Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare anvelope auto


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
171.989 EUR

Castigatorul Licitatiei: PRO TYRES S.R.L.
Anunt de atribuire numarul 133722/29.05.2012
Informatii anunt de participare asociat 125015
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania de Apa Somes S.A.
Adresa postala: B-dul 21 Decembrie 1989 nr. 79, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400604, Romania, Punct(e) de contact: Nicu Somesfalean, Tel. +40 264430050, In atentia: Maria Calatan, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 264430886, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Activitatea principala (activitatile principale) a(le) entitatii contractante
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Furnizareanvelopeauto
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: municipiul Cluj-Napocajud. Clujsimunicipiul Zalaujud. Salaj.
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acordul?cadru se va incheia cu operatori economici clasati pe primele 3 locuri care au indeplinit criteriilede calificare si selectie si care au prezentat oferte admisibile; Anvelopele vor respectacaracteristicile tehnice din caietul de sarcini;Operatorii economici au dreptul ca in procesul de reofertare sa modifice elementele/conditiile care fac obiectul reluarii competitiei, numai in sensul imbunatatirii acestora si fara sa afecteze elementele/conditiile stabilite in acordul cadru;
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34350000-5 - Pneuri pentru sarcina mica si mare (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
171, 989.36EUR
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
AP-165-2011-SND
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 9763 Denumirea: Furnizareanvelopeauto
V.1) Data atribuirii contractului 04.05.2012
V.2) Numarul de oferte primite 8
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
PRO TYRES S.R.L.
Adresa postala: Soseaua Borsului, Nr. 10, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410605, Romania, Tel. 0259/448 449, Email: [email protected], Fax: 0259/448 449
METAL IRONES CORPORATIONS SRL
Adresa postala: STR.1 MAI NR 10, Localitatea: Strehaia, Cod postal: 225300, Romania, Tel. 0744528713, Email: [email protected], Fax: 0252370077
MARSOROM S.R.L.
Adresa postala: Str. Principala, Nr.589, Localitatea: Ernei, Cod postal: 547512, Romania, Tel. 0265-318.300, Email: [email protected], Fax: 0265-318.299, Adresa internet (URL): www.marso.ro
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 171989.36 Moneda: EUR Fara TVA
Valoarea: 757, 509.94 Moneda: RON
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la sectiunea III.2, operatorul economic are dreptul de a prezenta initial in conformitate cu prevederile art.11, alin.(4)din HG nr.925/2006, o declaratie pe proprie raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate de autoritatea contractanta- Formularului nr.5;Atribuirea contractelor subsecvente se va face in urma reluarii competitiei intre semnatarii acordului-cadru, printr-o invitatie la reofertare ; Invitatia de reofertare va contine : - informatii cu privire la cantitatile si elementele specifice care vor face obiectul contractului subsecvent ce urmeaza sa fie atribuit;
-informatii cu privire la elemntele care fac obiectul reluarii competitiei;
-criteriul de atribuire care urmeaza sa fie aplicat pentru stabilirea operatorului economic caruia ii va fi atribuit contractul subsecvent este pretul cel mai scazut;
-informatii cu privire la modul si data limita de depunere/transmitere a noii oferte ; Procedura de reofertare se va desfasura semestrial;Atribuireacontractului subsecvent se face operatorului economic care a prezentat cea mai buna oferta imbunatatita;In cazul in care in urma reofertarii, autoritatea contractanta nu obtine imbunatatiri ale elementelor care fac obiectul reluarii competitiei, atribuirea contractului subsecvent se va face ofertantului clasat pe primul loc in cadrul procedurii aplicate pentru incheierea acordului-cadru, prin luarea in considerare a conditiilor si elementelor prevazute in oferta initiala ; In situatia in care preturile ofertate sunt egale, autoritatea contractanta va solicita operatorilor economici care au oferit cel mai mic pret sa depuna o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care acordul cadru se va incheia cu operatoruleconomic a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Tribunalul Cluj - Sectia comerciala
Adresa postala: Calea Dorobantilor, nr. 2-4, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400117, Romania, Tel. +40 264596110, Email: [email protected], Fax: +40 264595844
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C.Compania de Apa Somes S.A. - OficiulJuridic
Adresa postala: B-dul 21 Decembrie 1989, nr.79, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400604, Romania, Tel. +40 264591444, Email: [email protected], Fax: +40 264430886, Adresa internet (URL): www.casomes.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
28.05.2012 09:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer