei pentru participare este de 1.920 lei sau960 lei pentru IMM;Garantia de buna executie se exprima procentual si reprezinta 5% (2, 5% pt. IMM) din pretul contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind Eligibilitatea ;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181; Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea la art. 69 indice 1; Certificat de atestare fiscala; privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si stat ; Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Certificatde inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale cu cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani de minim 192.000lei ; Bilantul contabil la data de 31.12.2009
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani;Experienta similara cu Recomandarile privind calitatea produselor furnizate -cel putin a 2 contracte care au avut ca obiect furnizarea de produsesimilare celor supuse prezentei proceduri de achizitie si cu o valoarea totala egala sau mai mare decat 96.000 lei/ 22.440, 92 euro;Autorizatie de furnizor feroviar si Agrement tehnic feroviar/Certificat de Omologare Tehnica Feroviara pentru produs;Declaratie de conformitatea produselor;Autorizatie de livrare a produselor, pentru furnizor;Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere;Certificat de atestare SR EN ISO 9001:2008
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.11.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.11.2010 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.11.2010 11:00
Locul: Sucursala Regionala CF Iasi, Piata Garii nr.1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/3104641, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: str. Anastasie Panu nr.25, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel. 0232.260.600
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare de la luarea la cunostinta de catre contestatar despre un act al autoritatii contractante pe care-l considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al SRCF Iasi
Adresa postala: Piata Garii nr.1, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700090, Romania, Tel. 0232215600
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.10.2010 12:49