Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare de produse de panificatie pentru elevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat si privat, precum si pentru copiii prescolari din gradinitele de stat si private cu program normal de 4 ore, in anul scolar 2012-2013


Anunt de participare numarul 137734/28.07.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL MARAMURES (CONSILIUL JUDETEAN MARAMURES)
Adresa postala: Str. Gheorghe Sincai, nr.46, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430311, Romania, Punct(e) de contact: Maria Gherasim ;Bogdan Lazar, Tel. +40 0262214659, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 0262215597, Adresa internet (URL): www.cjmaramures.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizarede produse de panificatie pentruelevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat si privat, precum si pentru copiii prescolari din gradinitele de stat si private cu program normal de 4 ore, in anul scolar 2012-2013
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediile scolilor si gradinitelor de stat si private cu program normal de 4 ore din Judetul Maramures
Codul NUTS: RO114 - Maramures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizareadeprodusede panificatie pentru elevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat si privat, precum si copiilorprescolari din gradinitele de stat si private cu program normal de 4 ore, din Judetul Maramures in anul scolar 2012-2013
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15811300-9 - Cornuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Numar total estimat de beneficiari: 52.154 elevi si prescolari, din care Lot 1 ? 8.972, Lot 2 ? 12.801, Lot 3 ? 7.642, Lot 4 ? 15.364, Lot 5 ? 7.375
Cantitatea totala estimata: 9.283.412 portii, din care Lot 1 ? 1.597.016, Lot 2- 2.278.578, Lot 3-1.360.276, Lot 4- 2.734.792, Lot 5- 1.312.750
Valoarea estimata fara TVA: 2, 599, 355RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
178 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul : Lot1:8.454 lei; Lot 2:8.836 lei, Lot 3:7.617 lei, Lot 4:9.092 lei, Lot 5:7.351 lei Perioada de valabilitate: 90 dezile de la termenul limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare se va constitui prin virament bancar in contul Consiliului Judetean Maramures, deschis la TREZORERIA BAIA MARE, nr. RO41TREZ4365006XXX000127, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazutain documentatia de atribuire. In cazul formularii unei contestatii si respingerii acesteia de catre CNSC, autoritateacontractanta va retine din garantia de participare suma de: Lot1:4.227 lei; Lot 2:4.418 lei, Lot 3:3.809 lei, Lot 4:4.546 lei, Lot 5:3.676 lei , calculata conform prevederilor art. 278^1 alin. (1) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertantii care se prezinta la procedura de achizitie in calitate de IMM, in conformitate cu Legea346/2004 cu modificarilesi completarile ulterioare, vor prezenta dovada constituirii garantiei de participare in cuantum de 50% din valoarea integrala a acesteia, insotita de Declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM. In cadrul instrumentului de garantare trebuie sa fie prevazuta in mod expres situatia retinerii in conditiile art. 278^1 din O.U.G. nr. 34/2006.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Cuantum: 10% din val. contractului fara TVA.Perioada de valab: durata contractului.Mod de constituire: instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc.bancara sau de asigurari sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului un cont de disponibil distinct la disp.autor.contractante.Suma initiala care se depune in contul de disponibil este de minim de 0, 5% din pretul contractului.Pe parcursul indeplinirii contractului, autor.contr.va alimenta contul prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite pana la concurenta sumei stabilite drept garantie.Din cont pot fi dispuse plati atat de catre contractant, cu avizul scris al autoritatii contractante, cat si de Trezorerie la solicitarea scrisa a autor.Contrac.in fav.careia este constituita garantia.Contul este purtator de dobanda in fav.contractantului.La semnarea contr. se va conveni modul de const.a garantiei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fiecare dintre documentele mentionate mai jos va fi prezentat ca document original sau copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic.
Documentele emise in alta limba decat limba romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele din aceasta sectiune.
? Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta minima: Se completeaza si se prezinta Formularul A1;
Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul;
? Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta minima: Se completeazasi se prezinta Formularul A2;
Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul
? Confirmarea platii obligatiilor la bugetul de stat.Cerinta minima: prezentarea in original, copie legalizata, sau copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul? semnata de catre reprezentantul legal a unui Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei care se depun ofertele - formulare-tip eliberate de autoritatile competente dintara in care ofertantul este rezident.
? Confirmarea platii taxelor si impozitelor la bugetul local.Cerinta minima: prezentarea in original, copie legalizata, sau copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul? semnata de catre reprezentantul legal a unui Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei care se depun ofertele - formulare-tip eliberate de autoritatile competente dintara in care ofertantul este rezident.
