Licitatie Publica - Furnizare anvelope auto
Anunt de participare (utilitati) numarul 133722/06.03.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania de Apa Somes S.A.
Adresa postala: B-dul 21 Decembrie 1989 nr. 79, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400604, Romania, Punct(e) de contact: Nicu Somesfalean, Tel. +40 264430050, In atentia: Maria Calatan, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 264430886, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
operator licentiat clasa I
Activitate (activitati)
- Ap?
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Furnizareanvelopeauto
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: municipiul Cluj-Napocajud. Clujsimunicipiul Zalaujud. Salaj.
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 171, 146 si 240, 844EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Trimestrial.Valoarea celuimai mare contract subsecvent este de 30, 000 euro.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acordul?cadru se va incheia cu operatori economici clasati pe primele 3 locuri care au indeplinit criteriilede calificare si selectie si care au prezentat oferte admisibile; Anvelopele vor respectacaracteristicile tehnice din caietul de sarcini;Operatorii economici au dreptul ca in procesul de reofertare sa modifice elementele/conditiile care fac obiectul reluarii competitiei, numai in sensul imbunatatirii acestora si fara sa afecteze elementele/conditiile stabilite in acordul cadru;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34350000-5 - Pneuri pentru sarcina mica si mare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
ConformAnexa 1 din caietul de sarcini .Cantitatile precizate in caietul de sarcini reprezinta cantitati estimate, autoritatea contractanta urmand sa achizitioneze cantitatilenecesare desfasurarii activitatii pe perioada de derulare a acordului-cadru , in baza contractelor subsecvente .
Valoarea estimata fara TVA: intre 171, 146 si 240, 844EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 10.000 lei , echivalent cu 2.302, 38 eurocalculat la cursul de schimb al BNRdin data de 31.01.2012 , respectiv :1EURO= 4, 3433 lei .Valabilitatea garantiei de participare va fi de 60 de zileincepand cu data limitade depunere aofertei .Garantia de participaretrebuie sa fie irevocabila si se poate constitui prin virament bancar, ordin de plata, in favoareaS.C. COMPANIADEAPA SOMESS.A. in contul IBAN RO28 RNCB 0106 0007 6744 0001 deschis la BCR filiala Cluj-Napoca; instrument de garantare, emis in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original-Formular nr.14.IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% din cuantumul garantiei de participare, cu conditia demonstrarii ca se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, prin prezentarea , ,Declaratiei privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, ,-Formular nr.2.In cazuldepunerii oferteide catre un grup de operatori economici , pentru abeneficiade prevederileLegii 346/2004 , fiecare operator economic trebuie sa faca dovadaincadrarii in categoriaIMM-urilor; ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitata in documentatia de atribuire , vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere .
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surseproprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorul economic va prezenta : Declaratie privind calitatea de participant la procedura- Formular nr. 3;Certificatul de participare la procedura cu ofertaindependenta-Formular nr.4; Formular nr.6 - acord de asociere;Declaratia privind neancadrarea in situatia art.180 a operatorului economic/tertului sustinator-Formular nr.7 ;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 a operatorului economic/tertului sustinator- Formular nr.8;Certificat de atestare fiscala, privind datoriile labugetulconsolidat general, din care sa reiasa obligatiileexigibile de plata a lunii anterioare datei limita de depunere a ofertei ;Certificat fiscal privind datoriile la bugetele locale , din care sa reiasa obligatiileexigibile de plata a lunii anterioare datei limita de depunere a ofertei;Declaratieprivind neincadrarea in art.69?1 din OUG34/2006 , a operatorului economic/tertului sustinator -Formular nr.9 ; Persoanelecu functie de deciziedin cadrul autoritatii contractante, la nivelul cerintei Declaratieprivind neincadrareainart. 69?1 dinOUG34/2006 sunt : Dorin Ciataras, Rodica Filip, Calin Neamtu, Doina Ivan , Maria Calatan , Dorin Somesfalean ;Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, atunci fiecare operatorva trebui sa prezintesi sa indeplineascacerintele prevazute laSectiuneaIII.2.1.a). Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului , cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertei din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivuluioperator economic . Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAENdin certificatul constatator emis de ONRC ;Daca un grup de operatori eonomici depun oferta comuna, atunci fiecare operator economic va trebui sa prezinte si sa indeplineasca aceasta cerinta;Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire , operatorul economic clasat pe primul loc va prezenta la solicitareaautoritatii contractante , pentru conformitate documentul in original/copie legalizata ;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul va face dovada ca media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani, estedecel putin50.000 euro . Pentru echivalentul inleia valorii exprimate ineuro , se vatine cont de cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR pentru anul de referinta. Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilorgrupului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1.Ofertantul va face dovadaca aindeplinit in ultimii 3 ani un contract avnd ca obiectlivrare de anvelope auto si acarei valoare sa fie de minim 25.000 euro.
Pentru echivalentul in lei a valorii exprimate in euro , se va tine cont decursul mediu anual lei/euro comunicat de BNRpentru anul de referinta;
Cerinta 2. Ofertantul va facedovada ca detine un atelier autorizat pentru montarea si echilibrarea anvelopelor in municipiul Cluj-Napoca si municipiul Zalau ;se permite ofertantului sa demonstreze indeplinirea acestei cerinte prin prezentarea unui contract de colaborare cu o societate care detine atelier auto pentru montat si echilibrat anvelope in municipiul Cluj-Napoca si municipiul Zalau.
Ofertantul va face dovada ca are implementat si mentine un sistem de management al calitatii conform cerintelorstandarduluiSR EN ISO9001:2008 pe domeniul/domeniile care face/fac obiectul contractului;
Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, atunci fiecare membrualgrupului trebuie sa facadovada ca are implementata si mentine un sistem de management al calitatii conform cerintelorstandarduluiSR EN ISO9001:2008pentru partea de contractpe care o executa ;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
AP-165-2011-SND
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.03.2012 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.03.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.03.2012 11:00
Locul: Sediul S.C. Compania de Apa Somes S.A., et. 1, cam .3
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti legali sau delegatii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferta.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
-informatii cu privire la elemntele care fac obiectul reluarii competitiei;
-criteriul de atribuire care urmeaza sa fie aplicat pentru stabilirea operatorului economic caruia ii va fi atribuit contractul subsecvent este pretul cel mai scazut;
-informatii cu privire la modul si data limita de depunere/transmitere a noii oferte ; Procedura de reofertare se va desfasura semestrial;Atribuireacontractului subsecvent se face operatorului economic care a prezentat cea mai buna oferta imbunatatita;In cazul in care in urma reofertarii, autoritatea contractanta nu obtine imbunatatiri ale elementelor care fac obiectul reluarii competitiei, atribuirea contractului subsecvent se va face ofertantului clasat pe primul loc in cadrul procedurii aplicate pentru incheierea acordului-cadru, prin luarea in considerare a conditiilor si elementelor prevazute in oferta initiala ; In situatia in care preturile ofertate sunt egale, autoritatea contractanta va solicita operatorilor economici care au oferit cel mai mic pret sa depuna o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care acordul cadru se va incheia cu operatoruleconomic a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoaritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C.Compania de Apa Somes S.A. - OficiulJuridic
Adresa postala: B-dul 21 Decembrie 1989, nr.79, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400604, Romania, Tel. +40 264591444, Email: [email protected], Fax: +40 264430886, Adresa internet (URL): www.casomes.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.03.2012 15:40