Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare - Computer Tomograf (16 slice-uri)


Anunt de participare numarul 120315/30.04.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA BIRLA (CONSILIUL LOCAL BIRLA)
Adresa postala:  COMUNA BIRLA, JUDETUL ARGES, Localitatea:  Barla, Cod postal:  117090, Romania, Punct(e) de contact:  com. Birla, str. Principala, nr. 127, judetul Arges, Tel. 0248678141, In atentia:  NEACSU ION si/ sau PANA ION, Email:  [email protected], Fax:  0248678090, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie utilaje pentru infiintarea Serviciului Public de Intretinere Drumuri Comunale si Deszapezire in comuna Birla, judetul Arges
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul Primariei comunei Birla, judetul Arges
Codul NUTS: RO311 - Arges
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de utilaje noi pentru infiintarea Serviciului Public de Intretinere Drumuri Comunale si Deszapezire in comuna Birla, judetul Arges, respectiv: buldoexcavator pe pneuri si autogreder.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
43310000-9 - Utilaje pentru lucrari publice (Rev.2)
43200000-5-Utilaje pentru terasamente, utilaje de excavare si piese ale acestora (Rev.2)
43312100-4-Utilaje de nivelat (Rev.2)
50230000-6-Servicii de reparare si de intretinere si servicii conexe pentru transportul rutier si pentru alte echipamente (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitia de utilaje noi pentru infiintarea Serviciului Public de Intretinere Drumuri Comunale si Deszapezire in comuna Birla, judetul Arges, respectiv: 1 buldoexcavator pe pneuri si 1 autogreder.
Valoarea estimata fara TVA: 946, 221RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
120 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GP val. min. 90 de zile, cuantum 18000 lei, constituita prin instrument de garantare.. sau OP in contul autoritatii contractante RO79TREZ0505006XXX000386. GBE - 10 % din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- Fondul European pentru Agricultura si Dezvoltare Rurala (PNDR), Bugetul de stat, Bugetul local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006; Documente eliberate de autoritatile publice competente care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit; Certificatul de atestare privind indeplinirea obligatiilor la Administratia Fondului pentru Mediu; Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Informatii generale; Certificatul de inregistrare eliberat de Registrul Comertului; Certificatul constatator eliberat de ORC;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor prezenta situatiile financiare aprobate si inregistrate la autoritatile competente pe ultimii 3 ani ( 2008, 2009, 2010, bilantul contabil prescurtat, contul de profit si pierdere, date informative si situatia activelor imobilizate, etc.)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista cu principalele furnizari de utilaje noi similare executate in ultimii 3 ani;
Declaratie privind lista principalelor servicii similare executate in ultimii 3 ani; Prezentarea unor documente constatatoare/recomandari emise sau contrasemnate de o autoritate ori de clientul privat beneficiar; Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti; acordul de asociere, dupa caz.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
Perioada de timp redusa pe care o are la dispozitie autoritatea contractanta pentru implementarea proiectului, respectiv prima decada a lunii iunie.
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 7
Vor fi selectati descrescator cf. punctajului obtinut. Diferentierea candidaturilor se face in functie de nr. de utilaje similare furnizate in ultimii 3 ani.Se acorda 10 p/utilaj similar furnizat.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.05.2011 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.05.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.05.2011 09:30
Locul: Primaria Birla cu sediul in comuna Birla, sat Birla, strada Principala, nr. 127, judetul Arges.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
- membrii comisiei de evaluare; reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor; observatorii UCVAP; observator/i C.R.P.D.R.P. Targoviste sau O.J.P.D.R.P. Arges; expertii cooptati, daca este cazul
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fondul European pentru Agricultura si Dezvoltare Rurala (PNDR).
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Juridic
Adresa postala:  Judetul Arges, Comuna Birla, sat Birla, strada Principala, nr. 127, Localitatea:  Birla, Cod postal:  117090, Romania, Tel. 0248678201, Email:  [email protected], Fax:  0248678090
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.04.2011 16:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer