Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare SISTEM INTEGRAT DE EXPLOATARE A TRAFICULUI TIP E-TICKETING


Anunt de participare (utilitati) numarul 93168/19.01.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA AUTONOMA DE TRANSPORT CRAIOVA
Adresa postala: Strada Calea Severinului nr.23, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200769, Romania, Punct(e) de contact: CECILIA CAMEN, Tel.0251/485856;506076;485041, Email: [email protected], Fax: 0251/506077;485041 INT.124, Adresa internet (URL): www.rat-craiova.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
FurnizareSISTEM INTEGRAT DE EXPLOATAREA TRAFICULUI TIP E-TICKETING
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Craiova, str.Calea Severinului, nr.23, cod 200769, jud Dolj, Romania
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
FurnizareSISTEM INTEGRAT DE EXPLOATAREA TRAFICULUI TIP E-TICKETING
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38112100-4 - Sisteme de navigare si de pozitionare globala (GPS sau echivalente) (Rev.2)
30144200-2-Distribuitoare automate de bilete (Rev.2)
34923000-3-Echipament pentru controlul traficului rutier (Rev.2)
48813200-2-Sistem de informare in timp real a pasagerilor (Rev.2)
51612000-5-Servicii de instalare de echipament de procesare a informatiilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 1, 211, 641EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
27 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de part 20, 000.00 EURO sau 82, 710.00 RON la curs publ de BNR pt.12.01.2010 ( 1 euro= 4, 1355 RON).Garantia de buna exec 5% din val.contr, in EURO sau RON la cursul publ de BNR pt23.02.2010.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri comunitare nerambursabile, fonduri de la bugetul local si surse proprii(cofinantare, 50% din partea UE)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere cf.art. 44, alin. 1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, legalizat inatnte de incheierea contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Declar priv neincadr in sit prev de art.180 si 181 OUG nr.34/2006-Form nr.1(Declar priv eligibilitatea)si Form nr.2-Sect III;b) Certific de atest fiscala, valab data dep ofertei, priv indepl oblig de plata buget afer buget de stat , buget asig soc si buget local, la zi, in conf cu prev legale in vig in Romania/ tara unde este stabilit, in orig/ copie legal.c) Declar priv calit de particip la procedura Form nr. 11 din Sect III.d)Certif constat. Of.Reg.Comert/echiv., valabil la data depunerii ofertei, orig/copie legal.e)Certif de inmatr.emis de Of.Reg.Comert/echiv.-copie cf.cu orig f)Certif de inregistr in scop TVA-copie cf.cu orig(copiile vor fi confirmate prin semnatura si stampila in orig.de reprez.legal).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Bilant contabpt.2006, 2007, 2008vizat si inreg de organele compet, in copie legalizata; 2.Decl priv cifra medie de afaceri globala in ultim 3 ani, . Cerinta minima: 9, 925, 200.00 Lei resp. echiv a 2, 400, 000.00 euro la curs euro din 12.01.2010;1 euro =4.1355 Ron(Form nr.4-Sect III);
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declar. priv. lista pr livrari de produsesi servicii conf. obiect contract, in ultimii trei(3) ani, cont.val, per.livr, benef. auti contr/ clienti privati, confir.curecomand in original din partea benefi(Form nr.5-Sect III);2.Ofertant va prezenta mod de asigurare a serv garantie si suport tehnic-asig.service in per.garantie la sediulachizitor.3.Exper similara Cerinta min: Minim un contr .incheiat si finalizat in ultim 3 ani pt.un sistem de aceeasi dimensiune: 100 vehicule, min. 20 puncte vanzare, min 5 terminale portabile de control.Cerinta poate fi indepl si prin cumul 3 contr. (Form.nr 6-Sect III)4.Cap.de finantare a executarii obiect contr.asigurare 600, 000 Eur(2, 481, 300.00 Ron-curs 12.01.2010=4.1355 ron)5.
.Autorizfurniz produsede la producator, dupa caz.6.Inf priv subcontr dupa caz.(Form nr.7-Sect.III)7. Inf ref la pers /organis teh de spec de care disp sau al carui angaj de part a fost obtin de catre ofert l pt asig control calit priv indepl contract, inclusiv CV-ul acestuia (montaj, verific si punere in funct si asist th in per garantie si post garantie sip rest.serv.de garantie.( Form nr.8 -Sect.III).).8).Standard de calit: .Certif.ISO 9001:2000/echiv laofertant, xerocopie cf.cu originalul.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
DA, ca faza finala. Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare este PRETUL
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.03.2010 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.03.2010 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.03.2010 10:00
Locul: : Regia Autonoma de Transport Craiova, str.Calea Severinului nr.23, judet Dolj, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Fiecare ofertant va fi reprezentat oficial de catre o singura persoana care va putea avea un singur insotitor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): AL SAPTELEA PROGRAM-CADRU ACORD DE FINANTARE nr.TREN/FP7TR/219041/"MODERN" MODERN - Mobility, Development and Energy use ReductioN MODERN
VI.3) Alte informatii
Documentatia se obtine din SEAP/de la sediul autoritatii contractante/e-mail in urma transmiterii unei solicitari in scris in acest sens.Solicitarile de clarificari se vor formula si transmite in limba romana.Raspunsul la solicitarile de clarificari se transmit in limba romana.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel
Adresa postala: Str.Nicolae Titulescu nr.2, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200188, Romania, Tel.0251/415750, Fax: 0251/413179
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str, Stavropoleus nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0300846, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile cf.prevederilor art.256^2 alin.1 lit.a si 10 zile cf.art 281 alin.1 din OUG nr.34/2006 cu modific.si complet.ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic -Regia Autonoma de Transport
Adresa postala: Severinului nr.23, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200769, Romania, Tel.251/485041, Fax: 0251/506077
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.01.2010 19:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer