Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare de echipamente pentru reducerea cantitatii de deseuri biodegradabile in zona Saliste judetul Sibiu


Anunt de participare numarul 113193/23.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Agentia Regionala pentru Protectia Mediului Sibiu
Adresa postala:  Hipodromului, nr.2A, Localitatea:  Sibiu, Cod postal:  550360, Romania, Punct(e) de contact:  Ana Thellmann, Tel. 0269232806, In atentia:  Dumitru Ungureanu, Email:  [email protected], Fax:  0269444145, Adresa internet (URL):  www.arpm7c.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Mediu
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizarede echipamente pentru reducerea cantitatii de deseuri biodegradabile in zona Saliste judetul Sibiu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: amplasamente aflate pe teritoriul judetului Sibiu, indicate Furnizorului in Contractul de furnizare
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizarede echipamente pentru reducerea cantitatii de deseuri biodegradabile in zona Saliste judetul Sibiu
Lotul 1 : - Unitate de compostare individuala( minim700 litri ) ? 600 buc
Lotul 2 : - Unitate de compostare termoizolata ( mini 400 litri ) ? 20 buc
Lotul 3 : - Unitate de compostare termoizolata ( intre 125 ? 250 litri ) ? 300 buc.
Lotul 4 : - Tocator deseuri de lemn de esenta tare Ø 15-18 cm ? 1 buc.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
44613800-8 - Containere pentru deseuri (Rev.2)
34928480-6-Containere si pubele de deseuri (Rev.2)
42900000-5-Diverse utilaje de uz general si special (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul 1 : - Unitate de compostare individuala( minim700 litri ) ? 600 buc
Lotul 2 : - Unitate de compostare termoizolata ( mini 400 litri ) ? 20 buc
Lotul 3 : - Unitate de compostare termoizolata ( intre 125 ? 250 litri ) ? 300 buc.
Lotul 4 : - Tocator deseuri de lemn de esenta tare Ø 15-18 cm ? 1 buc
Valoarea estimata fara TVA: 161, 100EUR
II.2.2) Optiuni
Da
Pentru achizitionarea de cantitati suplimentare se va aplica art. 122, lit. e) din OUG nr. 34/2006
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: 1000 Lei-Lot 1, 900 Lei-Lot 2, 8000 Lei-Lot 3, 3400 Lei-Lot 4.Ofertarea mai multor loturi-garantia de participare cumulata; IMM-uri: valoare 50%
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- Bugetul ?Programului Norvegian de cooperare pentru crestere economica si dezvoltare durabila in Romania? - 85%- Bugetul local - 15%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
- asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 OUG 34/2006; Declaratie privind calitatea de participant la procedura; CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 OUG 34/2006; Prezentarea indeplinirii obligatiilor fiscale; Certificat de inregistrare si Certificat constatator emise de Oficiul Registrului Comertului sau documente echivalente;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilanturi contabile, inclusiv cont de profit si pierdere, pentru 2007, 2008, 2009, inregistrate la Directia Generala a Finantelor Publice;Informatii generale cu cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri - minim: 24000 Euro pentru Lot 1, 22000 Euro pentru Lot 2; 190000 Euro pentruLot 3; 80000 Euro pentru Lot 4. Dupa caz, cifra medie de afaceri se cumuleaza pentru loturile pentru care se depune oferta.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind: lista principalelor livrari;efective medii anuale cu personalul angajat; dotarile pentru indeplinirea contravtului; respectarea legislatiei muncii; subcontractantii; Acord de asociere cu indicarea liderului; Autorizatie de livrare produse; Certificat sau declaratie de origine produse; Certificarea Sistemului de Management al Calitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinte minime obligatorii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
- etapa finala LE -o singura runda de 24 h.- Operatorii calificati - vor fi instiintati in scris cu cel putin 2 zile inainte
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.01.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.02.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.02.2011 11:00
Locul: la sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprez. ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Norvegian de cooperare pentru crestere economica si dezvoltare durabila in Romania - Proiect ?Partenerit pentru un mediu curat, reducerea deseurilor si dezvoltare durabila in regiunea 7 Centru?
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  str.Stavropoleos nr.6 Sector 3, ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-310 46 41, Email:  [email protected], Fax:  021- 310 46 42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APELALBA ? IULIASECTIA DE CONTENCIOS ADMINISTRATIV SI FISCAL
Adresa postala:  Str. I.C. Bratianu nr. 1, Localitatea:  Alba Iulia, Jud. Alba, Cod postal:  510118, Romania, Tel. 0258-810289, Email:  [email protected], Fax:  0258 810286, Adresa internet (URL):  http: //portal.just.ro/InstantaPrezentare.aspx?idInstitutie=57
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Se poate sesiza CNSC sau Curtea de Apel Alba Iulia in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
AGENTIA REGIONALA PENTRU PROTECTIA MEDIULUI SIBIU - Manager Proiect Dumitru Ungureanu
Adresa postala:  str. Hipodromului 2A, Localitatea:  Sibiu, Cod postal:  550360, Romania, Tel. 0269-232806, Email:  [email protected], Fax:  0269-444145, Adresa internet (URL):  www.arpmsb.anpm.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.12.2010 16:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer