Licitatie Publica - Furnizare Autogunoiera compactoare 16-18 mc in cadrul proiectului IMBUNATATIREA CALITATII MEDIULUI PRIN COLECTARE SELECTIVA, TRANSPORT SI DEPOZITARE A DESEURILOR MENAJERE IN LOCALITATEA COPACENI, JUDETUL ILFOV
Anunt de participare numarul 64208/18.09.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Copaceni
Adresa postala: Judetul Ilfov, Comuna Copaceni, Str. Principala, Nr. 128, ,Localitatea: Copaceni, Cod postal: 077006, Romania, Punct(e) de contact: Sorin Ion Radu, Tel.0214687174, Email: [email protected], Fax: 0214687173
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
FurnizareAutogunoiera compactoare 16-18 mc in cadrul proiectului IMBUNATATIREA CALITATII MEDIULUI PRIN COLECTARE SELECTIVA, TRANSPORT SI DEPOZITARE A DESEURILOR MENAJEREIN LOCALITATEA COPACENI, JUDETUL ILFOV
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul CONSILIULUI LOCAL ALCOMUNEI COPACENI,
Str. Principala , Nr. 128, com Copaceni, Judet: Ilfov, Cod postal: 077006.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
FurnizareAutogunoiera compactoare 16-18 mc in cadrul proiectului IMBUNATATIREA CALITATII MEDIULUI PRIN COLECTARE SELECTIVA, TRANSPORT SI DEPOZITARE A DESEURILOR MENAJEREIN LOCALITATEA COPACENI, JUDETUL ILFOV
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34144500-3 - Vehicule pentru transportul deseurilor menajere si al apelor reziduale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Autogunoiera compactoare 16 -18mc 1 buc
Valoarea estimata fara TVA: 95, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Furnizorul se obliga sa constituie garantia de buna executie a contractului in cuantum de 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri UE, fonduri de la bugetul de stat si fonduri de la bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, DeclaraCertificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat valabil la data deschiderii, in original sau copie legalizata, Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor in a caror raza teritoriala activeaza ofertantul din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local valabil la data deschiderii, in original sau copie legalizata, Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului din care sa rezulte obiectul de activitate, modoficarile in legatura cu obiectul de activitate, sediul ofertantului etc. precum si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni conform art.21 din Legea nr.26/1990 (valabil o luna de la data emiterii, Autorizatie de functionare / altele echivalente, Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului traduse legalizat in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil, Informatii privind cifra de afaceri,
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ultimul bilantul contabil, vizat si inregistrat de organele competente sau alte documente legale edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara, Cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani trebuie sa fie800.000, 00 RON,
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista de experienta similara, Recomandari de la beneficiari, Certificat de conformitate produs, Autorizare pentru comercializare, Schite tehnice / fise tehnice / mostre / fotografii, Standarde de asigurarea calitatii,
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Doua contracte similare de livrare de minim 300.000, 00 , minim 2 recomandari pt. achizitii autogunoiera, suprastructura: UNI EN 1501-1, Sistem ridicare pubela/container : DIN 30700, Declaratie de conformitate, Certificat de garantie, Autorizare de la producator privind dreptul de a comercializa, prezentarea unor fotografii si desene tehnice ale produsului din care sa reiasa ca indeplineste cerintele caietului de sarcini, Certificat ISO 9001 al producatorului sau un alt document echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.10.2008 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: La caseria autoritati contractante
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.10.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.10.2008 11:00
Locul: Sediul CONSILIULUI LOCAL AL COMUNEI COPACENI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice Ofertant are dreptul de a participa la deschiderea ofertelor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PHARE 2005 "Coeziune economica si sociala schema dce investitii pentru sprijinirea initiativelor sectorului public in sectoarele prioritare de mediu", Cod Perseus RO2005/017-553.04.01.04.01.70IMBUNATATIREA CALITATII MEDIULUI PRIN COLECTARE SELECTIVA, TRANSPORT SI DEPOZITARE A DESEURILOR MENAJEREIN LOCALITATEA COPACENI, JUDETUL ILFOV
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravopoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 / 310 4641, Email: [email protected], Fax: 021 /310 4642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravopoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 / 310 4641, Email: [email protected], Fax: 021 /310 4642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor si Curtea de Apel, contestatia poate fi depusa in cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator de un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Comunei Copaceni, Serviciul Juridic
Adresa postala: Primaria Comunei Copaceni Adresa: Judetul Ilfov, Comuna Copaceni , Str. Principala nr.128, ,Localitatea: Comuna Copaceni, Cod postal: 077006, Romania, Tel.0214687174, Email: [email protected], Fax: 0214687173
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.09.2008 10:20