Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare a 5 autogunoiere compactoare in cadrul proiectului Colectare Selectiva si Transport Deseuri Menajere in zona de sud si sud-vesta judetului Constanta


Anunt de participare numarul 73633/16.03.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ComunaDeleni
Adresa postala: Str. Scolii , nr. 103, Localitatea: Deleni, Cod postal: 907110, Romania, Punct(e) de contact: Sibel Serif, Tel.0241854800, In atentia: Catalina Cabun, Email: [email protected], Fax: 0241854884, Adresa internet (URL): www.primaria-deleni.go.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate PublicaLocala
Activitate (activitati)
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizarea5autogunoierecompactoare in cadrul proiectului ColectareSelectiva siTransportDeseuri Menajere in zona de sud si sud-vesta judetului Constanta
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul Consiliului Local Deleni , str Scolii nr 103 , cod postal 907110, judetul Constanta, Romania
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizareaa5autogunoierecompactoarede capacitate de 10-14 metrii cubi
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34144512-0 - Vehicule de compactare a deseurilor menajere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
5 autogunoiere compactoaredecapacitate 10-14 metrii cubi
Valoarea estimata fara TVA: 450EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare 30.000 Ron, in urma finalizarii procedurii de achizitie publica ofertantul stabilit castigator va trebui sa constituie o garantie de 5%din valoarea
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Program Phare 2005 -Programul De Coeziune Economica Si Sociala-Procent de 86%, Fonduri de laBugetul Local procent 14%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
conform art. 44 alineat (2) O.U.G. 34 /2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul nu trebuie sa faca obiectul art. 180 si art. 181 din O.U.G. 34 /2006 .Documente solicitate : - Completare formulare conform anexa 2 si anexa 3 din Sectiunea a IV-a a documentatiei de atribuire)
- Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat valabil la data deschiderii, in original sau copie legalizata- Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor in a caror raza teritoriala activeaza ofertantul din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local valabil la data deschiderii, in original sau copie legalizata- Declaratie privind calitatea de participant la procedura
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate:
Ofertantul trebuie sa prezinteBilant-Cont de profit si pierdere pe anii 2005, 2006, 2007, vizat si inregistrat de DFP (copie) sau alte documente legale edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara
- completare formular anexa 5- Informatii privind cifra de afaceri- In formatii lichiditate generala
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa aibe cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani de minim 4.500.000, 00 RONDocument solicitat: Completarea formularului anexa 5 din Sectiunea a IV-a a documentatiei de atribuire- Nivel minim impus lichiditate generala: 100% - Baza de calcul o va oferi bilantul contabil la 31.12.2007
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Completare anexa 7 - principalelor livrari in ultimii 3 ani- completare formular anexa 8 Fisa de informatii privind experienta similara pentru cele mai importante doua contracte de furnizare similare mentionate in lista solicitata mai sus.
- Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalati , vor face dovada capacitatii tehnice a furnizorului privind disponibilitatea acestuiade a efectua service produselordistribuite (copii ale documentelor dincare rezulta ca furnizorul poseda service propriu ) sau- Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatiiCompletare anexa nr. 9 : Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere aferente ultimelor trei exercitii financiare, CV-uri ale persoanelor cheie in indeplinirea contractului pentru demonstrarea calificarii acestora., Certificat de conformitate produs - Autorizare pentru comercializare - completare formular Anexa 14 sau alt document echivalent - Schite tehnice / fise tehnice / mostre / fotografii- Informatii privind subcontractantii (daca este cazul)-Completare anexa 10: Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, semnata si stampilata de subcontractant sau subcontractantii
Autoritatea contractanta va solicita la incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in ofertaSubcontractantii care urmeaza sa indeplineasca mai mult de 10% vor trebui sa completeze formularul de informatii generale.- Informatii privind asocierea (daca este cazul) -Completareaanexei 18 Acord de asociere. -Fiecare asociat in parte trebuie sa indeplineasca cerintele privind eligibilitatea, inregistrarea.( conform art. : V.1, V.2)In cazul asocierii mai multor operatori economici care depun oferta comuna, situatia economico-financiara sicapacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului de asociati(art. : V.3, V.4 din prezenta fisa de date a achizitiei)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima: prezentarea unor fotografii si desene tehnice ale produsului din care sa reiasa ca indeplineste cerintele caietului de sarciniRecomandari de la beneficiariCerinta minima: minim 2 recomandariCerinta minima: existenta a doua contracte de furnizare similare (furnizare autogunoiere)1 contract de furnizare similar (livrare autogunoiere )in valoare de min. 1.500.000, 00 RON.Certificat de conformitate produsCerinta minima : prezentare copie (conform cu orginalul) certificat de conformitate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretulofertei
40%
Descriere:
2.
consumul mediu
30%
Descriere:
3.
Termengarantie autosasiu
30%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.04.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.04.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.04.2009 12:00
Locul: Consiliul Local Deleni str. Scolii, nr. 103 , cod postal 907110, judetul Constanta, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, observatori si dupa caz, alti reprezentanti ai autoritatii contractante, participanti din partea ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Phare 2005 -Programul de Coeziune Economica si Sociala Schema de investitii pentru sprijinirea initiativelor sectorului public in sectoarele prioritare de mediu Cod proiect: RO 2005/017-553.04.01.04.01
VI.3) Alte informatii
Caietul de sarcini si documentatia suplimentara sunt accesibilela adresa de internetwww.e-licitatie.ro
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stravopoleos nr. 6, sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.: +40 21 310 46 41, Email: [email protected], Fax: +40 21 310 46 42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform prevederilor OUG 34/2006, art. 256^2, alineat.( 1) lit. a- 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Local al comunei Deleni Consilier Juridic Catalina Cabun
Adresa postala: str. Scolii, nr. 103, judetul Constanta, Localitatea: Deleni, Cod postal: 907110, Romania, Tel.0241.854.621, Email: [email protected], Fax: 0241.854.884
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.03.2009 13:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer