Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - FURNIZARE, INSTALARE, PUNERE IN FUNCTIUNE , SERVICE IN GARANTIE PENTRU ECHIPAMENTE MEDICALE


Anunt de participare numarul 145020/18.07.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalulul Clinic de Ortopedie Traumatologie si TBC Osteoarticular Foisor
Adresa postala: Str. Pop Gheorghe de Basesti nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021382, Romania, Punct(e) de contact: MAGDALENA STOIAN, Tel. +40 212520057, Email: [email protected], Fax: +40 212523512, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
FURNIZARE, INSTALARE, PUNERE IN FUNCTIUNE , SERVICE IN GARANTIE PENTRU ECHIPAMENTEMEDICALE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: magazia centrala a spitalului
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 77, 964, 193.55 si 110, 134, 032.26RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: lunar, trimestrial sau in functie de disponibilitatile bugetare;valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent: Lot 1 ? 8, 018, 709.68; Lot 2 ? 1, 207, 177.42; Lot 3? 607, 822.58; LOT 4 ? 7, 532, 338.71; LOT 5 ? 1, 659, 193.55; LOT 6- 651, 370.97cantitatile minime si maxime ale acordului cadru si ale unui contract subsecvent la nivel de lot se regasesc in tabelul din caietul de sarcini.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
FURNIZARE, INSTALARE, PUNERE IN FUNCTIUNE , SERVICE IN GARANTIE PENTRU ECHIPAMENTEMEDICALE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33100000-1 - Echipamente medicale (Rev.2)
50421000-2-Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului medical (Rev.2)
51410000-9-Servicii de instalare de echipament medical (Rev.2)
79633000-0-Servicii de perfectionare a personalului (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM ANEXA B- INFORMATII PRIVIND LOTURILEVALOAREA TOTALA - intre 77.964.193, 55 ron-110.134.032, 26 ron
Valoarea estimata fara TVA: intre 77, 964, 193.55 si 110, 134, 032.26RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
LOT 1 ? 513, 470.16RONLOT 2 ? 93, 065.32 RONLOT 3 ? 76, 437.10RONLOT 4? 317, 145.97RONLOT 5 ? 65, 621.77RONLOT 6? 35.600RONGarantia de participare poate fi constituita conform prevederilor art.86 alin.(1) din HG nr.925/2006.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Cursul de referinta pentru echivalenta garantiei de participare depusa in euro sau alta moneda va fi cel stabilit de BNR inainte cu 5 zile de data limita de depunere a ofertelor.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor - in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta.Conform art.278 ?1 autoritatea contractanta va retine suma de 11, 853.47 pentru lotul nr.1; 8, 490.65 lei pentru lotul nr.2 ; 8, 324.37 lei pentru lotul nr.3; 10, 731.46 lei pentru lotul nr.4;8, 216.22 lei pentru lotul nr. 5; 7, 340.00 lei pentru lotul 6 - din garantia de participare in cazul in care CNSC va respinge contestatia ca nefondata. Garantia de buna executie va fi in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent incheiat si va fi constituita in maxim 5 zile lucratoare de la primirea contractului semnat de ambele parti de catre furnizor, in conformitate cu prevederile art.90 din HG nr.925/2006. Garantia de buna executie a contractului se poate constitui prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus prin transmitere/depunere la sediul autoritatii contractante inainte de intrarea in executare a contractului sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la o banca agreata de ambele parti conform HG1045/2011.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
.Declaratie privind eligibilitatea ? Formular 12.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular23.Declaratia pe propria raspundere a ofertantului privind neincadrarea in prevederile art. 69 1, din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular 3.Persoanele de decizie privind procedura de atribuire sunt: manager conf. dr. Stoica Ioan Cristian, dir. financiar cont. Cucu Claudia, dir. medical dr. Ana Maria Munteanu, as. sef Dinu Cristina, as. sef Adam Marian, medica primar laborator Vasile Amalia Laura, dr.Pop Doina, prof. CFM Stanciu Simona, ec. Stoian Magdalena cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv, toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire)
4. Certificat de participare la procedura cu oferta independenta? Formular45. Declaratie privind calitatea de participant la procedura- Formular 56.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local eliberat de Primarie (Consiliul Local ) Certificatul fiscal va prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele- se va prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
7.Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul consolidat. Certificatul fiscal va prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele- se va prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Documentele se vor depune in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?.
In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci se accepta alte documente edificatoare care sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele catre autoritatile locale, eliberate de catre autoritatile competente in materie din tara in care ofertantul este resident.
Incadrarea ofertantului in conditiile prevazut de catre art. 180 si art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea acestuia de la procedura pentru atribuirea contractului. 1. ?CERTIFICAT CONSTATATOR EMIS DE OFICIUL REGISTRULUI COMERTULUI DE PE LANGA CAMERA DE COMERT SI INDUSTRIE NATIONALA SAU TERITORIALA, IN ORIGINAL/COPIE LEGALIZATA/ COPIE CONFORM CU ORIGINALUL.?.
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului ce urmeaza a fi declarat castigator, prezentarea documentului in original sau copie legalizata.
2.Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii privind activitatile de import, comercializare si depozitare a dispozitivelor medicale, conform prevederilor Legii nr. 176/2000 privind dispozitivele medicale cu modificarile si completarile ulterioare.
Documentele se vor depune in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?
3. ?Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii (al ofertantului sau operatorului economic ce va indeplini aceste activitati) din care sa reiasa ca este avizat pentru activitatile de reparare, verificare si punere in functiune pentru fiecare dintre echipamentele ofertate si/sau o declaratie prin care producatorul echipamentelor confirma ca operatorul economic are capacitatea sa execute aceste activitati? conform prevederilor Legii nr. 176/2000 privind dispozitivele medicale cu modificarile si completarile ulterioare - copie legalizata/xerocopie semnata si stampilata cu mentiunea ?Conform cu originalul?.Pentru operatorii economici straini, documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de
vedere profesional in tara in care ofertantul este stabilit. Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in tara in care ofertantul este stabilit.
Ofertantul castigator va prezenta pentru conformitate, la solicitarea autoritatii contractante, inainte de trasmiterea comunicarii rezultatului procedurii, certificatul constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului in original sau copie legalizata.Imposibilitatea demonstrarii inregistrarii ofertantului ca persoana juridica/fizice avand in obiectul de activitate furnizarea produselor care sunt cerute prin prezenta documentatie, atrage excluderea ofertantului de la procedura pentru atribuirea contractului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani - 2010, 2011 si 2012 trebuie sa fie egala sau mai mare decat:
LOT 1:16, 000, 000.00
LOT 2:2, 400, 000.00
LOT 3:1, 200, 000.00
LOT 4:15, 000, 000.00
LOT 5:3, 200.000.00
LOT 6:1, 300, 000.00
. Bilanturilecontabil la data de 31.12.2010, 31.12.2011 si 31.12.2012
Fisa de informatii generale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Convertirea in lei si euro se va realiza la cursul mediu comunicat de B.N.R. pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2010:1 euro = 4, 2099 lei; Anul 2011:1 euro = 4, 2379 lei; Anul 2012:1euro =4, 4560 lei.Bilanturilecontabil la data de 31.12.2010, 31.12.2011 si 31.12.2012, vizate si inregistrate de organele competente sau orice alte documente prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.completarea formularului nr. 6 - original
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat de marcaj CE emis de un organism notificat sau Declaratie de conformitate CE emisa de producator care atesta ca produsul ofertat este conform cu Directiva CE pentru produsele in care se incadreaza
echipamentul
Documente prin care se confirma/probeaza calificarea personalului propus pentru instalare, punere in functiune, instruire si service
CV - uri pentru personalul propus pentru derularea contractului
LISTA cu personalul tehnic de specialitate care va asigura instalarea, punerea, instruirea personalului beneficiarului, precum si service-ul in perioada de garantie a echipamentului
- personalul de specialitate care va asigura instalarea, punerea, instruirea personalului beneficiarului, precum si service-ul in perioada de garantie a echipamentului
Declaratie referitoare la echipamentele tehnice, utilajele, instalatiile de care dispune ofertantul pentru indeplinirea contractului
Ofertantul va face dovada furnizarii de echipamente medicale in ultimii 3 ani (calculati de la data depunerii ofertei) prin prezentarea de minim 1 contract de furnizare similare maxim 5 contracte de furnizare similare a caror valoare insumata a echipamentelor medicale sa fie de minim: LOT 1:8, 000, 000.00
LOT 2:1, 200, 000.00
LOT 3:600, 000.00
LOT 4:7, 500, 000.00
LOT 5:1, 600, 000.00
LOT 6:650, 000.001.Declaratie privind lista principalelor contracte de furnizare echipamente in ultimii 3 ani2. Fisa de experienta similara : ofertantul trebuie sa faca dovada ca a furnizat minim 1 maxim 5 contracte de furnizare similare in ultimii 3 ani calculate de la data limita de depunere a ofertelor a caror valoare insumata sa fie: LOT 1:8, 000, 000.00
LOT 2:1, 200, 000.00
LOT 3:600, 000.00
LOT 4:7, 500, 000.00
LOT 5:1, 600, 000.00
LOT 6:650, 000.003. ?Certificate/documente constatatoare emise de catre beneficiarii contractelor prezentate in formularul 8 din care sa reiasa ca livrarea respectiva a fost indeplinita? ? copie legalizata/xerocopie semnata si stampilata cu mentiunea ?Conform cu originalul?
Implementarea si certificarea unui sistem de management al calitatii in conformitate cu standardul SR EN ISO 9001 sau echivalent.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
xerocopie semnata si stampilata cu mentiunea ?Conform cu originalulxerocopie semnata si stampilata cu mentiunea ?Conform cu originalul?formular 12formularul 11Formular 101.Declaratie privind lista principalelor contracte de furnizare echipamente in ultimii 3 ani ? completarea formularului 8- original2. Fisa de experienta similara pentru fiecare contract similar - formular 93. ?Certificate/documente constatatoare emise de catre beneficiarii contractelor prezentate in formularul 8 din care sa reiasa ca livrarea respectiva a fost indeplinita? ? copie legalizata/xerocopie semnata si stampilata cu mentiunea ?Conform cu originalul?Convertirea in lei si euro se va realiza la cursul mediu comunicat de B.N.R. pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2010:1 euro = 4, 2099 lei; Anul 2011:1 euro = 4, 2379 lei; Anul 2012:1euro =4, 4560 lei.Certificat ISO 9001 sau echivalent sau orice alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care demonstreaza conformitatea cu standardele relevante de calitate pentru domeniul care face obiectul contractului -copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
AC va realiza o evaluare initiala integrala a ofertelor, in conformitate cu criteriul de atribuire stabilit in DA.Notificarile de incepere a LE vor fi transmise automat de catre sistem la adresa de posta electronica (e-mail) inregistratain sistem ca adresa de contact si vor fi disponibile in sectiunea ?Notificari de sistem?.Numarul de runde ale LE: 1. LE va incepe la 2 zile lucratoare de la transmiterea invitatiei. Durata unei runde: 1 (una) zi.In vederea participarii la LE operatorii economici trebuie sa fie inregistrati online si sa detina certificat digital valid pentru acces in sistem.Elementul ofertei care va face obiectul procesului repetitiv este valoarea totala per lot, exclusiv TVA.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2259/15.05.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.09.2013 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.09.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.09.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
1. In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de exercitare a cailor de atac este prevazut la art. 256 2 alin. (1) lit. a) din OUG nr. 34/2006- 10 ZILE
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Clinic de Ortopedie, Traumatologie si TBC Osteoarticular FOISOR
Adresa postala: B-dul Ferdinand 35-37, sect. 2, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 021382, Romania, Tel. +40 212520057, Email: [email protected], Fax: +40 212523512
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.07.2013 12:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer