Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - funizare de microscop, monocromator, camera CCD


Anunt de participare numarul 132089/15.12.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea "Alexandru Ioan Cuza" Iasi
Adresa postala: B-dul Carol I, nr 11, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700506, Romania, Punct(e) de contact: Petru Nistor, Tel. 0232/201147, In atentia: Ing. Gabriela Alexoaei, Email: [email protected], Fax: 0232/201117, Adresa internet (URL): www.uaic.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
funizare de microscop, monocromator, camera CCD
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Magazia Centrala a Universitatii ?Alexandru Ioan Cuza? Iasi, b-dul Carol I nr.11
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
funizare de microscop, monocromator, camera CCD conform documentelor atasate.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38510000-3 - Microscoape (Rev.2)
32333200-8-Camere video (Rev.2)
38433000-9-Spectrometre (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Funizare de microscop, monocromator, camera CCD conform documentelor atasate.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 151, 700RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
143 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantii de participare: L1-15.000lei;L2-1.300lei;L3-1.500lei.de executie 5%din valoareacontractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
POS CCE- AXA II-Operatiunea 2.1.2, ID 501 SMIS CSNR 11934, Proiectul nr. 162/15.06.2010, Titlu: ?Centru de cercetare in domeniul Materialelor si Tehnologiilor Avansate?, RAMTECH
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea;2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 si art.181/ OUGnr. 34/ 2006;3. Certificat de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice- privind plata obligatiilor la bugetul de stat. Ofertantii trebuie saprezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;Certificatele se pot depune in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila (cu mentiunea ?conform cu originalul?).4.Certificat fiscal privind plata impozitelor si taxelor locale . Ofertantii trebuie saprezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;Certificatele se pot depune in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila (cu mentiunea ?conform cu originalul?).5.Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in baza Legii nr.26/1990. Eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei, din care sa rezulte: a.ca obiectul de activitate al ofertantului include comercializarea produselor ce fac obiectul achizitiei publice;b.ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la faliment sau lichidare, administrarea afacerilor de catre judecatorul sindic sau cu privire la declararea sa in una din aceste situatii. Se poate depune in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila (cu mentiunea ?conform cu originalul?). 6.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
nesolicitat
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Pentru LOT 1 -microscop electronic SEM;
2. Standarde de asigurare a calitatii:
Ofertantul va prezenta documente/certificate emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii pentru furnizarea produselor similare, conform ISO 9001, valabil la data deschiderii ofertelor. Se va prezenta copia certificatului sau certificat echivalent emis de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.
Certificatele se pot depune in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila (cu mentiunea ?conform cu originalul?).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pentru lotul 1 - a.Declaratie privind lista principalelor livrariin ultimii trei ani care sa continaminimun contract de furnizare deechipamente similare in ultimii 3 ani, avand o valoare de minim500.000 lei.b.Ofertantul va prezenta informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, pregatirea profesionala/calificarea persoanelor responsabile pentru derularea contractului.Pentru celelalte loturi ?nesolicitatSe va nominaliza: personalul de specialitate de care dispune pentru montarea, instalarea si instruirea personalului utilizator, asigurarea service-ului in perioada de garantieSe vor anexa: -documente justificative din care sa rezulte raportul juridic dintre ofertant si personalul nominalizat(copii integrale acord/contract de colaborare, CIM).- documente justificative din care sa rezulte instruirea pentru echipamentul ofertat.Pentru celelalte loturi-nesolicitat.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Conform pct. IV.2.2 din Fisa de date.-nr de runde: 1;licitatia electronica va incepe in termen dedoua zile lucratoare de la transmiterea invitatiei.-durata unei runde: 1zi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3892/AP/05.10.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.01.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.01.2012 10:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.01.2012 11:00
Locul: Sala de Conferinte a Universitatii?Alexandru Ioan Cuza? din Iasi Bd. Carol I nr. 11, corp A, IASI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii firmelor candidate pot participa la sedinta de deschidere a ofertelor pe baza unei imputerniciri emise de ofertant.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POS CCE- AXA II, Operatiunea 2.1.2, ID 501 SMIS CSNR 11934, Proiectul nr. 162/15.06.2010, Titlu: ?Centru de cercetare in domeniul Materialelor si Tehnologiilor Avansate?, RAMTECH.
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stravopoleos nr.6 , Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030081, Romania, Tel. 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile pot fi depuse in termen de 10 zile din ziua urmatoare luarii la cunostinta a actului autoritatii contractante.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al Universitatii ?Alexandru Ioan Cuza? IASI
Adresa postala: B-dul Carol I, nr. 11, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700506, Romania, Tel. 0232/201131
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.12.2011 09:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer