Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare Echipamente IT - Servere, Storage, Grafica


Anunt de participare numarul 136347/08.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA ROMANA DE TELEVIZIUNE
Adresa postala: CALEA DOROBANTILOR 191, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010565, Romania, Punct(e) de contact: MARIOARA DUDU, Tel. +40 213058859, Email: [email protected], Fax: +40 213058859, Adresa internet (URL): www.tvr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Serviciu public autonom de interes national
Activitate (activitati)
Altele: Media
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
FurnizareEchipamente IT - Servere, Storage, Grafica
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul SRTV
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare si instalareEchipamente IT - Servere, Storage, Grafica, grupate in trei loturi.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48820000-2 - Servere (Rev.2)
51611000-8-Servicii de instalare de computere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 3, 266, 129RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Lot1:57.258 lei. Lot2:6.451 lei. Lot 3:1.612 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 60 zile de la data limita de primire a ofertelor. Garantia pentru participare va fi constituita in forma de: 1. Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante, conform Formularului din sectiunea FORMULARE ;2. Instrument de garantare emis de o societate de asigurari.3. Ordin de plata in contul autoritatii contractante.In cazul in care un operator economic va depune o contestatie care va fi respinsa de catre CNSC, SRTV va retine contestatorului din garantia de participare: Pentru lotul 1: suma de 4200 lei+2442, 90 lei=6.642, 90 lei.Pentru Lotul2:3.225, 81 lei.Pentru Lotul3:806, 45 lei. 5% din valoarea fara TVA a contractului.Garantia de buna executie va fi constituita in forma de: 1. Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante, conform Formularului din sectiunea FORMULARE ;2. Instrument de garantare emis de o societate de asigurari.3. Ordin de plata in contul autoritatii contractante.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri bugetul de stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea: Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 si Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 - Prezentarea Formularului 7;Certificat de atestare fiscala si Certificat fiscal privind impozite si taxe locale, care sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Operatorul economic (lider, asociat, subcontractor), va completa Formularul 3 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Completarea formularului ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?.Informatiile privind subcontractantii: In situatia in care, ofertantul intentioneaza sa subcontracteze o parte din contractul de furnizare, are obligatia de a preciza partea / partile, pe care urmeaza sa le subcontracteze, datele de recunoastere ale subcontractantilor, precum si specializarea acestora. In situatia in care operatorul economic este desemnat castigator, are obligatia de a prezenta contractul/contractele incheiate cu subcontractantii, contracte care trebuie sa fie in concordanta cu oferta si care se vor constitui in anexa la contract.Daca operatorul economic nu are subcontractanti, va completa formularul cu datele de identificare si cu textul , , Nu exista subcontractanti , ,.Declaratia privind neincadrarea in art.691 din O.U.G nr.34/2006: Operatorul economic va prezenta Formularul "Declaratia privind neincadrarea in art.691.din O.U.G nr.34/2006" Persoanele cu functie de decizie din cadrul SRTV in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Alexandru Lazescu-PDG;Cipriana Voicu-DE;Horia Cazan-Dir. Tehnico-Adm;Marioara Dudu-Sef Serv.Achizitii Publice;Marius Sandu-Sef Serv. Juridic;Mihaela Voicu-CFP .Ofertantul/ofertantul asociat care are drept membrii in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 alin. a) din OUG nr.34/2006 cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante va fi exclus din procedura de atribuire.Toate certificatele/documentele/formularele mentionate mai sus trebuie sa fie prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor. Persoane juridice/fizice romane: certificat constatator emis de oficiul registrului comertului/autorizatie de functionare/altele echivalente.Persoane juridice/fizice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Se pot prezenta si alte acte doveditoare (certificate) echivalente in conditiile art. 182 din OUG 34/2006 modificata si completata.Toate certificatele/documentele/formularele mentionate mai sus trebuie sa fie prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor.Ofertantului clasat pe primul loc, i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta certificatul constatator in original sau copie legalizata.Documentele pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, nu vor fi emise cu mai mult de 60 de zile calculate pana la data deschiderii ofertelor.Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Informatii generale despre ofertant.
Se va folosi cursul mediu anualRON/EURO al BCE: 2009=4, 2399;2010=4, 2122;2011=4, 2391.
2.Bilantul contabil la 31.12.2011.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista principalelor livrari ed produse efectuate in ultimii trei ani.Cerinta minima pentru ofertantii lotului 1 si lotului 2: prezentarea a max. 5 contracte prin care sa se confirme livrarea de produse in valoare de 665.791 EURO pentru ofertantii lotului 1 si 75.000 EURO pentru ofertantii lotului 2.Pentru echivalenta in LEI se va folosi cursul 1 EURO=4, 3696 LEI.
Cerinta minima: Recomandari care pot atesta modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pentru contracteleincheiatein ultimii trei ani. Aceste recomandari nu vor fi adresate direct SRTV.Se vor prezenta max. 3 recomandari.
2.Declaratie privind personalul.cerinta minima: 1 persoana expert cheie"manager de proiect" cu urmatoarele calificari si abilitati: Diploma de absolvire a studiilor universitare in domeniul tehnic / asociat domeniului tehnic / management;Certificat profesional in management de proiect sau o calificare echivalenta;Cunoastere a cel putin unei metodologii de management de proiect cum ar fi PMBOK, PRINCE2, TEMPO sau echivalenta.
cerinta minima: 3 persoane expert cheie "Expert hardware" cu urmatoarele calificari si abilitati: Diploma de absolvire a studiilor universitare in domeniul tehnic / asociat domeniului tehnic / management; Certificare profesionala care sa ateste detinerea de cunostinte in domeniul proiectarii si implementarii sistemelor de calcul servere si storage ofertate.Cel putin 3 ani de experienta in domeniul IT in instalarea si implementarea de sisteme de calcul server si storage.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Ofertele declarate admisibile vor intra in etapa de licitatie electronica.Licitatia electronica se va desfasura pentru fiecare lot.Elementul ofertei care va face obiectul procesului de reofertare este pretul.Licitatia electronica va incepe la doua zile lucratoare de la transmiterea invitatieiNumar de runde: 1 (una); Durata unei runde: 24 ore.Pe parcursul licitatiei electronice, sistemul informatic da informatii despre: preturi sau valori noi prezentate in cadrul licitatiei electronice; numarul de participanti; clasament.Pentru participarea la licitatia electronica ofertantii trebuie sa fie inregistrati in SEAP si sa detina certificat digital valid pentru acces in sistem. Informatii pentru conectare si inregistrare sunt disponibile la pe www.e-licitatie.ro
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.07.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.07.2012 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.07.2012 11:30
Locul: sediul SRTV, Calea Dorobantilor 191, Sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai firmelor ofertante.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care pe primul loc se vor clasa doua sau mai multe oferte cu preturi egale, se va solicta acestor ofertanti depunerea unor noi oferte financiare in plic inchis, urmand ca oferta cu pretul cel mai mic sa fie declarata castigatoare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia va fi depusa in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera ilegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic
Adresa postala: Calea Dorobantilor 191, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010565, Romania, Tel. +40 213058871, Fax: +40 213058871, Adresa internet (URL): www.tvr.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.06.2012 11:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer