Licitatie Publica - FURNIZARE PACHET REACTIVI PENTRU APARAT SYSMEX XE 2100
Anunt de participare numarul 126800/25.07.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA BACAU
Adresa postala: Strada Spiru Haret, nr. 2 - 4, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600114, Romania, Punct(e) de contact: TEOFIL ROSU, Tel. 0234536836, Email: [email protected], Fax: 0234517424, Adresa internet (URL): www.spitaljudbc.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
UNITATE SPITALICEASCA
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
FURNIZAREPACHET REACTIVIPENTRUAPARAT SYSMEX XE 2100
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA BACAU , STRADA SPIRU HARET NR 2-4 BACAU 600114
Codul NUTS: RO211 - Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
FURNIZAREPACHET REACTIVI PENTRU APARAT SYSMEX XE 2100
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33696300-8 - Reactivi chimici (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
FURNIZARE PACHET REACTIVI PENTRU APARAT SYSMEX XE 2100
Valoarea estimata fara TVA: 194, 180RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 26.09.2011 pana la 30.12.2011
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE 3880 LEI , GARANTIA DE BUNA EXECUTIE 2% DIN VALOAREA CONTRACTULUI FARA TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDURI BUGETARE CONFORM CJAS BACAU
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.privind eligibilitDecl. Priv.neincadrarea in art. 181 OUG 34/2006Certif. atestare fiscala buget statCertif. privind plata taxelor si impozitelor localeCertificat ORCCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.privind cifra medie de afaceri
Scrisoare de bonitate bancaraBilant contabil pe ultimii 3 ani ( 2008, 2009 si 2010)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prin informatiile prezentate in documentele solicitate , operatorii economici ofertanti trebuie sa faca dovada unei cifre medii anuale de afaceri , pe ultimii trei ani , rezultand din activitatea corespunzatoare obiectului procedurii , egala sau mai mare decat 388.000
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse din ultimii 3 ani inclusiv recomandari.
Declaratie pe proprie raspundere echipamente tehniceDeclaratie pe proprie raspundere referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate propriu
Certificate de inregistrare a dispozitivelor medicaleelib de MSP saudovada marcajului CEPrezentarea unor certificate, emise de organisme independente, prin care sa se atesta faptul ca operatorul economic respecta anumite standarde de asigurare a calitatii : ISO 9001 / 2001.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prin informatiile furnizate , ofertantul trebuie sa faca dovada efectuarii in ultimii trei ani , de furnizari similare cu cele ce fac obiectul prezentului contract , in valoare egala sau mai mare decat 194.000 lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
se va organiza etapa finala a licitatie deschise conform art 161 alin 1 litA din OUG34/2006 ofertantii trebuie sa fie inregistrati in SEAP pentru ca oferta sa fie luata in considerare .
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.09.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.09.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.09.2011 11:00
Locul: spitalul judetean de urgenta bacau strada spiru haret nr 2-4 bacau , pavilion administrativ
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei , experti asociati , reprezentatii ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STRADA STRAVOPOLEOS NR 6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL
Adresa postala: STRADA CUZA VODA NR 1, Localitatea: BACAU, Cod postal: 600274, Romania, Tel. 0234513300, Fax: 0234514275
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BIROU LICITATII SI ATRIBUIRE CONTRACTE
Adresa postala: STRADA SPIRU HARET NR 2-4, Localitatea: BACAU, Cod postal: 600114, Romania, Tel. 0234515184, Fax: 0234515184
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.07.2011 07:39