Licitatie Publica - FURINZARE DE PRODUSE ALIMENTARE
Anunt de participare numarul 99559/07.05.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL ALEXANDRIA
Adresa postala: Str. DUNARII Nr. 139, Localitatea: Alexandria, Cod postal: 140030, Romania, Punct(e) de contact: Florina LINCA, Tel. 0247 317732, 317733, In atentia: Florina LINCA, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0247 317728, Adresa internet (URL): htt: //www.alexandria.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
FURINZARE DE PRODUSE ALIMENTARE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: LOC. ALEXANDRIA, JUD. TELEORMAN
Codul NUTS: RO317 - Teleorman
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 1 agenti economici
Durata acordului-cadru: 1 ani
Valoarea estimata fara TVA: 908, 545.33RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: cca.4 contracte subsecvente, functie de rectificarile bugetare
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
FURNIZARE DE PRODUSE ALIMENTARE necesare "Adapostul pentru familii, persoane adulte si copii aflati temporar in dificultate si fara adapost", "Cantina de ajutor social", "Cresa "Ion Creanga" si "Centrul de zi", din cadrul A.A.S.P.S. ALEXANDRIA si Statia de asfalt din cadrul A.S.C.E. AELXANDRIA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15800000-6 - Diverse produse alimentare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
OFERTELE SE VOR FACE PENTRU FIECARE LOC, CONFORM CAIETULUI DE SARCINI - SPECIFICATIILE TEHNICE DIN LOTURILE / TABELELE CENTRALIZATOARE NR. 1, 2, 3, 4, 5
Valoarea estimata fara TVA: 908, 545.33RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: Pt ofertele depuse pentru toate loturile = 18.170, 90 ron, sauLOT 1= 2.545, 79 ronLOT 2= 12.882, 35 ronLOT 3= 1.226, 89 ronLOT 4= 368, 06 ronLOT 5 = 1.147, 79 ron
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociati legali / subcontractanti
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea declaratiei privind situatia personala a operatorului economic;
Informatii generale despre ofertant;
Certificate de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor catre bugetul consolidat de stat si local, valabile la data deschiderii ofertelor – formulare tip emise de autoritatile competente ( original sau copie legalizata);
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in conformitate cu prevederile Legii nr. 26 / 1990 ( copie legalizata)
Actul constitutiv ( statutul societatii) – in obiectul de activitate are prevazut obiectul contractului ( copie legalizata);
Autorizatie de functionare / altele echivalente;
Sau alte documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri medie anuala, in domeniul prezentului contract, pe ultimii 3 ani, trebuie sa fie de doua ori mai mare decat valoarea celui mai mare contract subsecvent pentru fiecare lot in parte ;
Bilant contabil la data de 31.12.2009 si balanta de verificare la data de 30.04.2010, vizate si inregistrare de organele competente.
Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate ale documentelor solicitate mai sus
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri, pt toate loturile = 454.000 RON saupt LOTUL 1 = 63643 RON;pt LOTUL 2 = 322000 RON;pt LOTUL 3 = 30670 RON;pt LOTUL 4 = 9200 RON;pt LOTUL 5 = 28500 RON;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentare Lista cu principalele livrari similare?ultimii 3ani, continand : valoari, perioada, mod de indeplinire a obligatiilor, beneficiari;
Experienta similara – Prezentare documente constatatoare privind modul de indeplinire a contractelor, minim 1 document constatator, aferent unui contract a carui valoare sa fie egala sau mai mare cu valoarea celui mai mare contract subsecvent pentru fiecare lot in parte.
Autorizare din partea producatorului ;
Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de achizitii;
Declaratie pe propria raspundere privind asimilarea obligativitatii respectarii prevederilor care reglementeaza producerea, ambalarea, depozitarea, transportul si comercializarea alimentelor;
Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere;
Obligatii contractuale in desfasurare fata de alti beneficiari, daca exista;
Autorizare sanitar-veterinara pentru comercializarea produselor de origine non-animala si autorizare sanitar-veterinara pentru comercializarea produselor de origine animala;
Daca ofertantul este producator se va depune: licenta de fabricatie pentru atestarea dreptului de a desfasura activitati in domeniul productiei;
Autorizatie sanitar-veterinara pentru mijloacele de transport;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Nivelul minim pentru contracte similare / loturi sunt urmatoarele: LOTUL 1 = 31821 RON, fara TVALOTUL 2 = 161000 RON, fara TVALOTUL 3 = 15335 RON, fara TVALOTUL 4 = 4600 RON, fara TVALOTUL 5 = 14250 RON, fara TVADocumente care sa ateste certificarea sistemului calitatii conform standardelor HACCP / ISO 22.000 (sistem de management pt. siguranta alimentului sau echivalent al acestuia , pentru producator;Documente care sa ateste certificarea sistemului calitatii conform standardelor SR EN ISO 9001 / 2001 sau echivalent, pentru furnizorul care livreaza produseler solicitate; Se precizeaza standardul / norma tehnica de calitate si conformitate, in raport cu produsele ofertate;Se pot prezenta : pliante / fotografii / fise tehnice / cataloage sau alte materiale de tip promo ale produselor comercializate ( facultativ)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
8691 / 26.04.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.06.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.06.2010 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
3luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.06.2010 13:00
Locul: SALA DE CONSILIU A PRIMARIEIMUNICIPIULUI ALEXANDRIA, str. Dunarii, nr. 139, Alexandria, Teleorman
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Pot participa numai persoane imputernicide de catre ofertanti, care vor prezenta o imputernicire in acest sens si o copie a B.I. / C.I.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Documentatiaeste accesibila in SEAP, pe siteul www.e-licitatie.ro
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: B-dul. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104642, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL BUCURESTI
Adresa postala: SPLAIUL iNDEPENDENTEI, NR. 5, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 010774, Romania, Tel. 0213191674, Fax: 0213191674, Adresa internet (URL): www.portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DIRECTIA TEHNIC INVESTITII, COMPARTIMENTUL ACHIZITII PRIMARIA ALEXANDRIA
Adresa postala: str. Dunarii, nr. 139, Localitatea: Alexandria, Cod postal: 140030, Romania, Tel. 0347317732, Fax: 0347317728, Adresa internet (URL): www.alexandria.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.05.2010 11:20