Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare de produse de panificatie pentru elevii din clasele I-VIII din Unitatile Scolare din invatamantul de Stat si pentru copii prescolari din Gradinitele de stat, cu program normal de 4 ore din Judetul Ilfov, in anul scolar 2008-2009


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
1.820.321 RON

Castigatorul Licitatiei: S.C. PAJURA S.A.
Anunt de atribuire numarul 58562/09.10.2008
Informatii anunt de participare asociat 43767
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN ILFOV
Adresa postala: str. Gh. Manu nr. 18, sector 1, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010446, Romania, Punct(e) de contact: ADRIAN CORMOS, Tel.2127534, 2125693, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 2127534, 2125699, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Furnizarede produsede panificatiepentru elevii din clasele I-VIII dinUnitatile Scolaredin invatamantulde Stat si pentru copii prescolari din Gradinitele de stat, cuprogram normal de 4 ore din Judetul Ilfov, in anul scolar2008-2009
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: clasele I-VIII dinUnitatile Scolaredin invatamantulde Stat si pentru copii prescolari din Gradinitele de stat, cuprogram normal de 4 ore din Judetul Ilfov,
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizarede produsede panificatiepentru elevii din clasele I-VIII dinUnitatile Scolaredin invatamantulde Stat si pentru copii prescolari din Gradinitele de stat, cuprogram normal de 4 ore din Judetul Ilfov, in anul scolar2008-2009
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15811300-9 - Cornuri (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
1, 820, 321RON TVA inclus(19%)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
6962
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 9294 Denumirea: Furnizare produsede panificatiepentru elevii din clasele I-VIII din Unitatile Scolare din Invata
V.1) Data atribuirii contractului 9/12/2008
V.2) Numarul de oferte primite 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
S.C. PAJURAS.A.
Adresa postala: Str. Jiului, nr.8, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013219, Romania, Tel.021/6673540, Fax: 021/667.35.30
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 1417500.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 1529682.00 Moneda: RON Fara TVA
Numarul de luni: 12
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
Conform prevederilor art.1 din H.G. nr.714/2008, prin care se actualizeaza limita valorii zilnice, pe pachet pentru (produsele de panificatie, acordate pentru un elev, respectiv pentru un prescolar, la 1, 17 lei/elev, respectiv prescolar. Valoarea maxima pentru produsulde panificatie va fi 0, 30 lei fara TVA, respectiv0, 36 lei cu TVA.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavopoleus, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42
Organismul competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Bucuresti , sectiaa VIII-a Conflicte de Munca , Asigurari Sociale, Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Bdu-l Unirii nr.37, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030822, Romania, Tel.021/408.36.00, Email: [email protected], Fax: 021/408.37.00
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Ilfov-Serviciul Juridic, Avizare Legalitate Acte
Adresa postala: Str. Gh Manu, nr.18, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010446, Romania, Tel.021/212.56.97, Email: [email protected], Fax: 021/212.56.99
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
08.10.2008 12:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer