Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare cap tractor, semiremorca cu trei axe pentru transp.utilajelor grele, semiremorca cu doa axe cu bena basculabila


Anunt de participare numarul 63713/16.09.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA NATIONAL APELE ROMANE -DIRECTIA APELOR MURES
Adresa postala: TIRGU MURES str. Koteles Samuel nr.33 jud. Mures, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540057, Romania, Punct(e) de contact: JOZSEF SOMOGYI, Tel.0265260289, Email: [email protected], Fax: 0265264290, 0265267955, Adresa internet (URL): www.directiaapelormures.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- MediuAltele: Gospodararea Apelor
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizarecap tractor, semiremorca cu trei axe pentru transp.utilajelor grele, semiremorca cu doa axe cu bena basculabila
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Leasing
Locul principal de livrare: Tg. Mures str. Koteles Samuel nr. 33
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
se doreste achizitionarea unui cap tractor , semiremorcacu trei axe pentru transportulutilajelor grele, semiremorca cu doa axecu bena basculabila
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34133000-8 - Camioane articulate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
din fiecare produs una bucata conform fisei de date a achizitiei
Valoarea estimata fara TVA: 180, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare = 12000 leicontTREZ TG. MURES RO13 TREZ 4765 005X XX00 8483
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE CONF ART.44/OUG34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECRATIE DE ELIGIBILITATE, DECL DE NEINCADR. LA AERT.181 AL OUG 34/2006, CERTIFICAT CONSTATTORPRIVIND IMPOZITELE SI TAXELE LOCALECATRE STATSI CONTRIB. LA SIG SOC. DE STAT, CERTIFICATEMIS DE ORC
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CIFRA DE AFACERI PE ULTIMII 3 ANI, BILANT CONTABIL
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
INFORMATII GENERALE, EXPERIENTA SIMILARA
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
IN ULTIMII 3 ANI SA AIBA 3 CONTYRACTYECARE INSUMATE AU VAL. DE 900000 LEI
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.10.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 300 RON
Conditii si modalitate de plata: CONT TREZ TG. MURESRO98 TREZ 4765 025X XX00 8475 SAU CASIERIA UNITATIIRO 23719936
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.11.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.11.2008 11:00
Locul: TG. MURES STR. KOTELES SAMUEL NR. 33 ETAJ I SECRETARIAT
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
MEMBRII COMISIEI SI PERS.IMPUTERNICITI AI OPERAT. ECONOMICI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR.STAVROPOLEUS NR. 6 SECT.3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0214104641, Email: [email protected], Fax: 0214104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL TG. MURES
Adresa postala: Tg. Mures Str. Justitiei nr. 1, Localitatea: Tg. Mures, Cod postal: 540069, Romania, Tel.0265 269199, Fax: 0265 265210, Adresa internet (URL): [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
termen limita de depunere a contestatiilor este de 10 zilede la data luarii la cunostiinta de catrecontestator despre un actal aut. contr. pe care acesta il considerailegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OFICIUL JURIDICD.A.MURES
Adresa postala: str. Koteles Samuel nr. 33, Localitatea: Tg. Mures, Cod postal: 540075, Romania, Tel.0265 260289, Fax: 0265264290, Adresa internet (URL): www.directiaapelormures.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.09.2008 13:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer