Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - FURNIZARE , INSTALARE SI PUNERE IN FUNCTIUNE ECHIPAMENTE SI DISPOZITIVE MEDICALE


Anunt de participare numarul 145274/30.07.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul de Boli Cardiovasculare Prof. Dr. I. M. Georgescu
Adresa postala: B-DUL CAROL I, NR. 50, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700503, Romania, Punct(e) de contact: CIOBANU EDUARD-IONUT, Tel. +40 232267601, Email: [email protected], Fax: +40 232267601, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
INSTITUTIE PUBLICA
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
FURNIZARE , INSTALARE SI PUNERE IN FUNCTIUNE ECHIPAMENTE SI DISPOZITIVE MEDICALE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: IASI, B-DUL CAROL I, NR. 50
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 5, 474, 500 si 11, 878, 600RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: AUTORITATEA CONTRACTANTA VA INCHEIA CTR SUBSECVENTE TRIMESTRIAL SAU ORICE PERIOADA IN FUNCTIE DE FONDURILE BUGETARE ALOCATE CU ACEASTA DESTINATIE SI DE NECESITATILE AC. NIVELUL MINIM SI MAXIM AL CANTITATILOR - PREZENTATE INCAIETULUI DE SARCINI
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACORD CADRU DE FURNIZARE PRODUSE : FURNIZARE , INSTALARE SI PUNERE IN FUNCTIUNE ECHIPAMENTE SI DISPOZITIVE MEDICALE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33113000-5 - Echipament de imagistica cu rezonanta magnetica (Rev.2)
33100000-1-Echipamente medicale (Rev.2)
33111000-1-Aparate de radiologie (Rev.2)
33112000-8-Echipament de imagistica ecografica, cu ultrasunete si Doppler (Rev.2)
51410000-9-Servicii de instalare de echipament medical (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
ACORD CADRU DE FURNIZARE PRODUSE : FURNIZARE , INSTALARE SI PUNERE IN FUNCTIUNE ECHIPAMENTE SI DISPOZITIVE MEDICALE
ECHIPAMENTELE SI DISPOZITIVELE MEDICALE SUNT IMPARTITE IN 19 LOTURI CU CANTITATILE ESTIMATIVE MINIME SI MAXIME PREZENTATE IN CAIETUL DE SARCINISIANEXA B
Valoarea estimata fara TVA: intre 5, 474, 500 si 11, 878, 600RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare pentru fiecare lot in parte se regaseste in sectiunea "LOTURI" -Anexa B.Garantia de participare se poate constitui prin: 1)virament bancar in contul R080TREZ4065005XXX009774, Trezoreria IASI; 2)instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari, conform modelului de formular nr.1 IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% din cuantumul garantiei de participare cu conditia demonstrarii ca se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, prin prezentarea modelului de formular nr.2. In cazul in care sunt ofertanti economici care doresc sa constituie garantia de participare in valuta, cursul de referinta pentru echivalenta garantiei de participare depusa in euro sau alta moneda va fi cel stabilit de BNR inainte cu 5 zile de data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare va fi valabila minim 90 zile de la data limita a depunerii ofertei. Pentru transmiterea garantiei de participare se vor respecta prevederile art.18 din Hotararea nr.1660/2006. In cuantum de 2% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent. Furnizorul are obligatia de a constitui garantia de buna executie conform art. 90 alin. (1)- (3) din HG 925/2006 si care se va constitui caanexa la contract in termen de maxim 5 zile calendaristice de la data incheierii contractului subsecvent. Neconstituirea garantiei de buna executie in termenul specificat poate determina rezilierea acordului-cadru.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDURI BUGETARE ALOCATE DE MINISTERUL SANATATII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Prezentul acord cadru va inceta de plin drept, in cazul in care MS desemnat ca unitate de achiz. centralizata cf. OUG 71/2012 Ord 1292/18.12.2012 pt aprobarea normelor metodologice pt achiz centralizata, va organiza lic la nivel national la produsele achizitionate de catre a.c.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006 - se vor completa modelele de formulare nr.4 si nr.5Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^¹ din O.U.G. nr. 34/2006 - se va completa modelul de formular nr.6 (Persoanele cu functie de decizie din cadrul a.c. plus cei care au legatura cu organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatorii: MANAGER: Prof. Dr. Grigore Tinica, DIRECTOR FINANCIAR-CONTABIL: Ec. Codreanu Lucica, DIRECTOR MEDICAL: Dr. Dabija Eduard, JURIST: Minastireanu Anca Daniela, Presedinte comisie de evaluare: Amariei Liviu - Bioinginer medical principal , Membra in comisia de evaluare: Prof. Dr. Arsenescu Georgescu Catalina - Medic primar cardiologie si boli interne , Membru in comisia de evaluare: Dr. Nedelciuc Igor - Medic primar cardiolog - cardiologie interventionala, Membra in comisia de evaluare: Buta Daniela - Asistent medical sef CPU (coordonator pe unitate) , Membru in comisia de evaluare: Bujor Adrian - Asistent medical sef Bloc Operator, Membra in comisia de evaluare: Maria Manole - Chimist principal, Membru in comisia de evaluare: Butnaru Gabriel - Inginer specialist IA sef birou administrativ, Membru in comisia de evaluare: Aprofirei Paul - Inginer I, Secretar in comisia de evaluare: Ciobanu Eduard Ionut - analist (programator) ajutor I Birou Achizitii, Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local, din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - se va completa modelul de formular nr.7Declaratie privind calitatea de participant la procedura - se va completa modelul de formular nr.13 Persoane juridice romane: Certificatul Constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul, ,din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constator emis de ONRC. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Persoane juridica straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistare ca persoana juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident ca persoana juridicaMentiune: Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata.
Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii privind activitatile de import, comercializare si depozitare a dispozitivelor medicale, conform prevederilor Legii nr. 176/2000 privind dispozitivele medicale cu modificarile si completarile ulterioare - copiesemnata si stampilata cu mentiunea ?Conform cu originalul?
Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii (al ofertantului sau operatorului economic ce va indeplini aceste activitati) din care sa reiasa ca este avizat pentru activitatile de reparare, verificare si punere in functiune pentru fiecare dintre echipamentele ofertate si/sau o declaratie prin care producatorul echipamentelor confirma ca operatorul economic are capacitatea sa execute aceste activitati? conform prevederilor Legii nr. 176/2000 privind dispozitivele medicale cu modificarile si completarile ulterioare - copiesemnata si stampilata cu mentiunea ?Conform cu originalul?
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de Informatii generale din care sa reiasacifra de afaceri pe ultimii 3 ani in domeniul de activitate aferent obiectului acordului cadru .
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Completarea Formularului nr.8 disponibil in fisierul atasat " modele de formulare", iar pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de catre BNR pentru fiecare an in parte care este urmatorul: 2010 - 4, 20992011 - 4, 23792012 - 4, 4560
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor livrari in ultimii 3 ani, in domeniul de activitate privind obiectul acordului cadru
Certificat de marcaj CE emis de un organism notificat sau Declaratie de conformitate CE emisa de producator care atesta ca produsul ofertat este conform cu Directiva CE pentru produsele in care se incadreaza echipamentul
Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloace de transport si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului Formularul nr 10
Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializareaacestora Formularul nr. 11
LISTA Cu personalul tehnic de specialitate care va asigura instalarea, punerea, instruirea personalului beneficiarului, precum si service-ul in perioada de garantie a echipamentului Formularul nr 12
Documente prin care se confirma/probeaza calificarea personalului propus pentru instalare, punere in functiune, instruire si service
Prezentare de mostra pentru cartusul de gaz de EO ? LOT 16 ? STERILIZATOR/AERATOR CU OXID DE ETILENA
Certificat ISO 9001 sau orice alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care demonstreaza conformitatea cu standardele relevante de calitate.In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, IBCV va accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.
Operatorii economici: vor prezenta certificatele/documentele relevante insotite de traduceri autorizate in limba romana.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Completarea Formularului nr. 9 disponibil in fisierul atasat " modele de formulare"Prezentarea Certificatului de marcaj CE sau Declaratia de conformitate CEin copie» conform cu originalul «Completarea Formularuluinr. 10 disponibil in fisierul atasat " modele de formulare"Completarea Formularuluinr.11 disponibil in fisierul atasat " modele de formulare"Completarea Formularuluinr. 12disponibil in fisierul atasat " modele de formulare"Prezentarea Documentelorin copie» conform cu originalul «Pentru LOT 16 ? STERILIZATOR/AERATOR CU OXID DE ETILENA in care se va depune oferta, se va transmite mostra la sediul autoritatii contractante, pana la data limita de depunere a ofertei. Mostra va avea lipita pe ea o eticheta cu nr. lotului pentru care participa. Mostra se vaprezenta ambalata intr-un plic/cutie, marcat/a cu denumirea ofertantului si inscriptia , , mostra pentru cartusul de gaz de EO ? LOT 16 ? STERILIZATOR/AERATOR CU OXID DE ETILENA , , pentru participarea la licitatie deschisa online avand ca obiect FURNIZARE , INSTALARE SI PUNERE IN FUNCTIUNE ECHIPAMENTE SI DISPOZITIVE MEDICALE.Se va prezenta copie dupa certificatul/documentulsolicitat de autoritatea contractanta valabil la data limita de depunere a ofertelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
A 4436/20.06.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.09.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.09.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.09.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Modul de departajare al ofertelor clasate pe primul loc: In cazul in care in urma stabilirii clasamentului final conform criteriului de atribuire, comisia de evaluare constata ca sunt doua sau mai multe oferte cu acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita operatorilor economici in cauza, printr-o clarificare transmisa prin SEAP, o noua propunere financiara pe baza careia vor fi departajati.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Se vor respecta termenele prevazute la art 256^2, alin (1), lit. b din OUG nr. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al INSTITUTULUI DE BOLI CARDIOVASCULARE ? PROF. DR. GEORGE I.M. GEORGESCU ? IASI
Adresa postala: Bulevardul CAROL I, Nr. 50, Localitatea: IASI, Cod postal: 700503, Romania, Tel. +40 232267601, Fax: +40 232267601
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.07.2013 11:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer