Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare de produse de panificatie pentru elevii din clasele I-VIII din Unitatile Scolare din invatamantul de Stat si pentru copii prescolari din Gradinitele de stat, cu program normal de 4 ore din Judetul Ilfov, in anul scolar 2008-2009


Anunt de participare numarul 58562/15.07.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN ILFOV
Adresa postala: str. Gh. Manu nr. 18, sector 1, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010446, Romania, Punct(e) de contact: ADRIAN CORMOS, Tel.2127534, 2125693, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 2127534, 2125699, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizarede produsede panificatiepentru elevii din clasele I-VIII dinUnitatile Scolaredin invatamantulde Stat si pentru copii prescolari din Gradinitele de stat, cuprogram normal de 4 ore din Judetul Ilfov, in anul scolar2008-2009
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: clasele I-VIII dinUnitatile Scolaredin invatamantulde Stat si pentru copii prescolari din Gradinitele de stat, cuprogram normal de 4 ore din Judetul Ilfov,
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizarede produsede panificatiepentru elevii din clasele I-VIII dinUnitatile Scolaredin invatamantulde Stat si pentru copii prescolari din Gradinitele de stat, cuprogram normal de 4 ore din Judetul Ilfov, in anul scolar2008-2009
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15811300-9 - Cornuri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
80 g corn pe zi/copil
nr. estimat de copii 30.000
Valoarea estimata fara TVA: 1, 417, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participarein cuantum de 14.200 lei, garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, declaratie privind neacadrarea in prevederile art.181, confirmarea privind plata taxelor si impozitelorla data de 31 mai 2008, certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, Autorizatie de functionare,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- rezultatul exercitiilor financiare pe anul 2007 - sa aiba profit,
- cifra de afaceri pe ultimii 3 ani, formularul B2 (anexat),
- se vor atasa bilantul si contul de profit si pierderi pe anul 2007vizat de administratia financiara
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista principalelor livrari in ultimii 3ani,
2. Prezentarea unui contract de furnizare de produse panificatie
3. Recomandarea unui beneficiar
4. Declaratie privind subcontractanti si specializarea acestora
5. Lista produselor propuse pentru livrare si fisele tehnice ale acestora6. Lista capacitatilorde productie, transport si distributie propuse pentru realizarea contractului (dispune de mijloace de transport si distributie autovehicule speciale,
termoizolante, dotate cu instalatii frigorifice, min. 5 autovehicule/judet)
7. Lista personalului de conducere si specialitate ce va fi afectat pentru acest contract8. Studiile si calificarile in domeniu ale personalului angajat
9. Certificat eliberat de Directia de Sanatate Publica Judeteana din care sa rezulte ca ofertantul indeplineste conditiile impuse de legislatia romaneasca cu privire la producerea, transportul produselorde panificatie.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Se va desfasura intr-o singura rundade o zi, la data de 01.09.2008, fiind invitati toti ofertanti, cei care au depus oferte admisibile sa prezinte preturi noi
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
6962
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.08.2008 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.08.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
40zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.08.2008 12:00
Locul: Consiliul Judetean Ilfov, str. Gheorghe Manu nr.18, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare a ofertelorsi reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavopoleus, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Bucuresti , sectiaa VIII-a Conflicte de Munca , Asigurari Sociale, Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Bdu-l Unirii nr.37, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030822, Romania, Tel.021/408.36.00, Email: [email protected], Fax: 021/408.37.00
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate depusa in cel mult 10 zilede la data luari la cunostiinta de catre contestator despre un act al autoritasii contractante, pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Ilfov-Serviciul Juridic, Avizare Legalitate Acte
Adresa postala: Str. Gh Manu, nr.18, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010446, Romania, Tel.021/212.56.97, Email: [email protected], Fax: 021/212.56.99
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.07.2008 10:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer