Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare, montare si instalare aparatura medicala de specialitate si de laborator pentru Lotul 1 ? echipamente medicale si Lotul 2 ? Echipamente medicale de laborator, in cadrul proiectului ?Echiparea Ambulatoriului de Specialitate Integrat in cadrul Sp


Anunt de participare numarul 131173/26.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN BRAILA
Adresa postala:  P-ta Independentei nr.1, Localitatea:  Braila, Cod postal:  810210, Romania, Punct(e) de contact:  Birou Achizitii Publice cam 132, Tel. 0239.619.600 int 249, In atentia:  NICOLAE MOISIU, Fax:  0239.619.044, Adresa internet (URL):  www.portal-braila.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Consiliul Judetean Braila
Adresa postala:  P-ta Independentei nr.1, Localitatea:  Braila, Cod postal:  810210, Romania, Punct(e) de contact:  Birou Achizitii Publice cam.132, Tel. 0239619600 int 249, In atentia:  Moisiu Nicolae
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Consiliul Judetean Braila
Adresa postala:  P-ta Independentei nr.1, Localitatea:  Braila, Cod postal:  810210, Romania, Punct(e) de contact:  Birou Achizitii Publice cam.132, Tel. 0239619600 int 249, In atentia:  Moisiu Nicolae, Fax:  0239/619044
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Consiliul Judetean Braila
Adresa postala:  P-ta Independentei nr.1, Localitatea:  Braila, Cod postal:  810210, Romania, Punct(e) de contact:  Registratura Generala, Tel. 0239619600, Fax:  0239/619044
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare, montare si instalare aparatura medicala de specialitate si de laborator pentru Lotul 1 ? echipamente medicale si Lotul 2 ? Echipamente medicale de laborator, in cadrul proiectului ?Echiparea Ambulatoriului de Specialitate Integrat in cadrul Spitalului Pneumoftiziologie Braila?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul de Pneumoftiziologie Braila, Str. R.S.Campiniu nr. 21, Braila
Codul NUTS: RO221 - Braila
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
a. Prin contractul prezentei proceduri se solicita furnizarea, montarea si instalareaaparaturii medicale de specialitate si de laborator, in cadrul proiectului ?Echiparea Ambulatoriului de Specialitate Integrat in cadrul Spitalului Pneumoftiziologie Braila?, cod SMIS 3509, la caracteristicile si indicatorii de performanta din CAIETUL DE SARCINI ? CAPITOLUL II al prezentei documentatii.
b. Receptia produsului se va face franco-beneficiar, conform legislatiei in vigoare si a Caietului de Sarcini ? printr-un set de operatiuni de testare. Furnizorul va asigura consumabilele necesare pentru punerea in functiune si testarea la punerea in functiune a echipamentelor livrate la sediul Beneficiarului (unde este cazul).
c. Pe parcursul termenului de garantie a produselor, contractantul va asigura pe cheltuiala sa buna functionare a acestora in conditii normale de exploatare, mai putin materialele consumabile.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33112000-8 - Echipament de imagistica ecografica, cu ultrasunete si Doppler (Rev.2)
33168000-5-Aparate de endoscopie si de endochirurgie (Rev.2)
33190000-8-Diverse aparate si produse medicale (Rev.2)
38434580-5-Analizoare imunologice (Rev.2)
51410000-9-Servicii de instalare de echipament medical (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1 1. Spirometru Flowchart12. Echograf (Doppler color 2D) 13. Aparat de aerosoli cu compresor 14. Bronhoscop (Sistem video de endoscopie) 15. Aparate tensiune 106. Aspirator pleural 27. Negatoscop 4Lot 2 1. Analizor biochimie 300 probe + soft 12. Linie Elisa (Linie automata de imunologie) 13. Balanta analitica electronica 14. Frigider cu afisaj electronic pentru uz medical 15. Centrifuga cu racire 1
Valoarea estimata fara TVA: 555, 602RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Val garant part 2% din val estim pt cele 2 lot Este specificata la fiecare lot Perioada valab 90 zile de la data desch Garant buna exec este 10% din val estim pt fiecare din cele 2 lot
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul Operational Regional 2007 - 2013, Axa prioritara 3; Domeniul major de interventie 3.1 - Reabilitarea/modernizarea/echiparea infrastructurii serviciilor de sanatate
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate-Form.12A si Decl priv neincadr in prev. art.181 din OUG nr. 34/2006 -Form 12BCertificat de participare la procedura de atribuire a contractului de achizitie publicaCertif const elib de ORC, val la data deschiderii
Certif de inreg fiscala, eliberat de ORCCertificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul gen consolidat de stat elib de DGFP din care sa reiasa ca nu are datorii catre buget general consolid, val la data deschideriiCertificat privind plata obligatiilor catre buget local eliberat de catre Directia de Specialitate din Primarii din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii restante la buget local, valabil la data deschiderii ofertelorToate documentele se vor prezenta in fotocopii certificate cu mentiunea ?Conform cu originalul? semnate si stampilate de catre ofertant.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii - eliberatde autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozite taxesi contributii catre bugetul stat si local conform cu cerintele solicitate
Documentele vor fi prezentatein fotocopie certificata cu mentiunea ?conform cu originalul? semnata si stampilata de ofertant impreuna cu traducerea autorizata a acestora in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale Formular 2.
- Pentru ca riscul neindeplinirii contractului sa fie redus, se solicita cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani, realizata de ofertantul individual sau ofertantii asociati prin cumul, care trebuie sa fie de:
Pentru Lotul 1 :600.000lei fara TVA
Pentru Lotul 2 :400.000 lei fara TVA
- Pentru situatia in care se oferteaza pentru mai multe loturi, cifra de afaceri medie anuala trebuie sa fie mai mare decat valoarea cumulata a loturilor respective.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lotul 1
- Se solicita dovada efectuarii in ultimii 3 ani a unor livrari cu instalare/punere in functie de produse similare cu al prezentei documentatii, a caror valoare insumata, sa fie de 285.172 lei cu TVA.
Se va prezenta Formularului 4, care va fi insotit: de copia/copiile contractului/contractelor invocate drept experienta similara, de recomandarea/recomandarile din partea beneficiarului/beneficiarilor respectiv/respectivi.Lotul 2:
- Se solicita dovada efectuarii in ultimii 3 ani a unor livrari cu instalare/punere in functie de produse similare cu al prezentei documentatii, a caror valoare insumata, sa fie de 214.869 lei cu TVA.
Se va prezenta Formularului 4, care va fi insotit: de copia/copiile contractului/contractelor invocate drept experienta similara, de recomandarea/recomandarile din partea beneficiarului/beneficiarilor respectiv/respectivi.- Ofertantul va prezenta, certificat valabil privind sistemul propriu de management al calitatii conform standardului ISO 9001/2008 sau echivalent sau dovada prin auditul de certificare in baza caruia urmeaza a se emite certificatul, eliberat de o persoana acreditata de RENAR sau de un organism membru al EA - European Co-operation for Accreditation. Copia va fi semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului, stampilata, purtand mentiunea "conform cu originalul".
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.11.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.11.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.11.2011 13:00
Locul: Consiliul Judetean Braila, Pta Independentei nr. 1, cam 122, et 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare, imputernicitul in scris al ofertantului
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007 - 2013, Axa prioritara 3; Domeniul major de interventie 3.1 - Reabilitarea/modernizarea/echiparea infrastructurii serviciilor de sanatate
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
Proiect ?Echiparea Ambulatoriului de Specialitate Integrat in cadrul Spitalului Pneumoftiziologie Braila?, cod SMIS 3509 Programul Operational Regional 2007 - 2013, Axa prioritara 3; Domeniul major de interventie 3.1 - Reabilitarea/modernizarea/echiparea infrastructurii serviciilor de sanatate
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Orice pers care se considera vatamata are dreptul de a contesta termen 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta act respectiv, pe cale adm-jurisd la CNSC
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL JUDETEAN BRAILA-COMP. JURIDIC
Adresa postala:  Pta Independentei nr.1, Localitatea:  Braila, Cod postal:  810210, Romania, Tel. 0239/619600
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.09.2011 16:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer