Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - FURNIZARE MEDICAMENTE PROGRAM ONCOLOGIC


Anunt de participare numarul 140421/14.11.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Municipal Campina
Adresa postala: bd. Carol I nr.117, Localitatea: Campina, Cod postal: 105600, Romania, Punct(e) de contact: Carmen Manta, Tel. +4 0244335989, Email: [email protected], Fax: +4 0244335989, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
unitate spitaliceasca
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
FURNIZAREMEDICAMENTE PROGRAM ONCOLOGIC
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SPITALUL MUNICIPAL CAMPINA, BDUL CAROL I, NR 117, CAMPINA
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 86, 679 si 1, 155, 020RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: lunar sau pe orice perioada acoperita de disponibil bugetar. Cantitatile minime si maxime care pot face obiectul unui contract subsecvent, sunt mentionate in caietul de sarcini.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
FURNIZARE MEDICAMENTE PROGRAM ONCOLOGIC CONFORM CAIET DE SARCINI SI ANEXA B
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33652100-6 - Antineoplazice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM CAIET DE SARCINI SI ANEXA B
Valoarea estimata fara TVA: intre 86, 679 si 1, 155, 020RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se va constitui pentru fiecare lot in parte (anexa B), conform tuturor optiunilor art.86 din HG 925/2006(RO07trez5225006xxx002294), CUI 2845818. Pentru completarea scrisorii de garantie bancara se va folosi formularul 9, din sectiuneaformulare. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respective 90 dezile de la termenul limita de depunere a oferetelor.In conformitate cu prevederile art 278^1 alin 1 din OUG 34/2006, cu modificarile sicompletarile ulterioare, in masura in care Consiliul respinge o contestatie ca nefondata, se va retine contestatorului din gar de part: a) intre63.000 lei si 420.000 lei inclusiv - 1% din aceasta valoare, pentru loturile respective. Garantia de buna executie va fi in cuantum de 5% din val. fara tva a fiecarui contract subsecvent incheiat si poate fi constituita in maxim 5zile de la primirea contractului subsecvent, doar pentru contractele care depasesc 50000 ron fara tva. Executantul se obliga sa constituie garantia de buna in conformitate cu art.90 alin.(1)-(3) din HG nr.925/2006 sau prin retineri succesive din facturi, conform prevederilor HG nr.1045/2011.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget CASS
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-prezentare formular 1- Incadrarea in sit.prevazuta la art.180 din OUG 34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.-prezentare formular 2- Incadrarea in sit.prevazuta la art.181 din OUG 34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social
operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor scadente fata de bugetul de stat ( sau echivalent pentru persoane juridice straine), din
luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor scadente fata de bugetul local (sau echivalent pentru
persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele.
-prezentare formular 3- Incadrarea in sit.prevazuta la art.69 din OUG 34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru
atribuirea contractului de achizitie publica. Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: manager-dr.Alexandru Matei, director medical-dr.Elena Dumitrescu, director financiar contabil-ec.Eugenia Burchiu, sef birou achizitii-ec.Carmen Manta, responsabil contract-dr.Ileana Constantiniu, farm. Cristina Florea, cons.juridic- Larisa VisanPers.care aproba bugetul aferent prezentei proceduri sunt: ordonatorul superior de credite-ing.Horia Tiseanu-primar si membrii Consiliului de Administratie al SMC: dr.Mihai Badea-medic primar, ec.Doru Anghel-auditor suprem, ec.Gheorghe Ecaterinescu-dir.executiv in cadrul Aparatului de Specialitate al Primarului mun.Campina, dl.Virgil Guran si d-nul Ion Dragomir-repr ai Cons.local, Dr.Mihaela Petrovici-repr.al Colegiului Medicilor Prahova, d-na Liliana Bulearca-repr.al Ordinului Asistentilor medicali generalisti, moaselor si asist medicali din Romania-filiala Prahova-d-na Mihaela Mihalache-repr.al Sindicatului Sanitas Ph.-prezentare formar 4- CERTIFICAT DE PARTICIPARE CU OFERTA INDEPENDENTA - In conformitate cu Ordinul ANRMAP
314/12.10.2010 publicat in MO 701/20.10.2010
-prezentare formular 5-Declaratie privind calitatea de participant la procedura prezentarea Certificatului constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, din care sa rezulte: adresa actuala si obiectul de activitate al operatorului
economic, respectiv codurile CAEN corespunzatoare producerii sau comercializarii produselor de tipul celor ce constituie obiectul achizitiei
publice si asociatii societatii.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de
atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Pentru persoanele juridice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, documente care sa
dovedeasca o forma de inregistrare si exercitare a activitatii profesionale in conformitate cu prevederile legale din tara de provenienta
(documentul se va prezenta in copie legalizata, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autorizatia de punere pe piata a produsului Actul normativ care impune
obligativitatea acestei autorizari: - Legea 95/2006 (art.700 al.1 si al.2,
art.730 al.5) privind reforma in domeniul sanatatii, Titlu XVII, Medicamentul,
cu modificarile si completarile ulterioare in baza Ordinelor MSF nr.
263/15.03.2003 si nr.895/20.07.2006; -Regulamentul (CE) nr.726/2004 al
Parlamentului European si al Consiliului din 31 martie 2004 de stabilire a
procedurilor comunitare privind autorizarea si supravegherea
medicamentelor de uz uman si veterinar -Regulamentul (CE) nr.1234/2008
al comisiei din 24 noiembrie 2008 privind examinarea modificarii conditiilor
autorizatiilor de introducere pe piata acordate pentru medicamentele de uz uman si veterinar sau initial o Declaratie pe propria raspundere ca ofertantul detine APP.
Autorizatie de distributie emisa de Agentia Nationala a Medicamentului, in
termen de valabilitate, conform Ordinului nr.1964/2008 pentru aprobarea
Normelor privind infiintarea, organizarea si functionarea unitatilor de
distributie angro de medicamente de uz uman.
Certificare ISO 9001 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.12.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.01.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.01.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Modul de departajare al ofertelor clasate pe primul loc: In cazul in care in urma stabilirii clasamentului final conform criteriului de atribuire, comisia de evaluare constata ca sunt doua sau mai multe oferte cu acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita operatorilor economici incauza, printr-o clarificare transmisa prin SEAP, ( in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care continpreturi noi. o noua propunere financiara) pe baza careia vor fi departajati. Reofertarea se face doar pentru loturile la care va exista aceasta situatie.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele prevazute la art.256 indice 2 din OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SPITALUL MUNICIPAL CAMPINA-BIROUL JURIDIC
Adresa postala: BDUL CAROL I, NR.117, Localitatea: CAMPINA, Cod postal: 105600, Romania, Tel. +4 0244335989, Email: [email protected], Fax: +4 0244335989, Adresa internet (URL): www.spitalcampina.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.11.2012 14:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer