Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare mobilier


Anunt de participare numarul 147105/10.10.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA DE MEDICINA SI FARMACIE "GR.T.POPA" IASI
Adresa postala: STRADA UNIVERSITATII NR.16 IASI, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700115, Romania, Punct(e) de contact: Lenuta Burciu, Tel. +40 0232301863, Email: [email protected], Fax: +40 0232301658, Adresa internet (URL): http: //www.umfiasi.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizaremobilier
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Depozitul Central al UMF Iasi, str Universitatii nr 16
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Da
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: 2, 283, 560RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: frecventa contractelor subsecvente va fi trimestrial.contractul subsecvent cu valoarea cea maimare va fi astfel: lot 1= 660000 lei; lot 2=291180 lei; lot 3 = 190600 lei .Prestarile desrvicii vor fi incluse in pretul produsului(transport+montaj la beneficiar)
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Mobilier
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39100000-3 - Mobilier (Rev.2)
39112000-0-Scaune (Rev.2)
39180000-7-Mobilier de laborator (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
mobilier, mobilier de laborator, scauneLot 1 ?1320000 lei/293333 euro
Lot 2 ? 582360 lei/129413 euroLot 3 ? 381200 lei/84711 euroTotal loturi1 - 3 =2283560 lei/507457 euro
Valoarea estimata fara TVA: 2, 283, 560RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Lot 1 ? 26400 leiLot 2 ?11647leiLot 3 ? 7624 leiSe va depune pana la datalimitade depunerea ofertelor.Se poate constitui prin O.P. Scrisoare de Garantie Bancara sau alta metoda permisa de art. 86 din HG925/2006, in contul RO29TREZ4065005XXX000410 TREZORERIA IASI COD FISCAL 4701100. Data de referinta pt echivalent leu/alta valuta: Curs valabil comunicat de catre BNRin ziua urmatoare publicarii invitatiei de participare.Reducere 50% pentru IMM-uri definite conform Legii 346 / 2004 republicata.Daca societatea participanta la procedura de achizitie este IMM, va prezenta impreuna cu garantia de participare si actul doveditor conform art. 7 din Legea nr. 346/2004, actualizata, respectiv Formularul ?Declaratie privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii? - Anexa 1 la Legea nr. 346/2004 actualizata.Observatie: In cazul in care ofertantul a constituit garantia de participare la procedura de achizitie publica in calitate de IMM (50% din valoarea garantiei de participare) si nu face dovada ca este IMM conform aliniatului precedent, oferta va fi respinsa la deschidere . In cazul in care garantia de participare este constituita prin instrument de garantare (scrisoare de garantiebancara sau polita de asigurare emisa de o societate de asigurari)aceasta va fi inaintata autoritatii contractante in original pana la data limita de depunere a ofertei sise va depune scanata in SEAP.Perioada de valabilitatea a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor 10%din valoarea contractului fara TVASe poate constitui prin OP in contul RO29TREZ4065005XXX000410 TREZORERIA IASI COD FISCAL 4701100, Scrisoare de Garantie Bancara sauoricare alt instrument de garantare emis de catre institutie bancara sau societate de asigurari, conf art 90 din HG 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Declaratie privind eligibilitatea: declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art 180 din OUG 34 / 2006Formular 2Cerinta nr. 2
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181din OUG 34 / 2006 Formular 3
Cerinta nr. 3
Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile ? se prezinta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentul se va prezenta in oricare din formele prevazute de art 5(1) din ordinul 509/2011 emis de Presedintele ANRMAP .Se vor solicita pt conformitate , documentul in original sau copie legalizata.In etapa evaluarii ofertelor autoritatea contractanta poate solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire , de a prezenta pentru conformitate documentul in original / copie legalizata
Cerinta nr. 4
Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile? se prezinta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentul se va prezenta in oricare din formele prevazute de art 5(1) din ordinul 509/2011emis de Presedintele ANRMAP .Se vor solicita se va solicita pt conformitate , documentul in original sau copie legalizata.In etapa evaluarii ofertelor autoritatea contractanta poate solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire , de a prezenta pentru conformitate documentul in original / copie legalizata
Cerinta nr. 5
Certificat de participare cu oferta independeta, conform Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. Formular 13
Cerinta nr. 6
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691(evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legeanr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
Formular 14
Conducatorul autoritatii contractante:
Prof. univ dr Vasile Astarastoae
Aproba bugetul:
Prof. univ dr Vasile Astarastoaeec Daniela Drugus
ec Petronela Iuliana Baranetchi
ec. Ioana Alexa
Semneaza referatul de necesitate:
Mat. Gabriela Gherghisan
Prof univ dr Doina Azoicai
Prof univ dr Norina Consuela Forna
Prof. univ dr Monica Hancianu
Conf univ dr Dan Zaharia
Semneaza caietul de sarcini:
Mat Gabriela Gherghisan
Intocmeste documentatia de atribuire:
Adm Fin Eugen CristianChiriac
Jr Nicoleta Nastase
Adm Fin Lenuta Burciu
Aproba documentatia de atribuire
Prof. univ dr Vasile AstarastoaeEc.Daniela Drugus
Evalueaza ofertele in calitate de membri ai comisiei de evaluare
Adm Fin Lenuta Burciu- presedinte fara drept de vot
Adm Fin Eugen CristianChiriac-membru
Jr Nicoleta Nastase- membru
Ing Mircea Cojocaru ? membruJr Ionica Barca-Vasiliu ? membruVasile Belciug? membruIulian Ghitescu - membru de rezerva
Cerinta nr 7
Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formular 7Cerinta nr 8
Informatii generaleFormular 4 Cerinta nr. 1
Certificat constatator emis de O.N.R.C. din care sa rezulte obiectul de activitate la respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de O.N.R.C.( activitate autorizata). Documentul va prezenta datele reale si actuale ale ofertantului.Se vor solicitapt conformitatedocumentulin original/ incopie legalizata .In etapa evaluarii ofertelor autoritatea contractanta poate solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire , de a prezenta pentru conformitate documentul in original / copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr 1
Declararea cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani ( media minima anuala 2010, 2011, 2012) sa fie de minimum
1320.000 lei pentru Lotul 1, 582360 lei pentru Lotul 2 si 381200 lei pentru Lotul 3.( pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat fie de BNR pentru fiecare an in parte.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Bilanturile contabile 2010, 2011, 2012 vizate si inregistrate la organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr 1
Lista principalelor livrari in ultimii 3 anicontinand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, prezentarea a cel putina unui document /proces verbal de recptie care sa confirmelivrarea de produsein valoarede minimum de 660.000 lei-lot 1; 291180 lei- lot 2; 190600 lei ? lot 3 ( pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat fie de BNR pentru fiecare an in parte)
Implementarea Standardului de Management al Calitatii inconformitate cu SR EN ISO 9001
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Formular 5ASe vor solicita saprezente un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001 un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit. Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardulspecificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca caindeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta. Documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertei. Acestea se vor prezenta in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.11.2013 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.11.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.12.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1.In cazul in care se constata faptul ca doua sau mai multe oferte se afla pe primul loc( cu preturi egale), Autoritatea Contractanta va solicita clarificariprin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economicide documente cu noi preturi. In cazul in care doua sau mai multe oferte au preturi egale si sunt clasate pe acelas loc, se vor departaja operatorii economici pentru a se incheia acordul cadru cu 3 operatori economici( ofertantii clasati pe locul 3 au preturi egale cesta din urma nu poate fi imbunatatit decat pana la nivelul pretului ofertat de operatorul clasat pe locul anterior, respectiv pe locul 2) Evaluarea ofertelor propunerilor financiare ( respectiv incadrarea in art 36 din HG 925/2006) se va realiza prin compararea propunerilor financiare determinate prin inmultirea pretului/ tarifului unitar( care va sta la baza incheierii acordului cadru cu cantitatea maxima aferenta acordului - cadru pentru fiecare lot in partesi prin raportarea la valoarea maxima. Se va inchia acord - cadru cu 3 operatori economici.2. Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire publicata in SEAP , operatorii economici vor utiliza un program disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica.3. Conform art 11 alin 4) din HG 925/2006, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantulsau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare solicitate prin documentatia de atribuire ( conf, form. 1).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Potrivit art. 2562 din OUG 34 / 2006 puteti sesiza CNSC in termen de 10 zile incepind cu ziua urmatoare luarii la cunostinta.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Universitatea de Medicina si Farmacie Gr T Popa Iasi
Adresa postala: str Universitatii nr 16, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700115, Romania, Tel. +40 0232301863, Fax: +40 0232301658
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.10.2013 09:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer