Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnitura complexa, constituita din 4 grupuri de cogenerare


Anunt de participare (utilitati) numarul 7465/28.03.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COLTERM SA TIMISOARA
Adresa postala: STR. EPISCOP JOSEPH LONOVICI NR 4, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300092, Romania, Punct(e) de contact: Departament comercial, Tel.0256308337, In atentia: Birou Contracte ing Chirici Mira, Email: [email protected], Fax: 0256430631
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Producere, transport i distributie de gaz i de energie termic
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Furnitura complexa, constituita din4 grupuri de cogenerare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Depozit CT Sud , Calea Sagului nr 201 Timisoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Fabricarea, livrarea , asistenta tehnica la montaj , probe de functionare, ambalarea, expedierea si transportulfurniturii la achizitor
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
29839000-9 - Ansambluri de echipamente (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
4 grupuri de cogenerare formate din motor cu ardere interna cu aprindere prin scanteie cuplat direct cu generator electric, fiecare avand puterea de 500 kw, inclsist auxiliare
Valoarea estimata fara TVA: 6, 318, 400RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 100.000 lei; garantia de buna executie 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Alocatii bugetare. Plata se va face in lei prin o p, in baza facturii in max 30 zile de la accep fact furniz de catre achizitor in baza procesului verbal de receptie a prod livrat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asocierea se va legaliza pentru grupul de op economici declarati castigatori pana la data semnarii contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat constatator ;Certificat de inregistrare emis de oficiul registrului comertului - pers fiz / jurid romane
Autorizatie de functionare / altele echivalente, Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional - pers fiz /jurid straine
Declaratii privind eligibilitatea .Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181. document care confirma plata la data de 31.03.2007 a impozitelor , taxelorsi contributiilor de asigurari sociale la bugetul consolidat, si taxe locale in conformitate cu prevederile legale in Romania sau in tara in care este stabilit ofertanul.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 anisa fie mai mare sau cel putin egala cu :18.000.000lei (reprezentand 5.368.647 euro, la data de 23.03.07) 2. bilantul contabil intocmit la 31.12.2006, vizat si inregistrat de organele competente .
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista livr prod in ultim 3 ani.Indepl uneia din sit : a)val unui contr pt furniz de prod simil , sa fie de val > sau = de cat 1.800.000lei , sau b)suma val a cel mult 3 contr pt furniz de prod simil, sa fie de val = sau > de cat 3.000.000 lei. Recomandare .Inf cu asig de pers de spec.Inf ref la util, instal, echip tehnice.Declar cu pers in ultimii 3 ani.Autoriz de com a prodde la produc.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.05.2007 09:00
Documente de plata: DA
Pretul: 17 RON
Conditii si modalitate de plata: D.A. pe sup de hartie se obtine la B Contr in max 4 zile de la solicit la fax 0256430631 se achita la casier unit de op ec sau de curier imputernicit
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.05.2007 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.05.2007 10:00
Locul: sediul SC COLTERM SA Timisoara str.Episcip J.Lonovici nr.4- parter , sala de instructaj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare si persoanele imputernicite ale operatorilor economici care au depus oferta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel - Sectia contencios administrativ si fiscal Timis
Adresa postala: P-ta Tepes Vodanr 2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 305300, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str Stavropoleosnr.6sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021-3104641, Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult10zile de la data luarii la cunostinta, de catre contestator , despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC COLTERM SA Timisoara
Adresa postala: str.Episcop Joseph Lonovici nr.4, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300092, Romania, Tel.0256308348
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.03.2007 09:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer