Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare Gaz Petrol Lichefiat cu punerea la dispozitie a unei instalatii de alimentare tip Skid


Anunt de participare (utilitati) numarul 135194/02.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Regia Autonoma de Transport Public Ploiesti
Adresa postala: Ploiesti, Gageni88, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100137, Romania, Punct(e) de contact: Ing.Gheorghe Oancea, Tel. +40 244543751, Email: [email protected], Fax: +40 244513228, Adresa internet (URL): www.ratph.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
FurnizareGazPetrol Lichefiat cupunerealadispozitieauneiinstalatiidealimentaretipSkid
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Loc.PloiestiStr.Gageni nr.88
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 290, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Primul contract subsecvent este estimat la valoarea de 387.000, 00 leisi va avea durata de la data semnarii pana la data de 31.12.2012.In raport de necesitati se vor face si alte contracte subsecvente pentru cantitatea ramasa disponibila in acordul cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
gazpetrollichefiatutilizatdreptcombustibillaautovehiculele (autoturismesiautobuze)aflateindotareaR.A.T.P. Ploiesti
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09122000-0 - Propan si butan (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
-MINIM: 150.000 litri
-MAXIM: 500.000 litri
Valoarea estimata fara TVA: intre 387, 000 si 1, 290, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Ofertantii vor constitui garantia de participare in cuantumul 20.000, 00 lei : a)prin virament bancar; b)printr-un instrument de garantare emis incondi?iile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, (Formularul 6 in original); c)prin ordin de plata cu confirmarea banciiemitente; d)prin fila CEC cu confirmarea bancii emitente, (in original) e)prin depunerea, la caseria autoritatii contractante, a sumei de bani innumerar. Contul deschis pentru constituirea garantiei de participare este: RO30BRDE300SV76275203000, BRD-GSG Ploiesti. Perioada de valabilitate a garantiei de participare : cel putin egala cu valabilitatea ofertei. CUANTUMUL GARANTIEI DE BUNA EXECUTIE A CONTRACTULUI DE FURNIZARE :5% din valoarea contractului MODUL DECONSTITUIRE A GARANTIEI DE BUNA EXECUTIE A CONTRACTULUI: -printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (de preferat prin scrisoare de garantie bancara);
-prin depunerea sumei de bani la caseria autoritatii contractante.-daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale conform art.90 alin.3, din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse Proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratieprivindsituatiapersonalaaofertantului.
Cerinteminime: completareformular1.
Declaratiepepropriaraspundereprivindrespectareaprevederilor.art. 691.
Cerintaminima: completareFormular2.
Declaratia - Certificatdeparticiparelalicitatiecuofertaindependenta.
Cerintaminima: completareFormular3.
Persoanele cu functie de decizie din cadrul RATP-Ploiesti, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt : Ing. Radu Popescu-Director General, Ing.Ion Micu-Director Tehnic,
Ec.Daniela Birligiu-Director Financiar,
Cons.Jr.Ilie Constantin-Sef Birou Achizitii, Ing. Vasile Paraschiv ? Sef Servicu Aprovizionare, Ing. Mircea Ungureanu-Sef Sectie Autobuze,
ing. MihaiStoian - Serviciu Tehnic- investitii,
Cons.Jr.Eugen Belu-Biroul Contecios, Ing. Gheorghe Oancea ? Biroul Achizitii. Cerintaminima: certificatconstatatoremisdeoficiulregistruluicomertuluisauautorizatiedefunctionaresaudocumenteedificatoarecaresadovedeascaoformadeinregistrarecapersoanafizicasaujuridica.
Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de primirea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerintaminima-valoareaimpusapentrucifradeafacerimedieanualapeultimii3aniestedeminim774.000, 00 lei, (formularul 4).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Cerintaminima: furnizaredeprodusesimilare, inultimiitreiani, cuovaloaresauvaloarecumulata, deminim387.000, 00 lei, (Formularul5).
SR EN ISO 9001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
Ach.4153/19.03.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2012/S30-048735 din 14.02.2012
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.05.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.05.2012 16:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.05.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
RATP PLOIESTI
Adresa postala: Str.Gageni nr. 88, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100137, Romania, Tel. +40 244543751, Fax: +40 244513228, Adresa internet (URL): www.ratph.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.05.2012 09:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer