Licitatie Publica - Furnizare produse de panificatie pentru elevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat si privat, precum si pentru copiii prescolari din gradinitele de stat si private cu program normal de 4 ore, din judetul Giurgiu, pentru perioada 2010 ? 2014
Anunt de participare numarul 104403/23.07.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL GIURGIU
Adresa postala: str. Bucuresti, nr.10, Localitatea: Giurgiu, Cod postal: 080045, Romania, Punct(e) de contact: Lidia Pana, Tel. 0246215685, In atentia: Bigica Elena, Email: [email protected], Fax: 0246216511, Adresa internet (URL): www.cjgiurgiu.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizareproduse de panificatiepentru elevii din clasele I-VIII din invatamantul de statsi privat, precum si pentru copiii prescolari din gradinitele de stat si private cu program normal de 4 ore, din judetul Giurgiu, pentru perioada 2010 ? 2014
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Scolile din invatamantul de stat si privat (pentru elevii din cls. I-VIII) si gradinitele de stat si private cu program normal de 4 ore, din judetul Giurgiu
Codul NUTS: RO314 - Giurgiu
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 6, 456, 674.26RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Aprovizionarea si distributia de produse de panificatie pentru elevi si prescolari
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15811000-6 - Produse de panificatie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Aprovizionarea si distributia de produse de panificatie pentru elevi si prescolariLimita valorii zilnice pentru produsele de panificatie acordate pentru un elev, respectiv pentru un prescolar este de 0, 29 lei/elev, la care se adauga TVA - H.G. nr.714/2008.? Total cantitate 22.264.394 pacheteLot 1 - produse de panificatie?4.229.603 bucati;
Lot 2 ? produse de panificatie?2.774.057 bucati;
Lot 3 ? produse de panificatie?3.202.475 bucati;
Lot 4 ? produse de panificatie?3.721.175 bucati;
Lot 5 ? produse de panificatie?2.797.891 bucati;
Lot 6 ? produse de panificatie?3.240.760 bucati;
Lot 7 ? produse de panificatie?2.298.433 bucati;
Valoarea estimata fara TVA: 6, 456, 674.26RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie participare: Lot 1-18000 lei;Lot 2-11000 lei;Lot 3-13000 lei;Lot 4-15000 lei; Lot 5-10000 lei;Lot 6-13000 lei;Lot 7-9000 lei;Garantie buna executie-10% din val.ctr.fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul propriu al judetului Giurgiu
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare cu obligatia de legalizare in cazul ofertei castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
conform documentatiei de atribuire1.declaratie ca ofertantul nu se incadreaza in situatiile art. 180 si 181 din O.U.G. nr.34/2006;2.certificat de atestare fiscala -DGFP ca nu are datorii, valabil la data deschiderii ofertelor;3.certificat taxe si impozite locale, ca nu are datorii, valabil la data deschiderii ofertelor;4.declaratie privind calitatea de participant la procedura;5.certificat de imatriculare (CUI); certificat constatator, ORC ca obiectul de activitate al ofertantului include furnizarea produselor iar pentru persoane juridice/fizice straine, documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare, original sau copie insotite de traducerea autorizata in limba romana, legalizata;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale cu declararea cifrei de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009); bilanturile de verificare contabila si contul de profit si pierderi la 31 decembrie 2007, 2008, 2009.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
conform documentatiei de atribuire1.lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani;2.contract de furnizare similar cu cel care face obiectul contractului3.recomandare /certificatul constatator beneficiar;4.declaratie referitoare la personalul de specialitate;5.declaratie referitoare la dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport distributie produse panificatie;6.declaratie proprie raspundere ca personalul este instruit privind normele de igiena7.autorizare pentru livrarea produselor + licenta de fabricatie pentru produsele pentru care este autorizat8.licenta de fabricatie pentru produsele ofertate, produse de panificatie;9.autorizatie sanitara de transport auto pentru autovehiculele folosite la transportul produselor de panificatie (cartea de identitate si certifictul de inmatriculare);10.declaratie referitoare conditii de munca si protectie a muncii;11.dovada laborator autorizat si certificat de autorizare al laboratorului respectiv (in proprietate sau contract de colaborare);12.Certificat ISO 900113.Acord asociere/subcontractare(daca este cazul)cu obligatie de legalizare in cazul ofertei castigatoare
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Valoare contract experienta similara: cerinta minimaLot 1-300.000 lei;Lot 2-190.000 lei;Lot 3-210.000 lei;Lot 4-240.000 lei;Lot 5-150.000 lei;Lot 6-210.000 lei;Lot 7-140.000 lei;2.Autovehicule transport produse: cerinta minima -2 (doua) autovehicule pe fiecare lot.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
La licitatia electronica vor fi invitati operatorii economici care au avut oferte admisibile - imbunatatirea ofertelor se va realiza imtr-o singura runda de o zi
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.09.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.09.2010 08:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.09.2010 13:00
Locul: Consiliul Judetean Giurgiu, str.Bucuresti, nr.10, parter, camera 10
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor (maxim 2 reprezentanti din partea fiecarui ofertant)
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/310464, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Giurgiu
Adresa postala: Str. Episcopiei, nr. 13, Localitatea: Giurgiu, Cod postal: 080045, Romania, Tel. 0246/212725, Email: [email protected], Fax: 0246/217492
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia juridica si administratie publica locala din cadrul Consiliului judetean Giurgiu
Adresa postala: Str. Bucuresti, nr.10, Localitatea: Giurgiu, Cod postal: 080045, Romania, Tel. 0372462611, Email: [email protected], Fax: 0246/216511, Adresa internet (URL): www.cjgiurgiu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.07.2010 17:39