Licitatie Publica - Furnizare - Paine si produse de panificatie
Anunt de participare numarul 99572/11.05.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Bacau
Adresa postala: Condorilor nr. 2, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600302, Romania, Punct(e) de contact: Lili Huian, Tel. 0723425572, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0234519042, Adresa internet (URL): lhuian, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
BURSA ROMANA DE MARFURI -TERMINAL BACAU
Adresa postala: Str. Pictor Aman, nr. 94C, et. 3, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600164, Romania, Tel. 0234.570.777, In atentia: Adrian Vatamaniuc, Email: [email protected], Fax: 0234.570.777, Adresa internet (URL): www.brm.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
BURSA ROMANA DE MARFURI -TERMINAL BACAU
Adresa postala: Str. Pictor Aman, nr. 94C, et. 3, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600164, Romania, Tel. 0234.570.777, In atentia: Adrian Vatamaniuc, Email: [email protected], Fax: 0234.570.777, Adresa internet (URL): www.brm.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
BURSA ROMANA DE MARFURI -TERMINAL BACAU
Adresa postala: Str. Pictor Aman, nr. 94C, et. 3, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600164, Romania, Tel. 0234.570.777, In atentia: Adrian Vatamaniuc, Email: [email protected], Fax: 0234.570.777, Adresa internet (URL): www.brm.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare - Paine si produse de panificatie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Centrele arondate DGASPC Bacau
Codul NUTS: RO211 - Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare paine si produse de panificatie, conform caietului de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15811000-6 - Produse de panificatie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile de produse sunt prezentate in caietul de sarcini fiind impartite in 7 loturi
Valoarea estimata fara TVA: 492, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.07.2010 pana la 31.12.2010
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare totala: 9300 lei -defalcata pe fiecare lot in parte conf. precizarilor din FDA si Anexa B din prezentul anunt.Garantie de buna executie 5% din valoarea contractelor incheiate
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare - fonduri bugetarePlata se va efectua in minim 120 de zile de la data emiterii facturii, in functie de disponibilitatile bugetare.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord asociere, conform dispozitiilor legale in vigoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
4.Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.bilantul contabil la 31.12.2009 si 31.12.20082.declaratie privind cifra medie de afaceri
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prin documentele prezentate operatorii economici trebuie sa faca dovada ca cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani este de doua ori suma valorilor estimate a loturilor ofertate.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.lista a principalelor livrari de produse efectuate ?ultimii 3 ani
2. declaratie pe proprie raspundere referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate ?vederea asigurarii calitatii
3. declaratie pe proprie raspundere referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant
4. certificate sau alte documente emise de organisme abilitate ?acest sens, care sa ateste conformitatea produselor;
5. ISO 9001 sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prin documentele prezentate operatorii economici trebuie sa faca dovada executarii in ultimii 3 ani de contracte similare in valoare egala cu suma valorilor estimate a loturilor ofertate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Se va organiza o etapa finala de licitatie electronica, conform prevederilor art. 161, alin (1) lit a) din OUG 34/2006
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
159/2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.05.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.05.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.05.2010 14:00
Locul: BRM-Terminal Bacau, Str. Pictor Aman, Nr. 94C, Bacau (0234.570.777)
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei si reprezentanti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +4021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: +4021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Bacau
Adresa postala: Str. Cuza Voda Nr. 1, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania, Tel. 0234/513296, Email: [email protected], Fax: 0234/514.275, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro/InstantaContact.aspx?idInstitutie=32
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
cel mult 5 zilede la data luarii la cunostinta de catre contestator despre actul pe care acesta ?considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al DGASPC Bacau
Adresa postala: Str. Condorilor Nr. 2, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600302, Romania, Tel. 0234585071, Fax: 0234519042
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.05.2010 12:27