Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare carcasa carne porc refrigerata


Anunt de participare numarul 135437/09.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PENITENCIARUL SLOBOZIA
Adresa postala: Str. Garii nr.54, Localitatea: Slobozia, Cod postal: 920041, Romania, Punct(e) de contact: VASILICA COMAN, Tel. +40 0243232606, In atentia: VASILICA COMAN, Email: [email protected], Fax: +40 0243232635, Adresa internet (URL): http: \\www.pslobozia.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizarecarcasa carne porc refrigerata
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Loc. Slobozia, str. Garii, nr. 54, jud. Ialomita
Codul NUTS: RO315 - Ialomita
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Da
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 115, 680 si 187, 980RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele subsecvente se vor incheia lunar in functie de bugetul aprobat. Criteriul de atribuire a contractelor subsecvente la reluarea competitiei prin licitatia electronica este pretul cel mai scazut.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se va furnizare catre achizitor produsul : carne porc carcasa refrigerata
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15113000-3 - Carne de porc (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
a)cantitate totala minima -16000 kg , valoarea minima totala estimata fara TVA 115680.00 lei
b)cantitate totala maxima-26000 kg, valoarea maxima totala estimata fara TVA 187980.00 lei
....................................................................
c) pentru 1(unu) contract subsecvent cantitate estimata minima 700 kg- cantitate estimata maxima 1000 kgd) pentru 1(unu) contract subsecvent valoarea estimata minima 5061.00 lei lei fara TVA- valoarea estimata maxima 7230.00 lei fara TVA
e) evaluarea ofertelor se fa vace in functie de valoarea estimata maxima de 187980.00 lei fara TVA
Valoarea estimata fara TVA: intre 115, 680 si 187, 980RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum in valoare de 3000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare :60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor .In cazul in care ofertantul depune contestatie la CNSC, si in masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 1879, 80 lei.Garantia de participare se poate constitui prin virament bancar in contul deschis la Trezoreria Slobozia - RO38TREZ3915005XXX000111 sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari , in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus. Originalul documentului de constituire a garantiei va fi scanat, semnat electronic si apoi incarcat in SEAP impreuna cu celelalte documente solicitate prin documentatia de atribuire.Potrivit Legii 346/2004 ofertantii I.M.M.-uri pot beneficia de reducerea cu 50% din cuantumul garantiei de participare. Cuantum de 5 % din valoarea fiecarui contract subsecvent fara TVA. Garantia de buna executie se poate constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Prevederile HG 925/2006 art. 86 alin. (2) - (4) se aplica in mod corespunzator. Daca autoritatea contractanta si ofertantul castigator, convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct la disp.aut. contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET DE STAT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Declaratie privind eligibilitatea conform art. 180 din ord.34/2006.(Acest document este obligatoriu pentru ofertant si va trebui prezentat si de tertul sustinator daca este cazul)2) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta 34/2006 ( Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.)3) Certificat prin care se confirma plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat (din care sa reiasa ca ofertantulnu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele )4) Certificat prin care se confirma plata taxelor si impozitelor la bugetul local (din care sa reiasa ca ofertantulnu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele )5) Declaratie privind calitatea de participant la procedura6) CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta7) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prev. art.69^1 din OUG 34/2006 modificata ( acest document va fi prezentat de ofertant si dupa caz de / ofertant asociat / subcontractant /tert sustinator)Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire:
- ANDREI DUMITRU - director
- OVREIU AURELIAN ? director adj. E.A.
- MAURER CHRISTIAN ? contabil sef
- COMAN LUCICA ? viza CFP
- MUSCA ROMEO ? sef serv. Logistica
- OBREJAN MARIA ? consilier juridic
- COMAN VASILICA ? ofiter achizitiiNota : Se permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. 1) certificat constatator emis de Oficiul Registrului ComertuluiNota : Se permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.05.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.06.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.06.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Operat.econom.interesati, trebuie sa urmareasca pana la data depunerii ofertelor, atasamentele la anuntul de particip. pe www.e-licitatie.ro, pt. a putea elabora oferta pe baza documentatiei si a clarificarilor atasate (acestea facand parte integranta din documentatie de atribuire). Modalitatea de stabilire a clasam.final pentru a desemna cei3 operat.cu care se va incheia acordul ? cadru.Daca la proced.de atribuire a acordului-cadru au fost depuse mai mult de 3 oferte declarate admisibile atunci se va aplica criteriul de atrib.pretul cel mai scazut astfel : -se va stabili clasam. primelor 3 locuri pe baza prop. financiare depuse online.- daca pe locul 3 sunt clasati 2 sau mai multi ofertanticare au acelasi cuantum al ofertei , atunci se va solicita doar acestor ofertanti o noua prop.de pret prin incarcare electron. prin intermediul SEAP. Indiferent de cuantumul acestor noi propuneri nu se schima ofertantii deja clasati pe locul 1 si 2 si nu afecteaza nici propunerile lor financiare. Noilepropuneri de reofertare au ca scop doar stabilirea ofertantului care va ocupa locul 3 in vederea incheierii acord-cadru.Preturilereofertate vor fi analizate de aut. Contr. potrivit art. 36^1 din HG 925/2006.Pentru ofertele financiare reofertate, acceptate, se va realiza un clasament al preturilor reofertate. Oferta clasata aici pe primul loc va fi cea care va fi desemnata castigatoare a locului 3 din clasamentul cu operatorii care vor semna acord-cadru .Daca si dupa reofertare vor exista 2 sau mai multi ofertanticare au acelasi cuantum al ofertei se va repeta procedura de reofertare pana se va stabili un castigator al locului 3. In acordul ? cadru vor fi consemnate propunerile financiare care au fost depuse initial la procedura de catre cei 3 operatori desemnati sa incheie acordul.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256^2 din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Penitenciarul Slobozia - compartimentul achizitii publice
Adresa postala: str. Garii, nr.54, Localitatea: Slobozia, Cod postal: 920041, Romania, Tel. +40 0243232606, Email: [email protected], Fax: +40 0243232635, Adresa internet (URL): http: //www.pslobozia.ro/
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.05.2012 14:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer