Licitatie Publica - Furnizare, montare si instalare aparatura medicala de specialitate si de laborator pentru: Lot 1 fr mt ist ap med Lot 2 fr mt ist ap med Lot 3 fr mt ist ap med Lot 4 fr mt ist ap med Lot 5 fr mt ist ap med Lot 6 fr mt ist ap med Lot 7 fr mt is
Anunt de participare numarul 98982/30.04.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN BRAILA
Adresa postala: P-ta independentei nr.1, Localitatea: Braila, Cod postal: 810210, Romania, Punct(e) de contact: NICOLAE MOISIU, Tel.0239.619.600/249, In atentia: NICOLAE MOISIU, Email: [email protected], Fax: 0239.619.044, Adresa internet (URL): www.portal-braila.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare, montare si instalareaparatura medicala de specialitate si de laborator pentru: Lot 1fr mt istap med Lot 2fr mt istap med Lot 3 fr mt istap med Lot 4fr mt istap med Lot 5 fr mt istap med Lot 6 fr mt istap med Lot 7fr mt istap med Lot 8fr mt istap med Lot 9fr mt istap med Lot 10fr mt istap med Lot 11fr mt istap med Lot 12fr mt istap med in cadr proiect Modernizarea Ambulatoriului de Specialitate Integrat in cadrul Sp Jud Urgenta Braila
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul Spitalului Judetean de Urgenta Braila
Codul NUTS: RO221 - Braila
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Conform Fisei de date a achizitiei, Caietului de sarcini si fiselor tehnice pentru fiecare echipament, toate atasate in SEAP
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33100000-1 - Echipamente medicale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Fisei de date a achizitiei, Caietului de sarcini si fiselor tehnice intocmite pentru fiecare reper din fiecare lot in parte, toate atasate in SEAP
Valoarea estimata fara TVA: 13, 142, 404.17RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Gar particip 1% din val estim ptr fiecare lot Gar de buna exec 10% din val fara TVA a contr
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect/programfinantate prin P O R 2007 - 2013, Axa prioritara 3; Domeniul major de interventie 3.1 - Reabilit/modern echip infrastruct serv de sanatate
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asoc si subcontractarea se va face conf.art.44 si 45 din OUG nr.34/2006 cu compl si modif ult.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Incadrarea in situatiile prevazute la art. 180 si respectiv art. 181 din OUG nr. 34/2006 completata si modificata atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, trebuie sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice, care le includ si pe cele ce fac obiectulprezentei achizitii si nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.85/2006 pentru insolventa.
Se va prezenta Certificatul constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat, valabil la data deschiderii si Certificatele privind plata obligatiilor catre bugetele locale in a caror raza teritoriala activeaza ofertantul (sediul principal, sucursale, sedii secundare, puncte de lucru) din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local, valabil la data deschiderii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Cifra medie de afac pe ult 3 ani-Rezultat financiar pozitiv pe anul 2009
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
mai mare sau egala cu 190% din suma valorilor estimate a loturilor pentru care participa.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii pentru import comercializare depozitare in domeniul dispozitivelor medicale de tipul celor ofertatePentru Lotul 1, Lotul 2, Lotul 3, Lotul 4, Lotul 5, Lotul 6, Lotul 7, Lotul 8, Lotul 9 pozitiile 1-3 si 5-7, Lotul 10 pozitia 2-14, Lotul 11 pozitiile 1-14, 16, 17, 20, 21, 23-36 se vor prezenta copii ale CertificatuluiCE, emis de un organism notificat, ce atesta indeplinirea cerintelor Directivei 93/42CEE
Pentru Lotul 9 pozitia 4, Lotul 10 pozitia 1 si Lotul 12 pozitia 31 se vor prezenta copii ale Declaratiei de conformitate a producatorului privind indeplinirea cerintelor Directivei 98/79CE
Pentru Lotul 12 pozitiile 1-30 si 32-38, se vor prezenta copii ale Declaratiei de Conformitate a producatorului privind indeplinirea cerintelor Directivei 93/42CEEPentru toate produsele ofertate se va prezenta copia Avizului OTDM din cadrul Ministerului Sanatatii pentru produsul respective
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valoarea contractului sau suma a doua contracte, invocate ca experienta similara, trebuie sa fie mai mare sau egala cu 90% din valoarea estimata a lotului pentru care se oferteaza
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.06.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.06.2010 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.06.2010 14:00
Locul: sediul Consiliului Judetean Braila, Piata independentei, nr. 1, etaj 4, camera 404
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantul imputernicit in scris al ofertantului
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Pro/progrfinantate prin P O R 2007 - 2013, Axa prioritara 3; Domeniul major de interventie 3.1 - Reabilit/modern echip infrastruct serv de sanatate
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL BRAILA
Adresa postala: Calea Calarasilor nr.47, Localitatea: Braila, Cod postal: 810017, Romania, Tel.0239613370, Fax: 0239612608
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL JUDETEAN BRAILA-COMP. JURIDIC
Adresa postala: -ta Independentei nr.1, Localitatea: Braila, Cod postal: 810210, Romania, Tel.0239/619600/223, Fax: 0239/619044
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.04.2010 14:55