? Evitarea conflictului de interese.Declaratieprivind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 , cu modificarile si completarile ulterioare. Acesta declaratie se vaprezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul.In sensul prevederilor art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: ZAMFIR CICEU, presedinte, Marinescu Emil vicepresedinte, Zetea Gabriel Valervicepresedinte, Dumuta Dumitru Secretar al judetului, Vasile Span arhitect Sef, Glodan Ana director executiv, Kovacs Maria director executiv, Cocosila Dan director executiv, Dragos Ioan director executiv, Cristian Chendea director executiv, Mihaela Lite sef birou; Consilieri judeteni: Ardelean Teodor, Batin Petru, Baban Ioan Gheorghe, Beres Ildiko Ibolya, Bude Ioan, Ciocan Mircea, Capusan Edit Reka, Corodan Ioan, Corui Ioan, Dobra Teodor, Grec Gheorghe, Grosan Vasile, Ilovan George, Indre Ioan, Koman Valer, Mutiu Nicolae, Pop George, Pop Liviu, Rosca Radu Vasile, Tataru Florin, Timis Gavrila, Valean Tiberiu, Baban Ioan, Stan Dumitru, Zaharia Aron Ambrus Emil, Ardusatan Gavril, Ban Vasile Balan Ioan, Beuca Ion , Bondi Gyogyike, Chereches Cristian Corin, Coman Gheorghe, Costiuc Ioan, Cristea Pamfil, Deac Alexandru, Drulea Cosmin Ion, Godja Eugenia, Hoban Paul Andrei, Horj Lupu, Ilea Cornelica, Kokenyesdi Mihai Stefan, Kovacs Francisc Marinel, Man Mircea, Marian Gheorghe, Marinescu Emil, Matei Calin Vasile Andrei, Marginean Marius Doru, Moldovan Ana Lucretia Maria, Muntean Emil Vasile, Pana Viorel, Petean Sorin Silviu, Rohian Anton, Simon Gheorghe, Tuns Calin Andrei, Vlad Sorin Ilie, Zoicas Marinel Constantin.Cerinta minima: Se completeaza si se prezinta Formularul A3.? Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la Procedura (datata, semnata si parafata).Cerinta minima: Se completeaza si se prezinta Formularul A4.? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (datat, semnat si parafat), completat in conformitate cu Ordinul nr. 314 din 12 octombrie 2010 al Presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice.Cerinta minima: Se completeaza si se prezinta Formularul A5. Persoane juridice romane
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Cerinta minima: Prezentarea in original, copie legalizata, sau copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul? semnata de catre reprezentantul legala Certificatului constatator emis de ONRC.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest document.Persoane fizice romaneCerinta minima: Prezentarea in original, copie legalizata, sau copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul? semnata de catre reprezentantul legal a unui document cum ar fi: Autorizatie de functionare, Certificat de inregistrare / altele echivalente.
Persoane juridice/ fizice straineCerinta minima: Prezentarea in original, copie legalizata, sau copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul? semnata de catre reprezentantul legal, a unor documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este resident. Documentelorprezentate li se vor alatura traducerile autorizate ale acestora in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte aceste documente.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1Informatii privind cifra de afaceri globale pe ultimii 3 ani , respectiv 2009, 2010 si 2011 (pentru fiecare lot)
Convertirea in lei si euro, pentru ofertantii romani si straini se va realiza la cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR, dupa cum urmeaza: anul 2009:1 euro=4, 2373 lei; anul 2010 1 euro=4, 2099 lei; anul 2011; 1 euro=4, 2379 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1 Experienta similara. Realizarea in ultimii 3 ani, calculati pana la data limita de depunere a ofertelor, a maxim 6contracte de furnizare de produse similare cu o valoare cumulatade celputin: Lot 1-150.000 lei, Lot 2 -300.000 lei, Lot 3-150.000 lei, Lot 4-350.000 lei, Lot 5- 150.000 lei . Convertirea in lei/euro, pentru ofertantii romani si straini se va realiza la cursul mediu anual lei/valuta al BNR: 2009:1 euro=4, 2373 lei; 2010 1 euro=4, 2099 lei; 2011:1 euro=4, 2379 lei. Ptr.fiecare lot se prezinta Lista cu principalele furnizari de prod.similare in ultimii 3 ani calculati pana la data limita de depunere a ofert. (anexa va cuprinde sicontractele similare) si Maxim 6 documente/contracte/procese-verbale de receptie, in copie lizibila, cu mentiunea?conform cu originalul? care sa confirme cerintele solicitate. In cazul unei asocieri cerinta va putea fi indeplinita si prin cumul.
Cerinta nr. 2 Informatii privind dotarile specifice (pentru fiecare lot)
Produsele alimentare vor fi transportate de la furnizor catre unitatile scolare si prescolare numai cumijloace auto speciale, autorizate in conformitate cu prevederile legislatiei in vigoare.Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.
Mijloacele de transport nominalizate in anexa la formular (care se va anexa la contract) vor putea fi inlocuite pe perioada de derulare a contractuluinumai cu acceptul autoritatii contractante.
In cazul unei asocieri cerinta va putea fi indeplinita si prin cumul.
Cerinta nr. 3 Informatii privind asociatii si/sau subcontractantii(pentru fiecare lot)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementul ofertei care trebuie sa faca obiectul procesului de reofertare: pretul maximal pe unitate de produs (fara TVA), respectiv 0, 28 leiNr. de runde al LE: o singura runda.LE va incepe la doua zile lucratoare de la transmiterea invitatiei.Durata unei runde: 1(una) ziDupa runda de licitatie electronica, se solicita ofertantului castigator sa depuna la Registratura autoritatii contractante, camera 24, in termen de 24 ore, nouapropunere financiaracu noile valori rezultate in urma procesului de reofertare electronic.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.09.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.09.2012 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.09.2012 11:00
Locul: Consiliul Judetean Maramures, camera 220
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentatii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Modul de departajare a ofertelor clasate pe primul loc cu preturi egale: Daca dupa etapa de licitatia electronica, doua sau mai multe oferte contin acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au ofertat cel mai mic pret o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcata in SEAP operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art.256^2 din O.U.G. nr.34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul judetean Maramures, Biroul juridic, coordonare autoritati locale
Adresa postala: str. Gheorghe Sincai, nr.46, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430311, Romania, Tel. +40 262215090, Email: [email protected], Fax: +40 262215597 / +40 262211947, Adresa internet (URL): www.cjmaramures.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.07.2012 10:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer