Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?Furnizare de produse de panificatie pentru elevii din clasele I-VIII din unitatile scolare din invatamantul de stat si privat si pentru copii prescolari din gradinitele de stat si private cu program normal de 4 ore din judetul Ilfov, in anul sc


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
1.883.903 RON

Castigatorul Licitatiei: FARKAS TRANS S.R.L.
Anunt de atribuire numarul 122879/16.09.2011
Informatii anunt de participare asociat 115103
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN ILFOV
Adresa postala:  str. Gh. Manu nr. 18, sector 1, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010446, Romania, Punct(e) de contact:  Gabriel Constantin, Tel. 2127534, 2125693, In atentia:  Gabriel CONSTANTIN, Email:  [email protected], [email protected], [email protected], Fax:  2127534, 2125699, Adresa internet (URL):  [email protected], [email protected], [email protected], Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
?Furnizarede produsede panificatiepentru elevii din clasele I-VIII dinunitatile scolaredin invatamantulde stat si privat si pentru copii prescolari din gradinitele de stat si privatecuprogram normal de 4 ore din judetul Ilfov, in anul scolar2011-2012 ?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Gradinitele si Unitatilescolarecu clasele I-VIII din Judetul Ilfov
Codul NUTS: RO322 - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
?Furnizarede produsede panificatiepentru elevii din clasele I-VIII dinunitatile scolaredin invatamantulde stat si privat si pentru copii prescolari din gradinitele de stat si privatecuprogram normal de 4 ore din judetul Ilfov, in anul scolar2011-2012
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15811300-9 - Cornuri (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
1, 883, 903RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
4287/24.05.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2011/S26-041840din08.02.2011
Anunt de participare
Numarul anuntului in JO: 2011/S108-178359din07.06.2011
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 7234 Denumirea: ?Furnizarede produsede panificatiepentru elevii din clasele I-VIII dinunitatile scolaredi
V.1) Data atribuirii contractului 8/24/2011
V.2) Numarul de oferte primite 3
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
FARKAS TRANS S.R.L.
Adresa postala:  Str. Stefan cel Mare, nr.4, parter, Localitatea:  Turda, Cod postal:  401112, Romania, Tel. 0724766886, Email:  [email protected], Fax:  0264429126
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 1584000.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 1883904.00 Moneda: RON Fara TVA
Numarul de luni: 10
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Tribunalul Bucuresti, sectia a VIII-a Conflicte de Munca, Asigurari Sociale, Contencios Administrativ
Adresa postala:  B-dul Unirii, nr.37, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  0300822, Romania, Tel. 021/4083600, Email:  [email protected], Fax:  021/4083700
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Ilfov - Serviciul Juridic, Avizare Legalitate Acte
Adresa postala:  Str.Gheorghe Manu, nr.18, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010446, Romania, Tel. 021/212.56.97, Email:  [email protected], Fax:  021/212.56.99
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
15.09.2011 09:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer