Licitatie Publica - Furnizare de produse de panificatie pentru elevii din clasele I-VIII din unitatile scolare din invatamantul de stat si privat si pentru copii prescolari din gradinitele de stat si private , cu program normal de 4 ore, din Judetul Ilfov, in anul scolar
Anunt de intentie numarul 21027/14.02.2012
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN ILFOV
Adresa postala: str. Gh. Manu nr. 18, sector 1, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010446, Romania, Punct(e) de contact: Gabriel Constantin, Tel. +40 0212127534, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 0212125699, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Furnizarede produse de panificatie pentru elevii din clasele I-VIII din unitatilescolare din invatamantul de stat si privat si pentru copii prescolari din gradinitele de stat si private , cu program normal de 4 ore, din Judetul Ilfov, in anulscolar 2012-2013
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : Gradinitele si Unitatile Scolare cu clasele I-VIII din Judetul Ilfov
Cod NUTS: RO322 - Ilfov
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 1, 539, 900RON
80 g corn pe zi/copil;nr. estimat 30.000
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
15811300-9 - Cornuri (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 02.07.2012
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.7)
Informatii suplimentare
Procedura de atribuire va fi de licitatie deschisa cu etapa electronica. Criterii de calificare si selectie : Situatia personala a candidatului sau ofertantului (neancadrarea in art. 180, 181, 69.1 din OUG. 34/2006, certificat constatator, certificate de atestare fiscale, cazier fiscal), Capacitatea economica si financiara: (bilant contabil pe ultimii 3 ani, declaratie privind cifra de afeceri pe ultimii 3 ani), Capacitatea tehnica si sau/ profesionala(experienta similara, recomandari, informatii studii si calificare personal), Standarde de asigurare a calitatii (certificat SREN ISO 9001). Criteriul de atribuire : pretul cel mai scazut.
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
Procedura de atribuire va fi de licitatie deschisa cu etapa electronica. Criterii de calificare si selectie : Situatia personala a candidatului sau ofertantului (neancadrarea in art. 180, 181, 69.1 din OUG. 34/2006, certificat constatator, certificate de atestare fiscale, cazier fiscal), Capacitatea economica si financiara: (bilant contabil pe ultimii 3 ani, declaratie privind cifra de afeceri pe ultimii 3 ani), Capacitatea tehnica si sau/ profesionala(experienta similara, recomandari, informatii studii si calificare personal), Standarde de asigurare a calitatii (certificat SREN ISO 9001). Criteriul de atribuire : pretul cel mai scazut.
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia in domeniul protectiei mediului: www.apm.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmssf.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
13.02.2012 12:22