Licitatie Publica - FURNIZARE DE MATERIALE OSTEOSINTEZA - IMPLANTURI ORTOPEDICE
Anunt de participare numarul 51195/01.05.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL UNIVERSITAR DE URGENTA BUCURESTI
Adresa postala: Str Splaiul Independentei 169, Sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050098, Romania, Punct(e) de contact: VIRGINIA CALINESCU, Tel.318.05.11, In atentia: VIRGINIA CALINESCU, Email: [email protected], Fax: 314.00.15, Adresa profilului cumparatorului: www e- licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
FURNIZAREDE MATERIALE OSTEOSINTEZA - IMPLANTURI ORTOPEDICE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SUUB, STR. SPL. INDEPENDENTEI, NR. 169, SECTOR 5, Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 96, 324 si 986, 970RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: IN FUNCTIE DE FONDURILE ALOCATE SI NECESITATILOR BENEFICIARULUI
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIONAREA DE MATERIALE OSTEOSINTEZA - IMPLANTURI ORTOPEDICE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33183100-7 - Implanturi ortopedice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORMDOCUMENTATIEI DE ATRIBUIRE- CAIET DE SARCINI PUBLICAT DIRECT IN SEAP
Valoarea estimata fara TVA: intre 96, 324 si 986, 970RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANT. DE PARTICIPARE REPREZ. 1% DIN VAL. MAX. FARA TVA /LOT CONSTIT. PRIN SCRISOARE BANCARA; GARANT. DE BUNA EXECUTIE IN VAL. DE 5% FARA TVA DIN VAL. CONTR. SUBSEC. CONSTIT. PRIN SCRISOARE BANCARA;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDUL NATIONAL AL ASIGURARILOR DE SANATATE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: Declaratie pe proprie raspundere, privind eligibilitatea;Declaratie privind inexistenta starii de faliment;Certificat eliberat D.G.F.P valabil la data deschiderii ofertelor;Certificat privind impozite si taxe eliberat de Directia Impozite si Taxe a Primarieivalabil la data deschiderii ofertelor;Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului, valabil la data deschiderii ofertelor;Certificat de inregistrare eliberat de O.N.R.C , in xerocopie, semnate si stampilate conf.cu originalul, valabile la datadeschiderii ofertelor;Aviz de functionare eliberat de Ministerul Sanatatii si Familiei (inclusv anexele), in xerocopie, semnate si stampilate conf.cu originalul, valabile la datadeschiderii ofertelor;Autorizatia de comercializare de la producator, eliberata pentru participarea la Licitatia organizata de S.U.U.B. la data de 12.06.2008 si in care vor fi specificate produsele pentru care va fi depusa oferta in original sau copie legalizata;Certificat de inregistrare a dispozitivelor medicale, inclusiv Anexasau Declaratie de conformitate a producatorului in care sa fie precizata conformitatea produsului cu una din directivele europene in domeniu: Directiva 93/42 CEE, directiva 98/79 CEE, directiva 90/385 CEE sau echivalent in xerocopie, semnate si stampilate conform cu originalul, valabilla data organizarii procedurii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conditii obligatorii:
1. Bilantul financiarcontabil la 30. DECEMBRIE.2007, vizat de D.G.F.P. -in xerocopie, semnate si stampilate conform cu originalul
2. Declararea cifrei de afaceri pe ultimii3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conditii obligatorii: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare, in ultimii 3 ani;Recomandari din partea a cel putin 3 beneficiari, in original;Documente emise de organisme acreditate care sa certifice ca furnizorul a implementat un sistem de management al calitatii in conformitate cu unul din standardele : UNI, ISO, EN, sau TUV sau echivalent, inoriginal sau xerocopie, semnate si stampilate conform cu originalul, valabilla data organizarii procedurii;Prezentarea obligatorie a mostrelor de produs pentru care se depune oferta. Mostrele se ambaleaza individual , se eticheteaza si inscriptioneaza cu urmatoarele informatii : Denumirea ofertantului, denumirea produsului CONFORM CAIETULUI DE SARCINI si numarul de lot din care face parte. In situatia in care un ofertant prezinta mostre pentru mai multe loturi , toate mostrele etichetate individual vor fi ambalate intr-un ambalaj colectiv ( de dorit o cutie de carton) care va fi la randul ei inscriptionata cu urmatoarele: denumirea ofertantului, si mostre de materiale ptr. osteosinteza-Licitatia deschisa din 12.06.2008
Mostrele vor fi predate pe baza unui Proces- verbal ptr. fiecare lot in parte, si vor fi mentionatetoate produsele predate.
Neprezentarea demostrelor constituie motiv de respingere a ofertei conform HG 925/2006 , Art.36, pct 2 lit a oferta neconforma nu satisface cerintele caietului de sarcini ;Se solicita angajament scris privind asigurarea instrumentarului aferent implantarii, in custodie, pentru toata perioada de derulare a contractului;Angajament scris privind livrarea in maxim 24 ore de la primirea comenzii emise de autoritatea contractanta .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
15466
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.06.2008 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.06.2008 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.06.2008 12:00
Locul: SUUB, STR. SPL. INDEPENDENTEI, NR. 169, SALA AMFITEATRU MIC, ETJ 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
MEMBRII COMISIEI DE EVALUARE SI REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AI AG. ECONOMICI.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS, NR. 6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
ART.272 DIN OUG 34/2006 MODIFICAT SI COMPLETAT CU ART. 67 DIN OUG 94/2007
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BIROUL JURIDIC AL SUUB
Adresa postala: STR. SPL. INDEPENDENTEI, NR. 169, SECTOR 5, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 050098, Romania, Tel.021/318.05.11, Fax: 021/314.00.15
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.04.2008 18:38