Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - FURNIZARE ECHIPAMENTE MEDICALE BLOC OPERATOR, TERAPIE INTENSIVA SI STERILIZARE


Anunt de participare numarul 142538/16.03.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC DE URGENTA PENTRU COPII , ,Maria Skolodovska Curie"
Adresa postala: Bulevardul Constantin Brancoveanu nr.20 , sector 4 , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041451, Romania, Punct(e) de contact: RAZVAN MESINA, Tel. +40 214604260, Email: [email protected], Fax: +40 214610325, Adresa internet (URL): www.mscurie.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
FURNIZAREECHIPAMENTEMEDICALEBLOC OPERATOR, TERAPIE INTENSIVA SI STERILIZARE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Bulevardul Constantin Brancoveanu nr.20 , sector 4 , Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 46, 309, 419.5 si 73, 371, 022.5RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: trimestrial sau in functie de disponibilitatile bugetare ? valoarea celui mai mare contract subsecvent: lot 1 ? 28.189.825, 00, lot 2 ? 17.033.022, 50, lot 3 ? 1.382.100, 00
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
FURNIZAREECHIPAMENTEMEDICALELOT I ? ECHIPAMENTE MEDICALE BLOC OPERATOR
LOT II ? ECHIPAMENTE MEDICALE TERAPIE INTENSIVA
LOT III ? ECHIPAMENTE MEDICALE STERILIZARE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33100000-1 - Echipamente medicale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
FURNIZAREECHIPAMENTEMEDICALELOTI ? ECHIPAMENTE MEDICALE BLOC OPERATOR
LOT II ? ECHIPAMENTE MEDICALE TERAPIE INTENSIVA
LOT III ? ECHIPAMENTE MEDICALE STERILIZARE
conform cantitatilor minime si maxime si specificatiilor tehnice din caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: intre 46, 309, 419.5 si 73, 371, 022.5RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
LOT 1 ? 226, 746.00leiLOT 2 ? 133, 197.00leiLOT 3 ? 6, 910.00 leiGarantia de participare poate fi constituitaconform prevederilor art.86 alin.(1) din HG nr.925/2006, prin oricare din formele mentionate mai jos: - prin virament bancar in cont garantii sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire;
- prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a) a unei file cec, cu conditia confirmarii acesteia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;b) a sumei solicitate in numerar;In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Valabilitatea garantiei de participare - 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare poate fi constituita Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor - in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta. Garantia de buna executie va fi in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent incheiat si va fi constituita in maxim 5 zile lucratoare de la primirea contractului semnat de ambele parti de catre furnizor, in conformitate cu prevederile art.90 din HG nr.925/2006.Garantia de buna executie a contractului se poate constitui prin virament bancar in contul: RO31TREZ7045005XXX000134deschis la Trezoreria Sector 4, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus prin transmitere/depunere la sediul autoritatii contractante inainte de intrarea in executare a contractului sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii:
1. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Completarea formularului nr. 2 - original
2. Declaratie privind eligibilitatea, conf. art. 180 din OUG 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare- Completarea formularului nr. 3 - original3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 - Completarea formularului nr. 4 - original
4. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din O.G.34/2006 - Completarea formularului nr.5 - original
5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura- Completarea formularului nr. 6 - original6. Certificat eliberat de Administratia Finantelor Publice locala, din cadrul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala.Certificatul fiscal va prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele(copie legalizata/xerocopie semnata si stampilata cu mentiunea ?Conform cu originalul?);
7. Certificat eliberat de catre Directia Impozite si Taxe Locale va prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (copie legalizata/xerocopie semnata si stampilata cu mentiunea ?Conform cu originalul?).In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci se accepta alte documente edificatoare care sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele catre autoritatile locale, eliberate de catre autoritatile competente in materie din tara in care ofertantul este resident.
Incadrarea ofertantului in conditiile prevazut de catre art. 180 si art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea acestuia de la procedura pentru atribuirea contractului.
PERSOANELE CU FUNCTII DE DECIZIE: Manager: DR. CATALIN GABRIEL SMARANDACHE, DIRECTOR MEDICAL ? DR. RADU SPATARU, DIRECTOR FINANCIAR CONTABIL ? EC. RUXANDA BATA Cerinte obligatorii:
1. : ?CERTIFICAT CONSTATATOR EMIS DE OFICIUL REGISTRULUI COMERTULUI DE PE LANGA CAMERA DE COMERT SI INDUSTRIE NATIONALA SAU TERITORIALA, IN ORIGINAL/COPIE LEGALIZATA/ COPIE CONFORM CU ORIGINALUL.?.
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului ce urmeaza a fi declarat castigator, prezentarea documentului in original sau copie legalizata.
2.Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii privind activitatile de import, comercializare si depozitare a dispozitivelor medicale, conform prevederilor Legii nr. 176/2000 privind dispozitivele medicale cu modificarile si completarile ulterioare -copie legalizata/xerocopie semnata si stampilata cu mentiunea ?Conform cu originalul?
3. ?Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii (al ofertantului sau operatorului economic ce va indeplini aceste activitati) din care sa reiasa ca este avizat pentru activitatile de reparare, verificare si punere in functiune pentru fiecare dintre echipamentele ofertate si/sau o declaratie prin care producatorul echipamentelor confirma ca operatorul economic are capacitatea sa execute aceste activitati? conform prevederilor Legii nr. 176/2000 privind dispozitivele medicale cu modificarile si completarile ulterioare -copie legalizata/xerocopie semnata si stampilata cu mentiunea ?Conform cu originalul?
Pentru operatorii economici straini, documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de
vedere profesional in tara in care ofertantul este stabilit. Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in tara in care ofertantul este stabilit.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani -2010, 2011 si 2012 trebuie sa fie egala sau mai mare decat: LOT 1 ? 50, 000, 000.00 lei
LOT 2 ? 30, 000, 000.00lei
1. Fisa de informatii generale - completarea formularului nr. 1 - original
2. Bilant contabil la data de 31.12.2012, vizat si inregistrat de organele competente sau orice alte documente prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta nr. 1 - Modalitatea de indeplinire1. Fisa de informatii generale - Completarea formularului nr. 1- original2. Bilant contabil la data de 31.12.2012, vizat siinregistrat de organele competente sau orice alte documente prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara - xerocopie semnata si stampilata cu mentiunea ?Conform cu originalul? .Convertirea in lei si euro se va realiza la cursul mediu comunicat de B.N.R. pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2010:1 euro = 4, 2099 lei; Anul 2011:1 euro = 4, 2379 lei; Anul 2012:1 euro =4, 4560 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Ofertantul va face dovada furnizarii de echipamente medicale in ultimii 3 ani (calculati de la data depunerii ofertei)prin prezentarea de unul sau mai multe contracte a caror valoare insumata a echipamentelor medicale sa fie de minim: Lot 1 ? 28, 000, 000.00 lei
Lot 2 ? 17, 000, 000.00 lei1.Declaratie privind lista principalelor contracte de furnizare echipamente in ultimii 3 ani ? completarea formularului nr. 9 - original
2. ?Certificate/documente constatatoare emise de catre beneficiari din care sa reiasa ca livrarea respectiva a fost indeplinita? ? copie legalizata/xerocopie semnata si stampilata cu mentiunea ?Conform cu originalul?
Cerinta nr. 2
Declaratie referitoare la echipamentele tehnice, utilajele, instalatiile de care dispune ofertantul pentru indeplinirea contractului ? completarea formularului nr. 13 - original
Cerinta nr. 3
LISTA cu personalul tehnic de specialitate care va asigura instalarea, punerea, instruirea personalului beneficiarului, precum si service-ul in perioada de garantie a echipamentului
- personalul de specialitate care va asigura instalarea, punerea, instruirea personalului beneficiarului, precum si service-ul in perioada de garantie a echipamentului ? completarea formularului nr. 10- original
Cerinta nr. 4
CV - uri pentru personalul propus pentru derularea contractului ? completarea formularului nr. 11
Cerinta nr. 5?Documente prin care se confirma/probeaza calificarea personalului propus pentru instalare, punere in functiune, instruire si service?- xerocopie semnata si stampilata cu mentiunea ?Conform cu originalul?
Cerinta nr. 6
Certificat de marcaj CE emis de un organism notificat sau Declaratie de conformitate CE emisa de producator care atesta ca produsul ofertat este conform cu Directiva CE pentru produsele in care se incadreaza echipamentul - xerocopie semnata si stampilata cu mentiunea ?Conform cu originalul?
Implementarea si certificarea unui sistem de management al calitatii in conformitate cu standardul SR EN ISO 9001 sau echivalent.
Modalitatea de indeplinire:
Certificat ISO 9001 sau echivalent sau orice alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care demonstreaza conformitatea cu standardele relevante de calitate.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta nr. 1 - Modalitatea de indeplinire1.Declaratie privind lista principalelor contracte de furnizare echipamente in ultimii 3 ani ? completarea formularului nr. 9- original2.?Certificate/documente constatatoare emise de catre beneficiari din care sa reiasa ca livrarea respectiva a fost indeplinita? ? copie legalizata/xerocopie semnata si stampilata cu mentiunea ?Conform cu originalul?Convertirea in lei si euro se va realiza la cursul mediu comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2010:1 euro = 4, 2099 lei; Anul 2011:1 euro = 4, 2379 lei; Anul 2012:1 euro =4, 4560 lei.Cerinta nr. 2 - Modalitatea de indeplinireDeclaratie referitoare la echipamentele tehnice, utilajele, instalatiile de care dispune ofertantul pentru indeplinirea contractului ?completarea formularului nr. 13 - originalCerinta nr. 3 - Modalitatea de indeplinireLISTA cu personalul tehnic de specialitate care va asigura instalarea, punerea, instruirea personalului beneficiarului, precum si service-ul in perioada de garantie a echipamentului ? completarea formularului nr. 10- originalCerinta nr. 4 - Modalitatea de indeplinireCV - uri pentru personalul propus pentru derularea contractului ? completarea formularului nr. 11 semnate de persoanele in cauza - originalCerinta nr. 5 - Modalitatea de indeplinire?Documente prin care se confirma/probeaza calificarea personalului propus pentru instalare, punere in functiune, instruire si service? - xerocopie semnata si stampilata cu mentiunea ?Conform cu originalul?Cerinta nr. 6 - Modalitatea de indeplinireCertificat de marcaj CE emis de un organism notificat sau Declaratie de conformitate CE emisa de producator care atesta ca produsul ofertat este conform cu Directiva CE pentru produsele in care se incadreaza echipamentul - xerocopie semnata si stampilata cu mentiunea ?Conform cu originalul?Certificat ISO 9001 sau echivalent sau orice alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care demonstreaza conformitatea cu standardele relevante de calitate -copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, autoritatea contractanta va accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.04.2013 15:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.05.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.05.2013 11:00
Locul: Spitalul Clinic de Urgenta pentru Copii MS CURIE- Serviciul Achizitii Publice Contractari
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane autorizate de ofertanti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
1.In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.2.In cazul in care operatorul economic prezinta o declaratie de incadrare in categoria IMM-urilor conform Legii 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM, acesta beneficiaza, potrivit prevederilor art.16 alin.(2) din Legea nr.346/2004 de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garan?ia pentru participare si de garan?ia de buna execu?ie.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de exercitare a cailor de atac este prevazut la art. 256 2 alin. (1) lit. a) din OUG nr. 34/2006- 10 ZILE
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Clinic de Urgenta pentru Copii "M.S.Curie", COMPARTIMENT JURIDIC SPITAL
Adresa postala: B-dul C-tin Brancoveanu nr 20 sect 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041451, Romania, Tel. +40 214610325, Email: [email protected], Fax: +40 214610325, Adresa internet (URL): www.mscurie.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.03.2013 09:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer