Licitatie Publica - furnizare de grupuri electrogene- 5 buc., inclusiv transport, montaj si punere in functiune.
Anunt de participare numarul 31434/08.09.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA NATIONALA A REZERVELOR DE STAT - UNITATEA TERITORIALA 320
Adresa postala: Localitatea Dridu, Judetul Ialomita, Localitatea: Dridu, Cod postal: 927105, Romania, Punct(e) de contact: NICOLAE NEDELCU, Tel.0243/283455, Email: [email protected], Fax: 0243/283456
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Da
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
furnizarede grupuri electrogene- 5 buc., inclusiv transport, montaj si punere in functiune.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: A.N.R.S.-Unitatea Teritoriala 430, localitatea Sinca Veche, jud.Brasov, cod postal 507206- grup electrogen 250 KVA- 1 buc. ;A.N.R.S. - Unitatea Teritoriala 240 loc.Codlea, str.Extravilan nr.1, jud.Brasov, cod postal 505100- grup electrogen 200 KVA- 1 buc. ;
A.N.R.S. - Unitatea Teritoriala 320, loc.Dridu, jud.Ialomita, cod postal 927105- grup electrogen 125 KVA- 1 buc;
A.N.R.S.- Unitatea Teritoriala 315, loc. Bucecea, str.Bucecea Leorda, jud.Botosani , cod postal 717045- grup electrogen 125 KVA - 1 buc.;
A.N.R.S. - Unitatea Teritoriala 345, localitatea Sibiu, str.Frigoriferului nr.15, jud.Sibiu , cod postal 550047- grup electrogen 75 KVA - 1 buc.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea a 5 bucati grupuri electrogene, cu pornire automata, fara capotaj, inclusiv transport, montaj si punere in functiune. (250 KVA - 1 buc; 200 KVA - 1 buc; 125 KVA- 2 buc; 75 KVA - 1 buc.).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
31121100-1 - Grupuri electrogene cu motor cu aprindere prin compresie (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
grupuri electrogene 5 bucati ( 250 KVA - 1 buc; 200 KVA - 1 buc; 125 KVA- 2 buc; 75 KVA - 1 buc).
Valoarea estimata fara TVA: 504, 201RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
40 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare - 3000 lei;garantie de buna executie - 10 % din valoarea contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere.Se solicita legalizarea asocierii pentru grupul de operatori numai daca oferta comuna este declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Avand in vedere ca unitatile gestioneaza informatii clasificate se vor aplica masurile de protectie in domeniul securitatii zonelor tehnice sau de securitate din incinta unitatilor, in baza prevederilor legale in vigoare.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii:
1.Privind eligibilitatea;
2.Privind neancadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006;
3.Certificat de plata a taxelor si impozitelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurari de stat, fond somaj, sanatate, TVA in termen de valabilitate eliberat de administratia financiara;
4.Certificat constatator (extras de registru) emis de Oficiul Registrul Comertului eliberat ulterior datei de 01.09.2007, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include producerea si/sau comercializarea produselor de tipul celor ce fac obiectul procedurii de atribuire;
5.Persoanele fizice si juridice vor prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani;
Bilantul contabil la 30.06.2007 vizat si aprobat de organele competente, copie legalizata sau xerocopie, certificata pentru conformitate cu originalul;
Declaratie pe propria raspundere privind lichiditatea generala si solvabilitatea patrimoniala.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse similare din ultimii 3 ani;
Contract similar executat in ultimii 3 ani care implica si activitati si expertiza in furnizarea, inslatarea si mentenanta echipamentului;
Produsele oferite trebuie sa fie realizate de catre producatorul care functioneaza in acord cu sistemul de management al calitatii care au fost certificate( de catre o entitate acreditata pentru certificare) pentru conformitate cu ISO 9001;
Ofertantul va trebui sa faca dovada capacitatii sale de a asigura servicii de transport, montaj si punere in functiune a produselor ofertate si de a asigura servicii de mentenanta pe perioada garantiei cu respectarea termenului de reparare in 5 zile calendaristice de la solicitare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
75%
Descriere:
2.
consumul de carburant
10%
Descriere:
3.
termenul de garantie
10%
Descriere:
4.
termen de finalizare contract
5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.10.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: Plata in numerar la casieria unitatii
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.10.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 14.12.2007
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.10.2007 10:00
Locul: A.N.R.S. -Unitatea Teritoriala 320, localitatea Dridu, jud.Ialomita, cod postal 927105.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
ATENTIE- Prezentul anunt anuleaza anuntul nr.30724 din 03.09.2007 deoarece valoarea contractului fara TVA a fost in mod eronat completata.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): WWW.CNSC.RO
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestatari despre un act al autoritatii contractante pe care il contesta.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic
Adresa postala: Administratia Nationala a Rezervelor de Stat - Unitatea Teritoriala 320, Localitatea: Dridu, Cod postal: 927105, Romania, Tel.0243283455, Email: [email protected], Fax: 0243283456
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.09.2007 10:21