Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare Agregate de Cariera


Anunt de participare numarul 2153/14.02.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia Generala de Administrare a Domeniului Public Zalau
Adresa postala: Tudor Vladimirescu Nr. 74, Localitatea: Zalau, Cod postal: 450091, Romania, Punct(e) de contact: Judit Szlenka, Tel.0260617776, In atentia: Judit Szlenka, Email: [email protected], Fax: 0260617776
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Directie General in subordinea Consiliului Local
Activitate (activitati)
Altele: Reparatii si intretinere strazi
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
FurnizareAgregate de Cariera
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: - depozit furnizor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
- furnizare agregate de cariera: - nisip concasaj- piatra sparta- criblura 4~8 mm- criblura 8~16 mm
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
14212320-9 - Granit concasat (Rev.1)
14212430-3-Criblura (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- nisip concasaj 0~4mm: min 3120 to max 3640 to
- piatra sparta: min 590 to max 785 to
- criblura 4~8mm: min 1256 to max 1465 to
- criblura 8~16: min 2612 to max 3050 to
Valoarea estimata fara TVA: 239, 388RON
II.2.2) Optiuni
Da
- prelungire contract in limita fondurilor existente
1 prelungiri posibile
Calendarul provizoriu al contractelor ulterioare: 4 luni de la data adjudecarii contractului
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 11.04.2007 pana la 31.12.2007
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
- garantie de participare de 3000 RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- surse propriicu plata facturilor in termen de 30 zile de la data emiterii acestora de catre furnizor
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
- conform legislatiei in vigoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie privind eligibilitatea
- declaratie privind neincadrarea in prevederile articolului 181 din OUG Nr. 34/2006
- certificat constatator emis de oficiul registrului comertului/autorizatie de functionare/alte echivalente pentru persoane juridice/fizice romane
- documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional pentru persoane juridice/fizice straine
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- certificate sau alte documente emise de organisme abilitate care sa ateste conformitatea produselor solicitate
- atestat tehnic al instalatiilor folosite pentru obtinerea produselor
- contract( in copie) cu un laborator autorizat pentru efectuarea determinarilor privind calitatea produselor
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.03.2007 13:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: - numerar la casieria unitatii contractante- OP in contul Nr. RO58TREZ5615004XXX002259
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.03.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.03.2007 11:00
Locul: Sediul DGADP, Str. Tudor Vladimirescu, Nr.74, Zalau
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
- membrii comisiei- cate un reprezentant al fiecarui ofertant care doreste sa participe(pe baza unui document de identitate si imputernicire semnata de reprezentantul legal al ofertantului
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Dinicu Golescu, Nr. 38, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.0213104641, Adresa internet (URL): www.anrmap.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel - Sectia de Contencios Administrativ si FiscalCluj
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare, Nr.1, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 000000, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
- 10 zile de la data cominicarii atribuirii contractului
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DGADP - Oficiul Juridic
Adresa postala: Str. Tudor Vladimirescu, Nr.74, Localitatea: Zalau, Cod postal: 450091, Romania, Tel.0260617776, Fax: 0260617776
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.02.2007 15:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer